FANDOM

Charlie Webber − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Charliego wciela się Dick Christie.

Charakterystyka Edytuj

W październiku 2013, Pamela Douglas flirtuje z ochroniarzem diamentu Hope Diamond, Charliem Webberem. Łączy ich wspólna pasja do wypieków. Spędzają razem święto Dziękczynienia i dochodzi między nimi do pocałunku. W styczniu 2014, Quinn próbuje zaprzyjaźnić się z Pamelą. Kiedy Charlie się o tym dowiaduje, każe trzymać się Fuller z dala od Pam. Quinn wyjaśnia Pameli sytuację kradzieży diamentu. Prosi Douglas, by przekonała Charliego do milczenia w sprawie kradzieży diamentu. Pamela zgadza się. Kiedy jednak Fuller wychodzi, Pamela informuje Charliego, że powiedzą Liamowi prawdę. Zjawiają się u niego i informują go, że to Wyatt stoi za kradzieżą diamentu, a Quinn kazała Charliemu milczeć. W marcu 2014, Aly podstępem dowiaduje się od Charliego o tym co zrobił Wyatt. We wrześniu 2014, Charlie zdobywa dowody na to, że Quinn zepchnęła Ivy do Sekwany, w konsekwencji czego Liam spóźnił się spotkanie z Hope, która poślubiła Wyatta. Charlie i Pam informują o wszystkim Liama i Ivy, a potem również resztę rodziny. Charlie jest zazdrosny o brata Erica, Johna, który flirtuje z Pamelą. W marcu 2015, Pamela podsłuchuje kłótnię Mai i jej siostry, Nicole. Obie kłóciły się o sekret Mayi. W kwietniu 2015, Pamela i Charlie chcą ją poznać. Kiedy Maya zostawia torebkę w gabinecie Ricka, Pamela wysypuje jej zawartość i znajduje leki zawierające estrogen. Charlie wysuwa teorię, że Maya jest osobą transgenderyczną, gdyż widział takie rzeczy w telewizji. Sceptyczna co do tej teorii Pamela, bojąc się straty pracy, postanawia nie drążyć tej sprawy. Jak się niebawem okazuje, Charlie miał rację - Maya jest osobą transgenderyczną. W październiku 2015, Pamela i Charlie odkrywają, że Caroline jest w ciąży. W marcu 2016, Rick prosi Charliego o przeglądniecie nagrań z monitoringu parkingu, gdyż ktoś uszkodził jego samochód. Przeglądając widea z monitoringu, zszokowany Charlie natrafia na nagranie, na którym Liam kłóci się z Quinn i mdleje, po czym kobieta wsadza go do samochodu i odjeżdża. Webber pokazuje nagranie Wyattowi. Quinn tłumaczy synowi, że chciała zawieźć Liama do szpitala, ale kiedy ten się ocknął, odjechał. Charlie chce przeprowadzić dochodzenie, ale Wyatt prosi go, by nikomu o tym nie mówił. W sierpniu 2016,  Pamela i Charlie nie akceptują obecności Quinn w firmie i życiu Forresterów. Eric broni jednak swojej kochanki. We wrześniu 2016, Pamela i Charlie pojawiają się w rezydencji w dniu ślubu Erica i Quinn, aby na prośbę pana młodego, pomóc w przygotowaniach. Ridge każe im jednak opuścić posiadłość. Ceremonia dochodzi do skutku, o czym wszystkich informuje Ivy. Po konfrontacji z rodziną, Eric traci przytomność i trafia do szpitala. W październiku 2016, Pamela i Charlie planują zobaczyć się z Erikiem, ale na prośbę Quinn, Ivy prosi ich, by wyszli. Wkrótce, Pamela i Charlie biorą wspólnie udział w imprezie z okazji Halloween w FC. W listopadzie 2016, podczas zebrania w firmie, Quinn zaskakuje wszystkich oznajmiając, że to ona wystąpi w roli konferansjerki podczas najbliższego pokazu mody, a nie Ridge. W dzień pokazu, Forresterowie nie chcą współpracować z Quinn, której jedynymi sojusznikami są Ivy i Wyatt. Kolekcja odnosi jednak sukces. Forresterowie i bliscy zapominają o sporach i gromadzą się w rezydencji na kolacji w Święto Dziękczynienia. W grudniu 2016, Pamela i Charlie pomagają udekorować rezydencję podczas Świąt Bożego Narodzenia oraz przyrządzają posiłki. W lutym 2017, Pamela i Charlie nadzorują catering podczas ślubu Nicole i Zende.

Związki Charliego Edytuj

− są związani (2013−).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki