FANDOM

Antonio "Tony" Dominguez − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Antonio wcielał się Paulo Benedeti, w latach 2001–2002, 2012, 2013, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Małżeństwo z Kristen (2001–2002) Edytuj

Antonio to utalentowany, latynoski projektant mody. Eric Forrester pragnie zatrudnić go u siebie. Wysyła do niego swoją córkę, Kristen, aby przekonała projektanta do podjęcia pracy w FC. Antonio, wzruszony opowieściami Sally Spectry o jej zmarłej córce, Macy, i o zespole Spectra Fashions, podejmuje pracę u Sally. Tworzy doskonałą kolekcję poświęconą Macy. Z czasem, między Kristen a Tonym rodzi się uczucie. Była kochanka Domingueza, Sofia Alonso, jest o niego zazdrosna. Chce ich rozdzielić, ale zdaje sobie w końcu sprawę, że łączy ich prawdziwa miłość. Po szokującej wiadomości o śmierci swojej przyjaciółki i byłej kochanki, Ellen, Tony wraz z Kristen wybierają się do Miami na jej pogrzeb. Tam Antonio dowiaduje się o tym, że jego była dziewczyna miała AIDS i dlatego popełniła samobójstwo. Przerażony Tony udaje się do lekarza, gdyż nie radzi sobie z myślą, że może być zarażony. Po rozmowie z psychiatrą, dr Taylor Hayes Forrester, robi sobie test. Ku rozpaczy mężczyzny, wynik jest pozytywny. Uznaje, że najlepszym rozwiązaniem będzie rozstanie się z Kristen i poddanie eczeniu. Jednak kobieta pozostaje u boku ukochanego. Informacja o tym, że Tony jest seropozytywny, wstrząsa rodziną Forresterów. Eric, bojąc się o córkę, żąda od Tony'ego, by rozstał się z nią. Pomimo starań Erica i Clarke'a, Tony i Kristen wiążą się ze sobą. Kontaktują się z lekarzem w sprawie bezpiecznego seksu. Z czasem, Forresterowie zaczynają akceptować Domingueza. Odbywa się ślub, na który przybywają rodzice mężczyzny, Liliana i Eduardo. Po ceremonii, nowożeńcy wyruszają w podróż poślubną do Afryki Południowej. Tam, poruszeni są historiami związanymi z pobliskim sierocińcem, Przystań nadziei. Poznają tam ciemnoskórego chłopca o imieniu Zende. Są wzruszeni jego historią. Rodzice i brat chłopca zmarli na AIDS, a on sam pomaga przy sierotach w Przystani nadziei. Wracając z podróży poślubnej, Kristen i Tony myślą o Zende. Wkrótce, podejmują wspólną decyzję. Wracają do Afryki i zabierają chłopca ze sobą. Postanawiają go adoptować. Rodzina przenosi się na Florydę. W 2005 roku, kiedy Kristen i Zende przyjeżdżają do L.A., wspominają, że Tony był zbyt zapracowany, aby pojawić się razem z nimi.

Powroty (2012, 2013, 2017) Edytuj

W listopadzie 2012, Kristen i Tony zjawiają się na przyjęciu pożegnalnym umierającej Stephanie. W grudniu 2012, małżonkowie przyjeżdżają na święta Bożego Narodzenia.

W grudniu 2013, Kristen i Tony ponownie spędzają Święta z rodziną.

W lutym 2017, Kristen i Tony przyjeżdżają do Los Angeles na ślub Zende i Nicole.

Związki Antonio Edytuj

– mieli romans (poza ekranem).
– mieli romans (poza ekranem).
– są małżeństwem (2001–),
– adoptowali syna, Zende.

Śluby Antonio Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
1. 2001 #3686 Kristen Forrester Małżeństwo Nadal

Więcej z Fandomu

Losowa wiki