FANDOM

porucznik Bradley "Brad" Baker − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę por. Bakera wcielał się Dan Martin, w latach 1997, 1998, 2001, 2002, 2003, 2004, 2006–2010, 2011, 2012, 2013, 2015, 2016, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Porucznik. Prowadzi sprawy związane z rodziną Forresterów. W 1997, postrzelenie Granta Chambersa.

W 1998, sprawę Tony'ego "Rusha", poszukiwania Bridget oraz postrzelenie Stephanie Forrester.

W 2001, porwanie Taylor oraz aresztowanie Morgan i Tima.

W 2002, porwanie Amber.

W 2003, porwanie Małego Erica oraz postrzelenie Deacona.

W 2004, Ridge poprosił Bakera o wydanie zakazu zbliżania się Amber do Thomasa.

W 2006 roku, wypadek i śmierć Darli.

W 2007, zabójstwo Shane'a McGratha oraz postrzelenie Stephanie, które prowadził wraz z synem, Charliem.

W 2008, postrzelenie Katie, otrucie Erica oraz śmierć Phoebe.

W 2009, śledztwo w sprawie prób zabójstwa Ricka.

W 2010, aresztowanie Grahama Darrosa.

W 2011, wypadek Liama.

W 2012, potrącenie Anthony'ego.

W 2013, wypadek Billa i Brooke.

W lipcu 2015, wypadek i śmierć Alexandrii. W grudniu 2015, Baker wręcza Steffy zakaz zbliżania się do Ivy.

W kwietniu 2016, Baker rozpoczyna poszukiwania Quinn Fuller, która przetrzymywała cierpiącego na amnezję Liama. W maju 2016, kobieta zostaje aresztowana. Spencer rezygnuje jednak z wniesienia oskarżenia przeciwko Quinn i wychodzi ona na wolność.

W kwietniu 2017, Baker prowadzi sprawę kradzieży projektów Forresterów przez Sally Spectrę. Kobieta dobrowolnie przyznaje się do wszystkiego i zostaje aresztowana przez porucznika. W czerwcu 2017, Baker prowadzi śledztwo w sprawie zamachów na Quinn, do której ktoś strzela. Kobieta podejrzewa Katie, lecz testy wykazują, że Loganówna nie używała broni. Eric oskarża Sheilę o zamach, choć ona zaprzecza. Forrester domaga się jednak, by Sheila trafiła za kratki, jeśli jej zakaz zbliżania się do Forresterów sprzed wielu lat wciąż jest ważny. Baker potwierdza ważność dokumentu. Sheila prosi Erica o wybaczenie, ale on nie reaguje i Carter zostaje aresztowana. Wkrótce wychodzi jednak na jaw, że to Deacon próbował zastrzelić Quinn. Mężczyzna zostaje aresztowany. W lipcu 2017, Baker bada sprawę wypadku samochodowego RJ'a i Coco. Dziewczyna przyznaje, że spowodowała wypadek, korzystając z telefonu komórkowego podczas jazdy. We wrześniu 2017, Baker pojawia się w wizji Liama, który wyobraża sobie aresztowanie Billa.

Związki Brada Edytuj

  • nieznana kobieta
– są małżeństwem,
– mają syna, Charliego.

Śluby Brada Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
1. nieznana kobieta Małżeństwo (poza ekranem) Nadal