FANDOM

Adam Alexander − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Adama wcielał się Michael Swan, w latach 1998–2000, 2001, 2002–2003.

Charakterystyka Edytuj

Ojciec Macy i Kimberly (1998–2000, 2001, 2002–2003) Edytuj

Adam pojawia się w 1998 roku jako Myles Fairchild, ojciec Kimberly. Szybko okazuje się, że jest uznanym za zmarłego ojcem Macy i byłym mężem Sally Spectry. Gdy Macy miała wypadek samochodowy, odwiedził ją w szpitalu. Uratował ją także, gdy kobieta chciała się utopić. Wyjaśnił jej wtedy, dlaczego odszedł. Mężczyzna miał problemy z mafią i dlatego wiele lat temu wyjechał z miasta, zmienił imię na Myles Fairchild i zaczął nowe życie. Adam nie chce, by Kimberly spotykała się z Rickiem. Za namową Macy, Adam odwiedza Sally. Była żona wyrzuca go za drzwi. Kiedy Kim się dowiaduje, że ma siostrę, jest wściekła na ojca, że ukrywał to przed nią i jej matką tyle lat. Dziewczyna ucieka z domu. Rick odnajduje ją i przekonuje do powrotu. Gdy CJ dowiaduje się prawdy o Adamie, żąda, by mężczyzna trzymał się z dala od Sally. Adam wyznaje chłopakowi, że kocha jego matkę. Sally w końcu wybacza mu wszystko. Adam nie może zrozumieć, dlaczego Macy chce wrócić do Thorne'a, skoro tyle przez niego wycierpiała. Kobieta uważa, że to już przeszłość, a Thorne się zmienił. Gdy w 1999 roku, Kim zostaje upokorzona na wybiegu, Adam rzuca się na Erica. Forrester wyjaśnia mu, że ktoś podłożył haczyk na wybiegu. Adamowi nie podobało się, że jego córka pracuje z Giovannim, gdyż uważał, że chce on wykorzystać Kimberly. Adam nie chce też, by Kim wyjeżdżała do Paryża. Dziewczyna jednak postepuje wbrew woli ojca. W 2000 roku, Forresterowie i Kimberly wyjeżdżają do Wenecji. Adam niepokoi się wyjazdem Macy do Wenecji. Uważa, że nie powinna uganiać się za Thorne'em. Zbliżały się urodziny Adama. Omal nie przypłacił ich rozstaniem z córkami i Sally. Rick i Kimberly złożyli mu życzenia na łamach gazety, w efekcie czego, płatni mordercy przybyli do budynku firmy i chcieli go zastrzelić. Życie uratowała mu Sally, która osłoniła go własnym ciałem. Adam uciekł z miasta, ale już bez córek. Powrócił w 2001 roku i zabrał ze sobą Kimberly. Następnie, powraca w grudniu 2002 roku. Okazuje się, że przebywa w Portofino, gdzie mieszka z Macy, która była uznana za zmarłą, w wyniku eksplozji samochodu w 2000 roku. Tam poinformował Sally, że ich córka żyje. Ostatni raz pojawia się na ślubie Macy i Lorenza.

Związki Adama Edytuj

– byli małżeństwem (poza ekranem),
– mają córkę, Macy.
  • nieznana kobieta
– byli małżeństwem do czasu jej śmierci (poza ekranem),
– mają córkę, Kimberly.

Śluby Adama Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
Sally Spectra Małżeństwo Rozwód
nieznana kobieta Małżeństwo Śmierć żony

Więcej z Fandomu

Losowa wiki