FANDOM

Blake Hayes – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Blake'a, wcielał się Peter Brown, w latach 1991–1992.

Charakterystyka Edytuj

Miłość do Taylor, flirt z Margo i wyjazd (1991–1992) Edytuj

W marcu 1991, w gabinecie Taylor zjawia się jej były mąż, Blake Hayes. Przyjechał do L.A. w związku z interesami z ropą. Byli małżonkowie wspominają przeszłość, kiedy mężczyzna pomógł finansowo Taylor, której praca nie wystarczała, aby opłacić studia. Blake prosi ją o spotkanie w Pierre Cafe. W restauracji, mężczyzna wyznaje byłej żonie, że nadal żywi nadzieję, iż kiedyś znów będą razem. Taylor oświadcza mu jednak, że nie ma takiej możliwości. Kobieta przeprasza go za sposób w jaki odbył się ich rozwód, ze względu na stan Blake'a. On zapewnia ją, że nie ma do niej żalu i potwierdza, że nadal bierze leki. Blake poznaje Margo Lynley Spencer w barze Taxi, kiedy kelner oblewa ją wodą. Blake i Margo zwierzają się sobie, ale nie poznają swoich nazwisk. Margo odrzuca propozycję wspólnej nocy. W kwietniu 1991, Hayes wypytuje sekretarkę byłej żony o mężczyznę w jej życiu. Odkrywa, że jego rywalem o serce Taylor jest Ridge Forrester. Kobieta zapewnia byłego męża, że zależy jej na jego przyjaźni. Akceptuje jego zaproszenie na kolację w Pierre Cafe, odrzucając tym samym propozycję spotkania z Ridge'em. Taylor chce jednak opuścić restaurację, kiedy zauważa przy innym stoliku Ridge'a i Brooke Logan. Blake próbuje uwieść byłą żonę wspomnieniami o ich szczęśliwym małżeństwie, które rozpadło się z powodu jego problemów zdrowotnych. Całują się, ale mężczyzna spędza noc na kanapie. Blake ponownie wpada na Margo. Wkrótce, Taylor dowiaduje się, że były mąż przeniósł się do L.A. i wynajął mieszkanie w pobliżu. Blake obserwuje jej mieszkanie przez lornetkę. Jest zły, że była żona umawia się z Ridge’em. Blake i Margo poznają swoje tożsamości. Kiedy Hayes odkrywa, że kobieta pracuje u Forresterów, wypytuje ją o Ridge'a. Tymczasem mąż Margo, Bill Spencer, jest zazdrosny o żonę. Hayes kontaktuje się z Brooke. Sugeruje jej wprost, że wyszła za Erica, choć nadal kocha jego syna. Proponuje jej, aby wspólnymi siłami rozdzielili Ridge’a i Taylor. Brooke nie chce go jednak słuchać. Blake informuje ją, że zaprosił Taylor do Pierre Cafe. Proponuje Brooke, by zaprosiła tam Ridge'a. Kobieta początkowo odmawia, ale jednak zjawia się tam ze swoim pasierbem. Kiedy Blake całuje Taylor, Ridge w rewanżu składa na ustach Brooke namiętny pocałunek. Zazdrosna Taylor prosi byłego męża, by opuścili restaurację. Przekonana o romansie Ridge'a i Brooke, ulega Blake'owi i spędza z nim noc. W maju 1991, Blake chce ponownie ożenić się z Taylor, ale ona prosi go, by nie robił sobie nadziei. Hayes oferuje Margo wsparcie i przyjaźń. Mężczyzna postanawia także rozmówić się z Ridge'em. Czeka w jego gabinecie i oświadcza mu, że on i Taylor wkrótce się ponownie pobiorą. Forrester oskarża rywala o obsesję na punkcie byłej żony. Dochodzi do nieprzyjemnej konfrontacji, którą przerywa Taylor. Brooke udaje, że nie interesuje jej co się dzieje między Taylor a Ridge'em. Po wyjściu z laboratorium, Blake ma atak szału. Okłamuje jednak Taylor, że nie zdarzyło mu się to od lat. Byli małżonkowie rozmawiają o tym, że jego choroba była powodem rozwodu. W czerwcu 1991, Blake spotyka Margo w barze Taxi. Radzi jej, aby rozwiodła się z mężem. Ona jednak uważa, że przez wzgląd na syna, powinna pozozstać żoną Billa. Blake dzwoni do mieszkania Taylor, ale słuchawkę podnosi Ridge. Wściekły Hayes dostaje kolejnego ataku paniki. Margo martwi sie o niego, ale on zapewnia, że leki mu pomagają. Taylor wspomina Blake'owi, że Ridge oświadczył się jej. Jest jednak przekonana, że zrobił to, bo pokłócił się z Brooke. Taylor zwierza się Blake'owi i zazacza, że nie chce już nigdy widzieć Forrestera. Kobieta daje byłemu mężowi klucz do swojego mieszkania i prosi, by go zatrzymał. Margo sugeruje Hayesowi, że w walce o serce Taylor może mu pomóc matka Ridge'a, Stephanie, która także nie