FANDOM

Clarke "CJ" Garrison Junior − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę CJ'a, w latach 1998–2003, 2004, 2007, 2010, 2017 wcielał się Mick Cain. Rolę CJ'a zagrał wcześniej m.in. Kyle Sabihy (1995–1997).

Charakterystyka Edytuj

Narodziny i dzieciństwo (1991–1997) Edytuj

W maju 1991, Sally Spectra Garrison odkrywa, że spodziewa się dziecka swojego ówczesnego męża, Clarke'a Garrisona. Mężczyzna poprosił jednak żonę o dokonanie aborcji. Sally nie mogła usunąć ciąży i zataiła ten fakt przed mężem. W październiku 1991, kobieta rodzi chłopca, którego nazywa "Clarke Junior" − "CJ". Przez jakiś czas był wychowywany przez Anthony'ego Armando, który był związany z jego matką. W 1995 roku, między chłpcem a Rickiem Forresterem dochodzi do kłótni. CJ naśmiewa się z syna Erica, że Ridge jest dla niego bratem, a zarazem ojczymem. W 1996 roku, Macy sprowadza do miasta Clarke'a. Po wielu prośbach, CJ wybacza ojcu jego odejście. W tym samym roku, chłopak zostaje porwany przez wrogów ojca. Clarke dzielnie ratuje syna, ale sam omal nie ginie.

Amber, Becky i Bridget (1998–2003) Edytuj

W 1998, relacje pełnoletniego CJ'a i Ricka poprawiają się. Podkochuje się w Amber Moore. Dowiaduje się też, że spała jednocześnie z Raymondem i Rickiem i nie wie, który z nich jest ojcem jej dziecka. W 1999 roku, by zemścić się na Forresterach, podczas wspólnego pokazu, CJ montuje haczyk na wybiegu Forresterów. Niestety, nie wie, że to Kimberly ma wystąpić w głównym modelu. Diewczyna zaczepia o haczyk i drze suknie ślubną, zostając w samej bieliźnie. Syn Clarke'a nie przyznaje się jednak do winy. Amber postanawia też, zeswatać CJ'a i Becky, organizując im randkę. Para podoba się sobie. Jednak dopiero w 2000 roku, Becky i CJ zaczynają się spotykać i rodzi się między nimi uczucie, co nie podoba się Sally. Z czasem jednak, polubiła dziewczynę. Amber mówi CJ'owi, że Becky jest nieuleczalnie chora. Mężczyzna doznaje szoku. Nie może uwierzyć, że Becky zostało jedynie kilka miesięcy życia. Postanawia jej o tym powiedzieć. Zamiast jednak powiedzieć prawdę o jej stanie zdrowia, mężczyzna się jej oświadcza. W czasie ceremonii ślubnej Becky zaskakuje wszystkich deklaracją, że nie może wyjść za CJ'a. Uważa, że to byłoby wobec niego nieuczciwe. Chłopak błaga ją, żeby jednak została jego żoną. CJ i Becky zostają małżeństwem. Becky i CJ jedzą uroczystą kolację. Chłopak prosi dziewczyną do tańca. Nagle ona osuwa się na podłogę. Błaga CJ'a, aby zawiózł ją do domu. Nie chce bowiem umierać w szpitalu. Kobieta żegna się z Amber i CJ'em i umiera w rękach męża. Niebawem, CJ i Amber dowiadują się, że Becky chciała, aby razem wychowywali małego Erica. Między Amber i CJ'em rodzi się uczucie. Mężczyzna chce się z nią związać, ale ona myśli o powrocie do Ricka. Odrzuca oświadczyny Garrisona i odchodzi od niego. CJ'owi zaczyna podobać mu się Bridget. Na drodze do ich szczęścia stanął Mark Maclaine - przyrodni brat CJ'a. Mężczyźni zaczęli rywalizować o względy Bridget, ale ona nie uległa żadnemu z nich i bracia zrezygnowali z walki o jej serce. CJ wyprowadził się do San Francisco.

Powroty (2004, 2007, 2010, 2017) Edytuj

W 2004 roku, CJ powraca na ślub Darli i Thorne'a.

W 2007 roku, zachęca Ricka i Phoebe do wspólnych występów karaoke oraz sprzedaje firmę matki Jackie i Nickowi.

W 2010 roku, CJ sprzedaje kawiarnię Stephanie, która kupuje ją dla Dayzee Leigh.

W lutym 2017, CJ spotyka się ze swoją ciotką, Shirley i jej wnuczką, Sally. Tłumaczy im, że po pozostawieniu budynku przez Jackie, przywrócił firmie dawny wygląd i próbował na prośbę matki wskrzesić jej dom mody, ale mu się nie udało. Sally i Shirley przekonują sceptycznego CJ'a, że wspólnie mogą przywrócić firmie dawną świetność. Mężczyzna daje im sześć miesięcy na odnowienie Spectra Fashions. Bill jest zły na CJ'a, że ten nie sprzedał mu budynku firmy. Spencer jest zaskoczony, gdy dowiaduje się o wznowieniu działalności dawnej firmy. W marcu 2017, CJ przekonuje Sally i Shirley, aby zaakceptowały fakt, iż nie ma ratunku dla ich firmy. One jednak zapewniają, że mają plan, który pomoże im odbudować firmę. W kwietniu 2017, CJ zauważa, że Bill zwiększył swoją ofertę w zamian za teren pod budynkiem Spectry. Tymczasem publiczność jest zachwycona najnowszym pokazem Sally. Kreacje są jednak skradzione Forresterom. Sally przyznaje się do wszystkiego dobrowolnie i zostaje aresztowana. W maju 2017, CJ oznajmia Sally i jej ekipie, że będzie musiał zamknąć firmę, chyba że zdobędą oni 100 tys. dolarów na spłatę czynszu. O tym samym warunku przypomina Billowi, który jest przekonany, że budynek jest już jego własnością. W Il Giardino, CJ natyka się na Zende i opowiada mu o kłopotach firmy, której brakuje projektanta. Wkrótce, Thomas przerywa spotkanie między Sally, CJ'em i Billem, który oficjalnie zamierza przejąć budynek. Forrester oświadcza, że prawdziwa, pochlebna recenzja dotycząca pokazu Sally nie została upubliczniona, a jedynie zastąpiona negatywną wersją Spencera. Thomas prosi kobietę, by uwierzyła w siebie i swój talent oraz została w mieście. Oznajmia również, że inwestuje w firmę Sally i oferuje jej czek na 100 tys. dolarów na dzierżawę dla CJ'a, tym samym blokując ofertę Billa. Garrison przyjmuje ofertę Thomasa, mimo protestów wściekłego Spencera. W sierpniu 2017, Bill składa CJ'owi kolejną ofertę kupna Spectry, zwiększając cenę. Przekonuje, że firma i tak upadnie, gdyż Thomas wyjechał. Garrison oznajmia ekipie Spectry, że postanowił sprzedać budynek i muszą oni wynieść się z firmy. Sally domyśla się, że za wszystkim stoi Bill. Prosi kuzyna, by pozwolił jej przygotować ostatni pokaz i przypomina, że firma jest jego dziedzictwem. CJ postanawia odrzucić ofertę Billa. Wkrótce, CJ dowiaduje się o pożarze w Spectrze i oddycha z ulgą, gdy odkrywa, że nikomu nic się nie stało. Jest zmuszony wyznać załamanej Sally, nie firma od pewnego czasu nie była ubezpieczona. We wrześniu 2017, CJ decyduje się sprzedać budynek Spectry Billowi, ale jest zaskoczony obniżoną ceną. Liam przerywa im spotkanie i prosi CJ'a, by niczego nie podpisywał. CJ jest zaskoczony na wieść o planowanym wyjeździe Sally. Ona natomiast dowiaduje się, że Garrison zamierza sprzedać firmę Billowi. Kiedy jednak firmę przejmuje Liam, odkupuje od CJ'a firmę po oryginalnie umówionej cenie. Spencer oddaje następnie budynek w ręce Sally.

Związki CJ'a Edytuj

– spotykali się (1998).
– byli małżeństwem (2000).
– byli zaręczeni (2000).

Śluby CJ'a Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
1. 2000 #3319 Becky Moore Małżeństwo 2000 (Śmierć Becky)
2. 2000 #3427 Amber Moore Przerwany (przez Ricka i Deacona)

Przypisy Edytuj

  1. Dokładna ilość odcinków nieznana z powodu braku informacji o odcinkach aktorów dziecięcych
  2. Kyle Sabihy – 10+ odcinków (odc. 2116–2495)
    Mick Cain – 453 odcinki (odc. 2712–7671)