FANDOM

Conway Weston − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Westona wcielał się Jerry Ayres, w latach 1987, 1988, 1990, 1991.

Charakterystyka Edytuj

Prywatny detektyw (1987, 1988, 1990, 1991) Edytuj

Conway Weston jest prywatnym detektywem. W marcu 1987, Bill Spencer wynajmuje Westona, aby śledził Ridge'a Forrestera, który zaręczył się z córką Spencera, Caroline. Detektyw śledzi Ridge'a i przyłapuje go na zdradzie z Alex Simpson. Weston robi im zdjęcie w łóżku. Tymczasem Bill rezygnuje z usług Conwaya. On jednak próbuje skontaktować się ze Spencerem. Kiedy ten zjawia się u niego, detektyw wręcza mu zdjęcie na dowód zdrady Forrestera. We wrześniu 1987, Bill ponownie wynajmuje Conwaya, aby odnalazł gwałciciela Caroline. Weston odnajduje sprawcę. Bill każe mu przyprowadzić go do siebie. Detektyw początkowo zgadza się, ale zmienia zdanie. Tłumaczy Billowi czym groziłoby porwanie gwałciciela.

W lutym 1988, Westona odwiedza Stephanie Forrester. Oferuje mu pokaźną sumę, prosi o całkowitą dyskrecję i chce jego usług na wyłączność. Zleca mu odszukanie zaginionego męża Elizabeth Logan, Stephena, i sprowadzenie go do rodziny. Detektyw potrzebuje więcej informacji o zaginionym. Stephanie wypytuje Brooke Logan o jej ojca. Informacje zdobyte od niej nie są jednak wystarczające. Stephanie spotyka się z Katie Logan i zabiera zdjęcie Stephena z rodzinnego albumu. Znalezienie męża Beth okazuje się być niezwykle trudnym zadaniem. Weston jest przekonany, że mężczyzna nie żyje. W marcu 1988, Weston informuje Stephanie, że odnalazł zaginionego w Salt Lake City, w stanie Utah. Detektyw jedzie do tam, ale okazuje się, że ktoś posłużył się skradzionymi dokumentami Logana. Conway podąża za kolejnym tropem do miasta Tuscon, w Arizonie. Otrzymuje pomocne wskazówki od Reardona, miejscowego szeryfa. Wkrótce, dzwoni do Stephanie z dobrymi wieściami - odnalazł Stephena. Następnego dnia, kobieta wylatuje do Tuscon, gdzie ona i Weston obserwują Stephena. Detektyw wpada na pomysł, aby wysłać Loganom anonimowy list z jego adresem. W kwietniu 1988, Weston informuje Stephanie, że Brooke zarezerwowała bilet do Tuscon. Wkrótce, detektyw przekazuje swojej klientce, że Brooke spotkała się z ojcem, ale wróciła do miasta sama. Stephanie jest przekonana, że pozostali Loganowie nie widzieli anonimu. Chce wysłać kolejny anonim do matki Stephena, Helen. Weston odradza jej ten pomysł, tłumacząc, że będzie to zbyt podejrzane. Kobieta odwiedza Loganów i upewnia się, że Beth nic nie wie o anonimie. Jednak zachowanie siostry Brooke, Donny, wydaje jej się podejrzane. Wkrótce, Weston informuje Douglas, że Donna zarezerwowała bilet do Tuscon. W maju 1988, detektyw przekazuje Stephanie, że Donna i Stephen wrócili do Los Angeles.

W czerwcu 1990, Stephanie ponownie wynajmuje Westona, aby śledził Brooke, związaną z jej byłym mężem, Erikiem. W lipcu 1990, detektyw wyjawia Stephanie, że Brooke dwukrotnie spotkała się z Ridge'em na kolacji.

W czerwcu 1991, Stephanie prosi Westona, aby zainstalował podsłuch w laboratorium Brooke. Detektyw sugeruje dodatkowo zainstalowanie kamery. Mężczyzna domyśla się, że Stephanie chce znaleźć dowód na niewierność Brooke. W lipcu 1991, Weston musi wyjechać z miasta i przekazuje sprawę Kenowi Kirkmanowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki