FANDOM

Alex Sanchez − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Alexa wcielał się Jeremy Ray Valdez, w 2018 roku.

Biografia Edytuj

W marcu 2018, detektyw Alex Sanchez rozpoczyna śledztwo w sprawie postrzelenia Billa Spencera. Na miejscu przestępstwa zjawia się Justin, dopytując o dokumenty, które miał podpisać Spencer. Sanchez informuje go jednak, że są one dowodem w sprawie. Niebawem, Alex gratuluje Bakerowi awansu na Zastępcę Szefa policji i zapewnia, że rozwiąże sprawę postrzelenia Billa. Jego podejrzanym staje się Ridge, lecz on nie przyznaje się do winy. Alex przesłuchuje Justina i wyjawia mu, że Bill nie podpisał dokumentów, które wyrzucałyby jego synów z firmy. Detektyw wnioskuje także, że Barber bardzo skorzystałby na śmierci Billa, przejmując jego firmę. On zapewnia, że nie stoi za zamachem na Spencera i opowiada detektywowi o konflikcie Billa z Sally. Ona przyznaje, że nienawidzi Billa za zniszczenie jej kariery i uszkodziła model jego wieżowca, strzelając do niego, ale nie próbowała zabić Spencera. Alex postanawia dołączyć Thomasa oraz Liama do kręgu podejrzanych. Spencer jest w szoku, kiedy Sanchez go przesłuchuje. Steffy daje jednak mężowi alibi. Alex postanawia przesłuchać również Wyatta. Kiedy jednak Bill odzyskuje przytomność, informuje detektywa, że został postrzelony przez Ridge'a. Alex aresztuje Forrestera, który jednak zarzeka się, że jest wrabiany. Tymczasem Sanchez do grona podejrzanych dołącza również Quinn i prosi, by opowiedziała mu o tym jak porwała Liama. Brooke konfrontuje się z detektywem i przekonuje, że Bill nie mógł widzieć kto do niego strzelał. W kwietniu 2018, Bill oznajmia Sanchezowi, że postrzelił go intruz, którego odbicie zobaczył w oknie. Kiedy ostatnio był przesłuchiwany, nie doszedł jeszcze do siebie po operacji, dlatego wskazał Ridge'a. Sanchez jest zmuszony wypuścić Forrestera na wolność. Wkrótce, detektyw przynosi do domu Billa złotą broń oraz wszystkie zebrane dowody, aby móc odtworzyć wydarzenia z nocy zamachu i pomóc Spencerowi przypomnieć sobie, co dokładnie się wydarzyło. Bill oznajmia jednak, że niczego więcej sobie nie przypomina.