FANDOM

Carter Walton – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Cartera wcielał się Lawrence Saint-Victor, w latach  2013−2016, 2016–2017.

Charakterystyka Edytuj

Zaręczyny z Mayą i jej sekret (2013−2016, 2016–2017) Edytuj

Carter zjawia się w Los Angeles w 2013 roku, kiedy odwiedza swojego adoptowanego brata, Marcusa. Forrester przedstawia rodzinie swojego brata, który został prawnikiem. Carter pomagał Dayzee w sprawie Mayi Avant, której Dayzee niegdyś pomagała. Rick proponuje Marcusowi, by zatrudnili Cartera w Forrester Creations. Carter jest zauroczony Mayą i zaprasza ją na randkę. Szybko orientuje się, że dziewczyna żywi uczucia do Ricka. Tymczasem jego zazdrosna dziewczyna, Caroline Spencer, zachęca Cartera do walki o Mayę. Carter wyjawia Steffy i Liamowi, że może udzielać ślubów. Steffy i Liam proszą go, aby udzielił im ślubu. Na ślubie, Carter poznaje biologicznego ojca Marcusa, Justina Barbera. Za namową Caroline, Carter występuje z innymi mężczyznami podczas dobroczynnego pokazu mody. W maju 2013, Maya przyznaje Carterowi, że Bill ją szantażuje. W czerwcu 2013, Carter dostaje główną rolę w serialu telewizyjnym. Za sprawą Caroline, jego serialową partnerką będzie Maya. W lipcu 2013, Carter wyjawia Mayi swoje uczucia. Ona jednak mówi mu, że łączy ich tylko serialowa miłość. Wkrótce, Maya odkrywa, że to Caroline stoi za erotycznym scenariuszem serialu. Kiedy Rick nie pojawia się na premierze serialu, Carter pociesza Mayę i całuje ją. Walton spędza noc na kanapie w mieszkaniu Avant. Maya spotyka się z Rickiem, który przeprasza ją. Kobieta nie wspomina mu jednak o nocy spędzonej z Carterem. Gdy Rick dowiaduje się o wszystkim, zrywa z Mayą. Ta odchodzi też z firmy. Carter wykorzystuje okazję i oświadcza się jej. Zostaje zaakceptowany. W listopadzie 2013, Carter prosi Ricka, by przyjął Mayę z powrotem do FC, gdyż Avant tęskni za byciem modelką. Rick zgadza się. W grudniu 2013, Carter udziela ślubu Caroline i Rickowi. Kiedy Ridge powraca do firmy, Carter staje się jego prawą ręką i przyjacielem. W kwietniu 2014, Maya dzieli się z Carterem swoimi podejrzeniami, iż Oliver wykorzystuje Aly Forrester, aby umocnić swoją pozycję w firmie. W czerwcu 2014, Maya i Carter kłócą się o Olivera i Aly. W lipcu 2014, Rick informuje Cartera, że Maya podrywała go w saunie. Carter konfrontuje się z narzeczoną. Wściekły, zrywa z nią. Carter kilkakrotnie namawia byłą narzeczoną, by przestała uwodzić Ricka. Kiedy Maya zaczyna podejrzewać Caroline i Ridge'a o romans, Walton radzi jej, by nie wyolbrzymiała ich współpracy przy tworzeniu nowej kolekcji. Podczas zebrania, Eric decyduje, że nowym CEO firmy zostaje Ridge. Rick nie może się z tym pogodzić i zaczyna kłócić się z ojcem. Sytuację pogarsza Maya, która, mimo protestów Cartera, wstaje i oskarża Ridge'a i Caroline o romans. Eric zmienia decyzję i CEO firmy zostaje Rick. W listopadzie 2014, Maya prosi Cartera, aby przeprowadził szybkie unieważnienie małżeństwa Ricka i Caroline. W grudniu 2014, Eric konsultuje z Waltonem dokumenty, które Rick chce, aby ojciec podpisał. Wówczas, Rick dostanie pełnię władzy w firmie. Carter ostrzega Erica przed ich podpisaniem, a następnie o wszystkim informuje Ridge'a. Ten jednak spóźnia się na spotkanie, a Eric podpisuje dokumenty. Rick dostaje pełnię władzy i przestaje ukrywać swój romans z Mayą. W lutym 2015, Carter udziela ślubu Katie i Billowi. W marcu 2015, Maya prosi Cartera, by znalazł coś na jej siostrę, Nicole. Walton odkrywa, że Nicole dawno zrezygnowała ze studiów. Pam mówi Ridge'owi i Carterowi, że podsłuchała rozmowę Mayi i Nicole o sekrecie Mayi. W kwietniu 2015, Carter podsłuchuje kłótnię Mayi i Nicole. Odkrywa, że Maya urodziła się jako mężczyzna o imieniu Myron. Stała się kobietą poprzez kilka operacji i terapię hormonalną. Walton jest wściekły, że Maya nie powiedziała mu prawdy gdy byli zaręczeni. Carter chce powiedzieć Rickowi prawdę, ale ten nie daje mu dojść do słowa, a Maya grozi mu zwolnieniem. Walton uważa, że Forrester powinien usłyszeć prawdę od Avant. Ta utrzymuje, że wyzna mu prawdę, kiedy jej się oświadczy. Carter udziela ślubu Quinn i Deaconowi. W maju 2015, Ridge informuje Cartera, że odchodzi z firmy. Aby temu zapobiec, Walton wyjawia Forresterowi sekret Mayi. Tymczasem Nicole wyjawia Carterowi, że wyznała Wyattowi sekret Mayi. Ridge dowiaduje się, że Nicole powiedziała prawdę Wyattowi. Forrester obawia się o to co stanie się, gdy sekret trafi do Billa. Spencer publikuje w prasie informację o Mayi. W czerwcu 2015, Liam, Steffy i Ridge realizują swój plan i odbierają Rickowi firmę. Tymczasem Ivy grozi deportacja i prosi o pomoc Cartera, ale ten jest bezradny. Quinn namawia Waltona, by udzielił ślubu Ivy i Liamowi i w ten sposób dziewczyna uniknie przymusowego opuszczenia kraju. Carter udziela im ślubu. W lipcu 2015, Walton przygotowuje dokumenty unieważniające ich małżeństwo. W październiku 2015, Zende zwierza się Carterowi, kiedy Maya i Rick proszą Nicole, aby została ich surogatką. Zabieg udaje się i dziewczyna zachodzi w ciążę. W grudniu 2015, Zende zwierza się Carterowi, kiedy Nicole odwołuje randkę z powodu złego samopoczucia. W styczniu 2016, Carter ćwiczy i spędza czas z Veronicą. We wrześniu 2016, Carter omawia z Erikiem szczegóły ślubu z Quinn, związane z prawem. Za namową Ridge'a, Walton sugeruje Forresterowi podpisanie zgody na wyznaczenie syna jako swojego pełnomocnika. Eric i Quinn zostają małżeństwem, mimo sprzeciwu rodziny. Po konfrontacji z bliskimi, Forrester traci przytomność i trafia do szpitala. W październiku 2016, Carter prosi Ridge'a o spotkanie, w związku z dokumentami, dotyczącymi pełnomocnictwa. Ridge i Steffy są w szoku, kiedy Carter oznajmia im, że Eric wyznaczył Quinn na swoją pełnomocniczkę. Oznacza to, że nie można wyrzucić jej z rezydencji i firmy. Ridge i Steffy proszą Cartera, aby zataił ten fakt. Prawnik niechętnie przystaje na ich prośbę. Wkrótce, zaczyna mieć wyrzuty sumienia z powodu kłamstwa. Rozmowę Cartera z Ridge'em i Steffy podsłuchuje Wyatt, który informuje o wszystkim Quinn. Niebawem, na polecenie Forrestera, Carter dostarcza akt małżeństwa, który następnie zostaje podpisany przez niedoszłych małżonków. Walton oficjalnie ogłasza ich małżeństwem. W styczniu 2017, Carter dostarcza Steffy i Wyattowi zatwierdzone dokumenty rozwodowe. W lutym 2017, Carter udziela ślubu Nicole i Zende. W kwietniu 2017, Sally dokonuje kradzieży kolekcji Forresterów. Carter zwraca Ericowi uwagę na lekkie modyfikacje w podrobionych kreacjach Spectry, które z góry skazują Forresterów na przegraną w sądzie. Wkrótce, Carter zjawia się w FC z porucznikiem Bakerem. Informuje Ridge'a i Steffy, że mogą wnieść oskarżenie przeciwko Sally, jeśli ktoś z jej otoczenia zgodzi się zeznawać przeciwko niej. W maju 2017, odbywa się wstępne przesłuchanie Spectry, które przerywa Thomas i zeznaje na jej korzyść. Po rozmowie z Erikiem, Carter informuje Sally, że Forresterowie postanawiają zrezygnować z postępowania prawnego przeciwko niej, ale jej firma zostanie zamknięta, a dobra skonfiskowane. W czerwcu 2017, Carter informuje Ricka, że w dokumentach adopcyjnych Lizzy znaleziono pewne błędy i sporządzono nowy, który wymaga podpisów jego, Mai i Nicole. W lipcu 2017, Carter uczestniczy w sesji zdjęciowej, będącej zapowiedzią charytatywnego pokazu Forresterów podczas szczytu Spencer Publications w Monako. W sierpniu 2017, Carter dostarcza Ericowi sporządzone przez siebie dokumenty rozwodowe. Forrester zmienia jednak zdanie i zamierza wnosić pozwu o rozwód z Quinn.

Związki Cartera Edytuj

– byli zaręczeni (2013–2014).