FANDOM

Clarke "CJ" Garrison Junior − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę CJ'a, w latach 1998–2003, 2004, 2007, 2010, 2017 (odc. 2712–7584) wcielał się Mick Cain. Rolę CJ'a zagrał wcześniej m.in. Kyle Sabihy (1995–1997; odc. 2116–2495)

Charakterystyka Edytuj

Narodziny i dzieciństwo (1991–1997) Edytuj

W maju 1991, Sally Spectra Garrison odkrywa, że spodziewa się dziecka swojego ówczesnego męża, Clarke'a Garrisona. Mężczyzna poprosił jednak żonę o dokonanie aborcji. Sally nie mogła usunąć ciąży i zataiła ten fakt przed mężem. W październiku 1991, kobieta rodzi chłopca, którego nazywa "Clarke Junior" − "CJ". Przez jakiś czas był wychowywany przez Anthony'ego Armando, który był związany z jego matką. W 1995 roku, między chłpcem a Rickiem Forresterem dochodzi do kłótni. CJ naśmiewa się z syna Erica, że Ridge jest dla niego bratem, a zarazem ojczymem. W 1996 roku, Macy sprowadza do miasta Clarke'a. Po wielu prośbach, CJ wybacza ojcu jego odejście. W tym samym roku, chłopak zostaje porwany przez wrogów ojca. Clarke dzielnie ratuje syna, ale sam omal nie ginie.

Amber, Becky i Bridget (1998–2003) Edytuj

W 1998, relacje pełnoletniego CJ'a i Ricka poprawiają się. Podkochuje się w Amber Moore. Dowiaduje się też, że spała jednocześnie z Raymondem i Rickiem i nie wie, który z nich jest ojcem jej dziecka. W 1999 roku, by zemścić się na Forresterach, podczas wspólnego pokazu, CJ montuje haczyk na wybiegu Forresterów. Niestety, nie wie, że to Kimberly ma wystąpić w głównym modelu. Diewczyna zaczepia o haczyk i drze suknie ślubną, zostając w samej bieliźnie. Syn Clarke'a nie przyznaje się jednak do winy. Amber postanawia też, zeswatać CJ'a i Becky, organizując im randkę. Para podoba się sobie. Jednak dopiero w 2000 roku, Becky i CJ zaczynają się spotykać i rodzi się między nimi uczucie, co nie podoba się Sally. Z czasem jednak, polubiła dziewczynę. Amber mówi CJ'owi, że Becky jest nieuleczalnie chora. Mężczyzna doznaje szoku. Nie może uwierzyć, że Becky zostało jedynie kilka miesięcy życia. Postanawia jej o tym powiedzieć. Zamiast jednak powiedzieć prawdę o jej stanie zdrowia, mężczyzna się jej oświadcza. W czasie ceremonii ślubnej Becky zaskakuje wszystkich deklaracją, że nie może wyjść za CJ'a. Uważa, że to byłoby wobec niego nieuczciwe. Chłopak błaga ją, żeby jednak została jego żoną. CJ i Becky zostają małżeństwem. Becky i CJ jedzą uroczystą kolację. Chłopak prosi dziewczyną do tańca. Nagle ona osuwa się na podłogę. Błaga CJ'a, aby zawiózł ją do domu. Nie chce bowiem umierać w szpitalu. Kobieta żegna się z Amber i CJ'em i umiera w rękach męża. Niebawem, CJ i Amber dowiadują się, że Becky chciała, aby razem wychowywali małego Erica. Między Amber i CJ'em rodzi się uczucie. Mężczyzna chce się z nią związać, ale ona myśli o powrocie do Ricka. Odrzuca oświadczyny Garrisona i odchodzi od niego. CJ'owi zaczyna podobać mu się Bridget. Na drodze do ich szczęścia stanął Mark Maclaine - przyrodni brat CJ'a. Mężczyźni zaczęli rywalizować o względy Bridget, ale ona nie uległa żadnemu z nich i bracia zrezygnowali z walki o jej serce. CJ wyprowadził się do San Francisco.

Powroty (2004, 2007, 2010. 2017) Edytuj

W 2004 roku, CJ powraca na ślub Darli i Thorne'a.

W 2007 roku, zachęca Ricka i Phoebe do wspólnych występów karaoke oraz sprzedaje firmę matki Jackie i Nickowi.

W 2010 roku, CJ sprzedaje kawiarnię Stephanie, która kupuje ją dla Dayzee Leigh.

W lutym 2017, CJ spotyka się ze swoją ciotką, Shirley i jej wnuczką, Sally. Tłumaczy im, że po pozostawieniu budynku przez Jackie, przywrócił firmie dawny wygląd i próbował na prośbę matki wskrzesić jej dom mody, ale mu się nie udało. Sally i Shirley przekonują sceptycznego CJ'a, że wspólnie mogą przywrócić firmie dawną świetność. Mężczyzna daje im sześć miesięcy na odnowienie Spectra Fashions. Bill jest zły na CJ'a, że ten nie sprzedał mu budynku firmy. Spencer jest zaskoczony, gdy dowiaduje się o wznowieniu działalności dawnej firmy

Związki CJ'a Edytuj

– spotykali się (1998).
– byli małżeństwem (2000).
– byli zaręczeni (2000).

Śluby CJ'a Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
2000 #3319 Becky Moore Małżeństwo 2000 (Śmierć Becky)
2000 #3427 Amber Moore Przerwany (przez Ricka i Deacona)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki