FANDOM

Charlie Webber − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Charliego wciela się Dick Christie.

Charakterystyka Edytuj

W październiku 2013, Pamela Douglas flirtuje z ochroniarzem diamentu Hope Diamond, Charliem Webberem. Łączy ich wspólna pasja do wypieków. Spędzają razem święto Dziękczynienia i dochodzi między nimi do pocałunku.

W styczniu 2014, Quinn próbuje zaprzyjaźnić się z Pamelą. Kiedy Charlie się o tym dowiaduje, każe trzymać się Fuller z dala od Pam. Quinn wyjaśnia Pameli sytuację kradzieży diamentu. Prosi Douglas, by przekonała Charliego do milczenia w sprawie kradzieży diamentu. Pamela zgadza się. Kiedy jednak Fuller wychodzi, Pamela informuje Charliego, że powiedzą Liamowi prawdę. Zjawiają się u niego i informują go, że to Wyatt stoi za kradzieżą diamentu, a Quinn kazała Charliemu milczeć. W marcu 2014, Aly podstępem dowiaduje się od Charliego o tym co zrobił Wyatt. We wrześniu 2014, Charlie zdobywa dowody na to, że Quinn zepchnęła Ivy do Sekwany, w konsekwencji czego Liam spóźnił się spotkanie z Hope, która poślubiła Wyatta. Charlie i Pam informują o wszystkim Liama i Ivy, a potem również resztę rodziny. Charlie jest zazdrosny o brata Erica, Johna, który flirtuje z Pamelą. W marcu 2015, Pamela podsłuchuje kłótnię Mai i jej siostry, Nicole. Obie kłóciły się o sekret Mayi. W kwietniu 2015, Pamela i Charlie chcą ją poznać. Kiedy Maya zostawia torebkę w gabinecie Ricka, Pamela wysypuje jej zawartość i znajduje leki zawierające estrogen. Charlie wysuwa teorię, że Maya jest osobą transgenderyczną, gdyż widział takie rzeczy w telewizji. Sceptyczna co do tej teorii Pamela, bojąc się straty pracy, postanawia nie drążyć tej sprawy. Jak się niebawem okazuje, Charlie miał rację - Maya jest osobą transgenderyczną.

W październiku 2015, Pamela i Charlie odkrywają, że Caroline jest w ciąży.

W marcu 2016, Rick prosi Charliego o przeglądniecie nagrań z monitoringu parkingu, gdyż ktoś uszkodził jego samochód. Przeglądając widea z monitoringu, zszokowany Charlie natrafia na nagranie, na którym Liam kłóci się z Quinn i mdleje, po czym kobieta wsadza go do samochodu i odjeżdża. Webber pokazuje nagranie Wyattowi. Quinn tłumaczy synowi, że chciała zawieźć Liama do szpitala, ale kiedy ten się ocknął, odjechał. Charlie chce przeprowadzić dochodzenie, ale Wyatt prosi go, by nikomu o tym nie mówił. W sierpniu 2016,  Pamela i Charlie nie akceptują obecności Quinn w firmie i życiu Forresterów. Eric broni jednak swojej kochanki. We wrześniu 2016, Pamela i Charlie pojawiają się w rezydencji w dniu ślubu Erica i Quinn, aby na prośbę pana młodego, pomóc w przygotowaniach. Ridge każe im jednak opuścić posiadłość. Ceremonia dochodzi do skutku, o czym wszystkich informuje Ivy. Po konfrontacji z rodziną, Eric traci przytomność i trafia do szpitala. W październiku 2016, Pamela i Charlie planują zobaczyć się z Erikiem, ale na prośbę Quinn, Ivy prosi ich, by wyszli. Wkrótce, Pamela i Charlie biorą wspólnie udział w imprezie z okazji Halloween w FC. W listopadzie 2016, podczas zebrania w firmie, Quinn zaskakuje wszystkich oznajmiając, że to ona wystąpi w roli konferansjerki podczas najbliższego pokazu mody, a nie Ridge. W dzień pokazu, Forresterowie nie chcą współpracować z Quinn, której jedynymi sojusznikami są Ivy i Wyatt. Kolekcja odnosi jednak sukces. Forresterowie i bliscy zapominają o sporach i gromadzą się w rezydencji na kolacji w Święto Dziękczynienia. W grudniu 2016, Pamela i Charlie pomagają udekorować rezydencję podczas Świąt Bożego Narodzenia oraz przyrządzają posiłki.

W lutym 2017, Pamela i Charlie nadzorują catering podczas ślubu Nicole i Zende. Wkrótce, Pam i Charlie przyrządzają posiłki na wspólnej kolacji Erica, Quinn, Brooke i Ridge'a. Webber pomaga wydostać się Quinn i Ridge'owi z łazienki, w której się zatrzasnęli. Następnie spostrzega Quinn, która wyciera chusteczką usta Ridge'owi. Charlie wyciąga z kosza chusteczkę i zauważa na niej ślad po szmince. W marcu 2017, Pamela spostrzega dziwne zachowanie Charliego. Mężczyzna opowiada jej o tym co zobaczył i pokazuje jej chusteczkę. Przekonuje, że że Quinn i Ridge mają romans. Pamela nie wierzy jednak w jego oskarżenia i prosi, by do tego nie wracał. W kwietniu 2017, kiedy ślub Brooke i Ridge'a zostaje odwołany, Charlie natychmiast wnioskuje, że powodem tej decyzji musi być romans Ridge'a i Quinn. W czerwcu 2017, Pamela i Charlie ponownie sprzeczają się o jego podejrzenia względem Quinn i Ridge'a. Ich sprzeczkę podsłuchuje Sheila, która przedstawia się Charliemu jako stara znajoma Forresterów i prosi, by powiedział jej, czy wszystko jest w porządku w rodzinie bądź małżeństwie Erica. Utrzymuje, że troszczy się o Forrestera i chce wiedzieć, czy Quinn jest dla niego dobrą żoną. Charlie nie udziela jej jednak jednoznacznej odpowiedzi. Niedługo potem, Sheila ponownie spotyka Webbera i komplementując go, próbuje dowiedzieć się, czy Quinn jest lojalna wobec Erica. Kiedy mężczyzna zaczyna mówić o Ridge'u, Sheila zastanawia się, czy Forrester ma romans z żoną swojego ojca. W rozmowie z Pamelą, Charlie poznaje prawdziwą tożsamość Sheili i jej historię z Forresterami. Sheili udaje się przekonać ochroniarza, by zabrał ją pod rezydencję Forresterów, aby mogła obserwować Quinn i Ridge'a, który podejrzewa o romans. W lipcu 2017, Wkrótce, Sheila prosi o spotkanie Charliego i informuje, że Eric zna prawdę o Quinn i Ridge'u. Chce pożyczyć od niego tysiąc dolarów na opłacenie rachunku za pokój hotelowy. W zamian, nie powie nikomu, że to on powiedział jej o swoich podejrzeniach względem Quinn i Ridge'a. W sierpniu 2017, Charlie zastanawia się, czy Sheila marzy o ponownym małżeństwie z Erikiem. Jest zaintrygowany, kiedy w jej mieszkaniu zjawia się ekscentryczna Beatrice, która ma wykonać portret Sheili. Ona przyznaje, że chce zostać ponownie żoną Erica, a jej portret będzie wisiał w jego rezydencji. Sheila jest zrozpaczona na wieść o pojednaniu Erica i Quinn, ale nie zamierza się poddawać i ostrzega Charliego, by nikomu nie mówił o jej planie. We wrześniu 2017, Sheila zmusza Charliego do pomocy i zatrzymuje windę w FC, w której znajdują się Quinn i Ridge. Kobieta ma nadzieję, że uda jej się doprowadzić do pocałunku pary i robi im zdjęcia. Jest rozczarowana, kiedy do niczego między nimi nie dochodzi. Sheila prosi Charliego, by przygotował się na kolejne zadanie, które pozwoli jej pozbyć się Quinn. W październiku 2017, Charlie żąda od Sheili, aby opuściła miasto, gdyż nie uda jej się zdobyć Erica. Jednak ona jest przekonana, że Quinn w końcu zdradzi męża.

Związki Charliego Edytuj

− są związani (2013−).