chce, aby syn związał się z Taylor. Blake odwiedza Stephanie i informuje ją, że jej syn poprosił lekarkę o rękę, ale ona go odrzuciła. Proponuje jej także współpracę przy rozdzieleniu Ridge'a i Taylor, aby on mógł pozostać wolny i związać się z Brooke, a Eric mógł wrócić do byłej żony. Stephanie odrzuca jednak jego propozycję. W lipcu 1991, Stephanie kontaktuje się z Blake'em i informuje go, że zaręczyny Ridge'a i Taylor zostały ogłoszone. Blake pociesza byłą żonę, która wyznaje, że nie wychodzi za Forrestera. Hayes przekazuje tę nowinę Stephanie. Blake pociesza Taylor po jej rozstaniu z Ridge'em. Przyznaje ponownie, że chciałby do niej wrócić, ale Taylor wciąż nie może zapomnieć o Forresterze. Blake zapewnia Brooke, że Taylor powoli zaczyna mu ulegać. W sierpniu 1991, mężczyzna przyrzeka byłej żonie, że zawsze będzie brał lekarstwa, aby ponownie nie zniszczyć ich więzi. Taylor nie jest jednak gotowa na kolejne małżeństwo. Blake pociesza Margo, której małżeństwo przeżywa kryzys. Ich uścisk widzi zazdrosny Bill. Lynley pozwala mężowi wierzyć, że ona i Blake są kochankami. Hayes przeżywa kolejny atak, kiedy odkrywa, że Taylor spotkała się z Ridge'em. Stephanie informuje Blake'a, że posiada nagrania, na którym Brooke zdradza Erica. Nie wie jednak w jaki sposób ich użyć. Postanawia skonfrontować się z Logan i zmusić ją do rozwodu. Blake wykrada Stephanie jedną z kaset. Wkróce, dzwoni do Douglas z informacją, że wziął jedną z kaset i obejrzał ją, tym samym dokonując szokującego odkrycia - w laboratorium Brooke kochała się z Ridge'em. Postanawia zniechęcić byłą żonę do Forrestera i namawia ją do obejrzenia kasety. Taylor nie może uwierzyć, że były mąż powiedział jej o tym w tak okrutny sposób. Wyrzuca go z mieszkania i nie chce go więcej widzieć. Margo i Blake zastanawiają się, czy mogliby być razem. Stephanie informuje Hayesa, że Taylor sądzi, iż to on stoi za nagraniem z laboratorium. Mężczyzna żąda, by Douglas wyjaśniła wszystko jego byłej żonie. We wrześniu 1991, między Blakiem i Margo dochodzi do pocałunku. Taylor dowiaduje się wreszcie, że to nie Blake kazał filmować Brooke i przeprasza go. Hayes przyznaje byłej żonie, że zawsze ją będzie kochał, ale w jego życiu pojawiła się inna kobieta, podobanie jak ona wciąż nie może zapomnieć o Ridge'u. Tymczasem Stephanie informuje Blake'a, że sfałszowała list od Erica i doprowadziła do wspólnego wyjazdu Ridge'a i Brooke. Hayes ostrzega ją przed konsekwencjami, które wydarzą się po powrocie jej byłego męża do miasta. Zaskoczony jej postępowaniem, pyta o nią Margo. Ona uważa Stephanie za zaborczą i tak naprawdę nie kochającą Erica. Blake mówi Taylor o fałszywym liście Stephanie. Wkrótce, Hayes nadal obserwuje mieszkanie byłej żony przez lornetkę. Zjawia się w nim były pacjent Taylor i próbuje ją zgwałcić. Blake, widząc całe zajście, ratuje kobietę w ostatniej chwili. W październiku 1991, Blake informuje Taylor, że jej oprawca został złapany. Kobieta dziękuje byłemu mężowi za uratowanie jej życia. Blake wyznaje jej, że oświadczył się swojej sympatii. Zauważa zmieszanie Taylor. Kobieta nie jest jednak gotowa przestać spotykać się z Forresterami, więc były mąż nie widzi żadnej szansy na ich wspólną przyszłość. Margo informuje Blake'a, że zamierza poprosić męża o rozwód. Hayes oświadcza się jej i zostaje zaakceptowany. Wkrótce, Blake nie chce iść z Taylor na kolację i przypomina jej, że jest zaręczony. Kobieta życzy mu szczęścia, a on całuje ją namiętnie na pożegnanie. Hayes jest nieco zaskoczony, kiedy Margo informuje go, że poprosiła Billa o rozwód.

Związki Blake'a Edytuj

– byli małżeństwem (poza ekranem),
– spędzili razem noc i spotykali się (1991).
– flirtowali (1991),
– całowali się, kiedy Margo była żoną Billa (1991),
− byli zaręczeni, kiedy Margo była żoną Billa (1991).

Śluby Blake'a Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
Taylor Hamilton

Małżeństwo (poza ekranem)

Rozwód (poza ekranem)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki