FANDOM

Ben Maclaine – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Bena, wcielał się John Brandon, w latach 1990–1991.

Charakterystyka Edytuj

Ben jest mężem Helen oraz ojcem Margo i Jake'a. Próbował popełnić samobójstwo, kiedy Jake uciekł z domu w wieku 14 lat i nigdy potem nie dał żadnych znaków życia, ale córka uratowała mu życie. We wrześniu 1990, Margo dzwoni do matki z informacją, że przyjedzie do Wisconsin, aby ich odwiedzić. Kiedy zjawia się w domu rodzinnym, twierdzi, że nie widziała się z Jake'em od czasów jego ucieczki. W październiku 1990, Ben przekonuje Helen, że powinni uznać syna za zmarłego i wyprawić mu symboliczny pogrzeb. Tymczasem Margo telefonicznie informuje rodziców, że odnalazła Jake'a i przyjadą razem do Wisconsin. Zarówno Helen, jak i Ben, ze wzruszeniem witają syna w domu. Podczas konfrontacji Jake'a i jego ojca, Ben nie może uwierzyć, że syn oskarża go o molestowanie seksualne. Zaprzecza jakoby miał to robić. Wściekły Jake rzuca się na ojca i zaczyna go dusić. Wraca do Los Angeles, bez pożegnania z matką. W listopadzie 1990, Helen postanawia pojechać do L.A., aby porozmawiać z synem o jego kłopotach. Tymczasem Jake pojawia się w Madison. Ben ponownie zarzeka się, że nigdy nie molestowałby swojego dziecka. Chłopak wyznaje prawdę zdruzgotanej Helen. Kiedy kobieta odchodzi od męża, ten dostaje ataku serca. Udaje mu się dodzwonić do swojego brata, Charliego, którego prosi o pomoc. W grudniu 1990, Ben wychodzi ze szpitala, a w domu czeka na niego Helen. W lutym 1991, kobieta godzi się z mężem i wyznaje mu, że wierzy w jego niewinność. Tymczasem Jake ponownie zjawia się w rodzinnym domu. Ben chce go wyrzucić, ale chłopak dostaje gorączki i musi zostać. Przyjeżdża także Margo, która staje po stronie brata. Wkrótce okazuje się, że to Charlie molestował swojego bratanka. Kiedy prawda wychodzi na jaw, mężczyzna chce zabić Jake'a, ale Margo ratuje bratu życie, a Charlie popełnia samobójstwo. Rodzina Maclaine'ów wreszcie może uprać się z przeszłością.

Związki Bena Edytuj

– są małżeństwem,
– mają razem dwójkę dzieci, Margo i Jake'a.

Śluby Bena Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
Helen Maclaine

Małżeństwo (poza ekranem)

Nadal

Więcej z Fandomu

Losowa wiki