FANDOM

Anthony Armando − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Anthony'ego wcielał się Michael Sabatino, w latach 1993–1995.

Charakterystyka Edytuj

W barze poznaje pijaną Macy. Anthony odwiózł ją do jej domu i pocałował ją. Później, spotykają się w Spectra Fashions. Anthony został zatrudniony jako projektant. Armando wspierał Macy po rozstaniu z Thorne'em. Pierwsza kolekcja Anthony'ego, odniosła oszałamiający sukces. Armando próbował zdobyć Macy. Zaczęła się nim interesować również Sally. Zakochała się w nim. Zaproponowała swojemu projektantowi, by u niej zamieszkał. Ten zgodził się myśląc, że kobieta chce mu pomóc w zdobyciu Macy. Thorne tymczasem, postanowił walczył o byłą żonę. Anthony uległ zaś czarowi Sally i doszło między nimi do pocałunku. Macy zaś rozwiodła się z Thorne'em. Nie mogła jednak związać się z Armando, bo myślała, że ten jest z jej matką. Anthony wiedział, że popełnił błąd flirtując z szefową. W końcu jednak przekonał Macy, że nie czuje nic do jej matki. Próbowali powiedzieć o swoim związku Sally. Gdy Sally chciała oświadczyć się mężczyźnie, usłyszała jak on i Macy wyznają sobie miłość. Wściekła Spectra zwolniła córkę z firmy. Macy szybko pogodziła się z matką i zaczęła śpiewać w duecie z Thorne'em, który był akurat związany z modelką - Ivaną. Anthony i Ivana zaczęli razem spiskować w celu odizolowania od siebie Thorne'a i Macy. Ich drogi na nowo się zeszły, gdy Macy wygrała walkę z rakiem krtani. Wrócili do siebie. W odwecie, Ivana i Armando zaręczyli się. Chory psychicznie Anthony zabił Ivanę i wrobił w zabójstwo Thorne'a, którego tuż przed ślubem z Macy aresztowała policja. Macy postanowiła zmusić mężczyznę do przyznania się do winy i nagrać to wyznanie. Nie udało się, gdyż Anthony poznał jej zamiary. Chciał zastrzelić Macy. Kulę przyjęła Sally. Wkrótce, Anthony zostaje aresztowany, a Thorne wychodzi na wolność.

Związki Anthony'ego Edytuj

– byli zaręczeni (1994).
– mieli romans (1994).
– byli zaręczeni (1994).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki