FANDOM

Agnes "Aggie" Jones – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Agnes wcielała się Sarah Joy Brown, w latach 2009–2011.

Charakterystyka Edytuj

Agnes pojawia się w 2009 roku jako Sandra "Sandy" Sommers. Jest surogatką, która ma urodzić dziecko Bridget i Nicka. Jak sie okazuje, Sandy jest kuzynką Whipa Jonesa i nazywa się "Agnes Jones". Ma brata, Olivera, który w L.A. pojawia się w 2010 roku. Początkowo, zaprzyjaźnia się z Bridget. Nie jest przychylnie nastawiona do Nicka. Marone odkrywa jej sekret - w przeszłości została brutalnie zgwałcona, a sprawcy nie udało się schwytać. Nick pomaga Agnes na nowo rozpocząć śledztwo i z pomocą policji, trafiają na ślad Grahama Darrosa, który próbował również zgwałcić Hope Logan. Nick i Agnes ukrywali wszystko przed Bridget. Gdy ta dowiedziała się prawdy, była na nich wściekła. Zerwała przyjaźń z Agnes. Sprawę pogorszył fakt, że Agnes zakochała się w Nicku. W wyniku kłótni Bridget i Agnes, ta spadła ze schodów i straciła dziecko. W 2010, Agnes odkrywa, że Bridget zdradziła męża z Owenem. Nie wyjawia jednak Nickowi prawdy. W czerwcu 2010, kiedy Agnes odkrywa, że ojcem dziecka Bridget jest Owen, Aggie wyznaje wszystko Nickowi. Marone rozstaje się z żoną i wkrótce wiążę się z Agnes. W lipcu 2010, spędzają ze sobą noc. Agnes odkrywa, że to Whip zrobił zdjęcie półnagim Thomasowi i Brooke, i umieścił zdjęcie w Internecie. W 2011 roku, Jones namawia Nicka do rzucenia palenia. Ich związek rozpada się i Agnes wyjeżdża w 2011 roku.

Związki Agnes Edytuj

– byli związani (2010–2011).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki