FANDOM

Adam Banks − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Adama wcielał się Rod Loomis, w 1991 roku.

Charakterystyka Edytuj

Adam jest osobą bezdomną i przyjacielem Ruthanne. W marcu 1991, poznaje również bezdomną Stephanie, która straciła pamięć. Spotkanie wywiera na obojgu spore wrażenie. Wkrótce, Ruth aranżuje im spotkanie, podczas którego Adam całuje Stephanie. Rodzi się między nimi uczucie. Banks wyznaje jej, że niegdyś był nauczycielem angielskiego. Adam odkrywa prawdziwą tożsamość Stephanie, dzięki ogłoszeniom o jej zaginięciu. Mimo protestów Douglas, Ruth zabiera ją do jej domu w Beverly Hills. W kwietniu 1991, Ruth i Adam odwiedzają Stephanie i przekonują ją do pozostania z rodziną. Douglas stopniowo odzyskuje pamięć, ale mówi o tym tylko Banksowi. W maju 1991, Adam zjawia się u Stephanie i wyznaje, że nie odwiedzał jej, gdyż zakochał się w niej. Kiedy zjawia się Brooke, Stephanie całuje Adama. Mężczyzna sądzi, że zrobiła to na pokaz, ale Stephanie przekonuje go, że jest dla niej ważną osobą. W lipcu 1991, kobieta zaprasza Banksa na przyjęcie z okazji 4 lipca. Dochodzi między nimi do pocałunku.

Związki Adama Edytuj

– kilkakrotnie się całowali (1991).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki