FANDOM

Anthony Walker − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Anthony'ego wcielał się Rodney Saulsberry, w latach 2010–2011, 2012, 2013.

Charakterystyka Edytuj

W październiku 2010, Brooke szuka Stephanie w dzielnicy Skid Row. Kiedy policjant chce przepędzić ulicznego grajka, Anthony'ego, Loganówna tłumaczy, że mężczyzna nie robi nic złego. Wdzięczny Anthony obiecuje pomóc Brooke w odnalezieniu Stephanie. Kobieta zauważa również, że mężczyzna ma problemy z nogą. Anthony wyjaśnia, że jego pijany ojciec przybił mu kończynę do podłogi. Z pomocą bezdomnego grajka, Brooke odnajduje Stephanie. W grudniu 2010, Brooke i jej siostra, Katie, szukają Anthony'ego w Skid Row. Kiedy znajdują go posiniaczonego, mężczyzna wyjaśnia, że go okradziono, a jego gitara została zniszczona. Brooke zabiera Anthony'ego do swojego domu, gdzie pozwala mu się wykąpać i daje mu nowe ubrania. Kobieta oferuje mu również w prezencie gitarę Ridge'a.

W styczniu 2011, Anthony pomaga Dayzee w prowadzeniu jej kawiarni. We wrześniu 2011, Anthony przepowiada Taylor, że jej przyszłość wkrótce ulegnie zmianie, kiedy spotka pisanego jej mężczyznę.

W marcu 2012, Dayzee zaręcza się z Marcusem. W lipcu 2012, Marcus jedzie samochodem, jednocześnie pisząc na telefonie. W efekcie, uderza w Anthony'ego. Sprawą zajmują się porucznik Baker i jego syn, Charlie, którzy szybko odkrywają przyczynę wypadku. Anthony domaga się od policjantów, aby aresztowali Marcusa. Mimo próśb Dayzee, chłopak trafia do aresztu. W sierpniu 2012, wychodzi na jaw, że Anthony'ego potrącił ktoś inny i uciekł z miejsca wypadku, a Marcus złapał gumę. Chłopak wychodzi na wolność, a Walker przeprasza go za niesłuszne oskarżenie.

W lutym 2013, Maya wykonuje piosenkę w kawiarni Dayzee, przy akompaniamencie Anthony'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki