FANDOM

Czołówka 1987–2004 Edytuj

Opis Edytuj

Pierwsza czołówka serialu obowiązywała w latach 1987−1995 i trwała ok. 30 sekund. Stworzona przez Wayne'a Fitzgeralda, składała się ze zdjęć ówczesnej obsady, modelek oraz projektów. Zakończenie stanowiło ujęcie rozwijającej się różowej rolki materiału, z dodanym napisem The Bold and the Beautiful, pisanym majuskułą czcionki Huxley Vertical, losowo się pojawiającym i układającym się w logo serialu. W 1995 muzyka została przedłużona i trwała 42 sekundy, choć bardzo rzadko używano krótszej wersji. W 2000, motyw muzyczny został zmodyfikowany. Istniały wówczas trzy wersje czołówki o różnych długościach. Najdłuższa, nadal trwała 42 sekundy. Średnia, używana była bardzo rzadko i trwała ok. 33 sekund. Najkrótsza, używana najczęściej, trwała ok. 21 sekund. W pierwszych sekundach czołówki, sporadycznie pojawiały się różne wariacje muzyczne.

Na przestrzeni lat zmieniały się zdjęcia bohaterów serialu, prócz ujęć dwójki aktorów – Susan Flannery (Stephanie) oraz Johna McCooka (Eric), których fotografie pozostawiano niezmienione.

Zmiany Edytuj

1987–1988 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Kristen Forrester, Thorne Forrester, Elizabeth Logan, Brooke Logan, Storm Logan, Donna Logan, Bill Spencer Sr., Caroline Spencer, Katie Logan, Rocco Carner, Dave Reed oraz Margo Lynley.

  • Uwagi: Pomimo odejścia Judith Baldwin (Beth) z obsady, w czołówce pozostawiono jej ujęcie. Dopiero w 1988 roku, użyto fotografii drugiej odtwórczyni tej roli, Nancy Burnett. W 1987 z obsady odszedł również Stephen Shortridge (Dave), lecz jego ujęcia nadal używano w 1988 roku.

1988–1989 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Kristen Forrester, Thorne Forrester, Elizabeth Logan, Brooke Logan, Storm Logan, Donna Logan, Bill Spencer Sr., Caroline Spencer, Katie Logan, Rocco Carner, Clarke Garrison oraz Margo Lynley.

1989–1990 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Kristen Forrester, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Bill Spencer Sr., Caroline Spencer, Mick Savage, Clarke Garrison, Margo Lynley, Donna Logan oraz Macy Alexander.

1990 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2: (do odc. 834)

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Bill Spencer Sr., Caroline Spencer, Storm Logan, Macy Alexander, Clarke Garrison, Margo Lynley, Donna Logan oraz Jake Maclaine.

1990–1991 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:(od odc. 835)

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Bill Spencer Sr., Taylor Hayes, Storm Logan, Clarke Garrison, Margo Lynley, Donna Logan, Jake Maclaine oraz Macy Alexander.

1991–1992 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Bill Spencer Sr., Taylor Hayes, Blake Hayes, Clarke Garrison, Margo Lynley, Jake Maclaine oraz Macy Alexander.

1992–1993 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Bill Spencer Sr., Taylor Hayes, Zach Hamilton, Jack Hamilton, Clarke Garrison, Karen Spencer, Sly Donovan, Sheila Carter oraz Macy Alexander.

1993 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Connor Davies, Saul Feinberg, Karen Spencer, Jack Hamilton, Darla Einstein, Kevin Anderson, Sly Donovan, Sheila Carter, Keith Anderson oraz Macy Alexander.

1993–1994 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Thorne Forrester, Brooke Logan, Sally Spectra, Connor Davies, Saul Feinberg, Karen Spencer, Jack Hamilton, Darla Einstein, Kevin Anderson, Macy Alexander, Anthony Armando, Sheila Carter, James Warwick oraz Keith Anderson.

1994–1995 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Ivana Vanderveld, James Warwick, Sally Spectra, Connor Davies, Saul Feinberg, Dylan Shaw, Darla Einstein, Kevin Anderson, Jessica Forrester, Macy Alexander, Anthony Armando, Sheila Carter, oraz Thorne Forrester.

1995 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Dylan Shaw, James Warwick, Sally Spectra, Connor Davies, Saul Feinberg, Maggie Forrester, Jessica Forrester, Macy Alexander, Anthony Armando, Darla Einstein oraz Thorne Forrester.

1995–1996 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Dylan Shaw, James Warwick, Sally Spectra, Connor Davies, Saul Feinberg, Jasmine Malone, Maggie Forrester, Jessica Forrester, Macy Alexander, Michael Lai, Darla Einstein oraz Thorne Forrester.

1996–1997 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Lauren Fenmore, James Warwick, Sally Spectra, Sheila Carter, Clarke Garrison, Thorne Forrester, Macy Alexander, Darla Einstein, Grant Chambers, Maggie Forrester, Dylan Shaw, Michael Lai, Jasmine Malone oraz Jessica Forrester.

1997 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Sally Spectra, Sheila Carter, James Warwick, Maggie Forrester, Macy Alexander, Clarke Garrison, Grant Chambers, Lauren Fenmore, Claudia Cortez, Enrique Alvarez oraz Michael Lai.

1997–1998 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Sally Spectra, Sheila Carter, James Warwick, Maggie Forrester, Macy Alexander, Clarke Garrison, Grant Chambers, Lauren Fenmore oraz Amber Moore.

1998 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Sally Spectra, Sheila Carter, James Warwick, Lauren Fenmore, Macy Alexander, Grant Chambers, Rick Forrester, Amber Moore, CJ Garrison, Bridget Forrester oraz Clarke Garrison.

  • Kolejność występowania postaci #3:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Pierce Peterson, James Warwick, Lauren Fenmore, Sally Spectra, Macy Alexander, Adam Alexander, Kimberly Fairchild, Rick Forrester, Amber Moore, CJ Garrison oraz Bridget Forrester.

1998–1999 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Pierce Peterson, James Warwick, Lauren Fenmore, Sally Spectra, Macy Alexander, Adam Alexander, Kimberly Fairchild, Rick Forrester, Amber Moore oraz CJ Garrison.

1999–2000 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Sally Spectra, Macy Alexander, Adam Alexander, Amber Moore, Rick Forrester, Kimberly Fairchild, CJ Garrison, Becky Moore oraz Clarke Garrison.

2000 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Sally Spectra, Macy Alexander, Adam Alexander, Amber Moore, Rick Forrester, Kimberly Fairchild, CJ Garrison, Tawny Moore, Clarke Garrison, Becky Moore oraz Giovanni Lorenzano.

2000–2001 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Morgan DeWitt, Sally Spectra, Macy Alexander, Amber Moore, Rick Forrester, Kimberly Fairchild, CJ Garrison, Clarke Garrison oraz Giovanni Lorenzano.

2001 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Kristen Forrester, Sally Spectra, Bridget Forrester, Deacon Sharpe, Amber Moore, Rick Forrester, Sofia Alonso, Antonio Dominguez, Massimo Marone oraz Clarke Garrison.

2002 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Brooke Logan, Thorne Forrester, Megan Conley, CJ Garrison, Bridget Forrester, Ziggy Deadmarsh, Sally Spectra, Amber Moore, Rick Forrester, Whip Jones, Antonio Dominguez, Massimo Marone, Kristen Forrester, Sheila Carter, Mary Carter Warwick, Clarke Garrison Deacon Sharpe.

2003 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Brooke Logan, Bridget Forrester, Nick Marone, Samantha Kelly, Deacon Sharpe, Macy Alexander, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Oscar Marone, Amber Moore, Rick Forrester, Megan Conley, Sally Spectra, Clarke Garrison, Darla Einstein oraz Thorne Forrester.

2004 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci: (do odc. 4333)

Eric Forrester, Stephanie Forrester, Ridge Forrester, Brooke Logan, Bridget Forrester, Nick Marone, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Samantha Kelly, Oscar Marone, Deacon Sharpe, Macy Alexander, Amber Moore, Rick Forrester, Megan Conley, Sally Spectra, Clarke Garrison, Darla Einstein oraz Thorne Forrester.

Czołówka 2004–2011 Edytuj

Opis Edytuj

2 lipca 2004 (odc. 4334) do serialu wprowadzono zupełnie nową czołówkę wraz z nowym logo serialu – monogramem B&B na czerwonym tle. W Polsce, czołówka ta ukazała się po raz pierwszy 4 grudnia 2008. Zamiast zdjęć wykorzystano w niej nagrane ujęcia głównych postaci wraz z ich serialowym imieniem. Istniały trzy wersje nowego otwarcia – pełnej długości (ok. 42 sekund), wersja krótsza (ok. 29 sekund) oraz najkrótsza (ok. 15 sekund). W dwóch pierwszych ukazano postacie, a najkrótszą wersję pozostawiono bez nich. Od 2005, do ujęć bohaterów dodano nazwiska aktorów. W grudniu 2005, wprowadzono czwartą, najkrótszą wersję czołówki (ok. 8 sekund), w której również nie ukazano postaci. Pierwsze trzy wersje rozpoczynają się okładką magazynu o modzie, która przemienia się w ujęcia z sesji zdjęciowej. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji czołówki zmieniono towarzyszący jej utwór muzyczny.

W odcinku 6000 pojawiło się jedynie logo serialu. Był to specjalny odcinek, poświęcony osobom, które wygrały walkę z rakiem.

Zmiany Edytuj

2004 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci: (od odc. 4334)

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Ridge Forrester, Brooke Logan, Nick Marone, Jacqueline Payne, Massimo Marone, Hector Ramirez, Samantha Kelly, Sally Spectra, Thorne Forrester, Darla Einstein, Thomas Forrester, Caitlin Ramirez, Clarke Garrison, Deacon Sharpe, Amber Moore, Oscar Marone oraz Rick Forrester.

2004–2005 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Ridge Forrester, Brooke Logan, Nick Marone, Jacqueline Payne, Massimo Marone, Hector Ramirez, Samantha Kelly, Sally Spectra, Thorne Forrester, Darla Einstein, Thomas Forrester, Caitlin Ramirez, Clarke Garrison, Deacon Sharpe, Amber Moore, Felicia Forrester oraz Rick Forrester.

2005 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Ridge Forrester, Brooke Logan, Nick Marone, Bridget Forrester, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Deacon Sharpe, Hector Ramirez, Samantha Kelly, Caitlin Ramirez, Thomas Forrester, Amber Moore, Clarke Garrison, Darla Einstein, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

  • Kolejność występowania postaci #3:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Hector Ramirez, Caitlin Ramirez, Thomas Forrester, Phoebe & Steffy Forrester, Gabriela Moreno, Amber Moore, Darla Einstein, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

  • Kolejność występowania postaci #4:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Dante Damiano, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Hector Ramirez, Gabriela Moreno, Thomas Forrester, Phoebe & Steffy Forrester, Darla Einstein, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

2005–2006 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Dante Damiano, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Hector Ramirez, Felicia Forrester, Thomas Forrester, Clarke Garrison, Darla Einstein, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

2006 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Dante Damiano, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Hector Ramirez, Felicia Forrester, Christan Ramirez, Thomas Forrester, Darla Einstein, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

  • Kolejność występowania postaci #3:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Dante Damiano, Felicia Forrester, Massimo Marone, Jacqueline Payne, Stephen Logan, Hector Ramirez, Christan Ramirez, Darla Einstein, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

  • Kolejność występowania postaci #4:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Dante Damiano, Felicia Forrester, Donna Logan, Hector Ramirez, Jacqueline Payne, Phoebe Forrester, Clarke Garrison, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

2006–2007 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Dante Damiano, Felicia Forrester, Donna Logan, Hector Ramirez, Jacqueline Payne, Shane McGrath, Phoebe Forrester, Harry Jackson, Thorne Forrester oraz Sally Spectra.

2007 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci #2:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Ashley Abbott, Rick Forrester, Phoebe Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Pamela Douglas, Donna Logan oraz Jacqueline Payne.

  • Kolejność występowania postaci #3:

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Ashley Abbott, Rick Forrester, Phoebe Forrester, Thorne Forrester, Felicia Forrester, Storm Logan, Donna Logan, Shane McGrath oraz Jacqueline Payne.

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Ashley Abbott, Rick Forrester, Phoebe Forrester, Constantine Parros, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Donna Logan, Storm Logan oraz Jacqueline Payne.

  • Kolejność występowania postaci #4: (odc. 5138–5242)

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Ashley Abbott, Rick Forrester, Phoebe Forrester, Donna Logan, Thorne Forrester, Katie Logan, Felicia Forrester, Clarke Garrison oraz Jacqueline Payne.

2007–2008 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci: (odc. 5245–5346)

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Nick Marone, Bridget Forrester, Thorne Forrester, Felicia Forrester, Ashley Abbott, Rick Forrester, Phoebe Forrester, Donna Logan, Stephen Logan, Katie Logan, Storm Logan, Clarke Garrison oraz Jacqueline Payne.

2008 Edytuj

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Bridget Forrester, Nick Marone, Katie Logan, Donna Logan, Owen Knight, Steffy Forrester, Marcus Forrester, Phoebe Forrester, Rick Forrester, Stephen Logan, Beth Logan, Thorne Forrester, Felicia Forrester oraz Jacqueline Payne.

2008–2009 Edytuj

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Bridget Forrester, Nick Marone, Katie Logan, Donna Logan, Marcus Forrester, Steffy Forrester, Rick Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Pamela Douglas, Owen Knight oraz Jacqueline Payne.

2009–2010 Edytuj

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Bridget Forrester, Nick Marone, Donna Logan, Bill Spencer Jr., Katie Logan, Rick Forrester, Steffy Forrester, Marcus Forrester, Thomas Forrester, Felicia Forrester, Thorne Forrester, Pamela Douglas, Whip Jones, Owen Knight oraz Jacqueline Payne.

2010 Edytuj

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Bridget Forrester, Nick Marone, Donna Logan, Bill Spencer Jr., Katie Logan, Whip Jones, Agnes Jones, Thorne Forrester, Rick Forrester, Hope Logan, Oliver Jones, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Marcus Forrester, Justin Barber, Pamela Douglas, Owen Knight oraz Jacqueline Payne.

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Bridget Forrester, Nick Marone, Donna Logan, Katie Logan, Bill Spencer Jr., Steffy Forrester, Oliver Jones, Hope Logan, Liam Spencer, Amber Moore, Rick Forrester, Marcus Forrester, Pamela Douglas, Whip Jones, Agnes Jones, Owen Knight oraz Jacqueline Payne.

2010–2011 Edytuj

Stephanie Forrester, Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Taylor Hayes, Bridget Forrester, Nick Marone, Donna Logan, Katie Logan, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Hope Logan, Oliver Jones, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Amber Moore, Rick Forrester, Marcus Forrester, Pamela Douglas, Whip Jones, Agnes Jones, Owen Knight oraz Jacqueline Payne.

Czołówka 2011–2017 Edytuj

Opis Edytuj

Podczas gali z okazji 6000 odcinka, zaprezentowano kolejną wersję czołówki, która obowiązuje do dziś. Zmianie uległ zarówno towarzyszący temat muzyczny, logo serialu i zamysł czołówki, która ukazuje wybieg podczas pokazu mody, wokół którego znajdują się postacie. Nową czołówkę wprowadzono do serialu 21 lutego 2011 (odc. 6010). W Polsce, czołówka ta ukazała się po raz pierwszy 1 października 2014. Istnieją trzy wersje czołówki − najdłuższa (ok. 44 sekund), krótsza (ok. 30 sekund) i najkrótsza (ok. 9 sekund). Najkrótsza wersja nie zawiera postaci.

W odcinku 6186, w czołówce pojawiły się latające nietoperze. Miało to nawiązać do obchodzonego w tym dniu Halloween. Czołówka ta nie pojawiła się jednak w Polsce. W odcinku 6216 pojawiło się samo logo serialu. Był to specjalny odcinek, poświęcony porzuconym dzieciom. W odcinku 6286 pojawia się samo logo serialu, które przybiera srebrny kolor. W logo wpisana jest liczba 25, a poniżej napis "Srebrna rocznica". Był to odcinek przygotowany na obchody 25-lecia serialu. Również i ta czołówka nie ukazała się w Polsce. Samo logo pojawiło się również w odcinku 6449, który był poświęcony przyjęciu pożegnalnemu dla Stephanie Forrester. Czołówka bez stałego podkładu muzycznego pojawiła się w odcinku 6456, w którym zmarła Stephanie. W odcinku 7452, w czołówce ponownie pojawiły się nietoperze, symnolizujące ochodzone w tym dniu Halloween. W odcinku 7489, w czołówce pojawił się spadajacy śnieg i odłos dzwonków, symbolizujące odcinek świąteczny.

Zmiany Edytuj

2011 Edytuj

Ridge Forrester, Brooke Logan, Stephanie Forrester, Eric Forrester, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Taylor Hayes, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Amber Moore, Whip Jones, Oliver Jones, Marcus Forrester, Justin Barber, Owen Knight, Dayzee Leigh, Pamela Douglas, Jacqueline Marone oraz Nick Marone.

  • Uwagi: W krótszej wersji, Taylor, Steffy i Thomas występują przed Katie.

Ridge Forrester, Brooke Logan, Stephanie Forrester, Eric Forrester, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Taylor Hayes, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Amber Moore, Thorne Forrester, Oliver Jones, Marcus Forrester, Justin Barber, Owen Knight, Dayzee Leigh, Pamela Douglas, Jacqueline Marone oraz Nick Marone.

2011–2012 Edytuj

Ridge Forrester, Brooke Logan, Stephanie Forrester, Eric Forrester, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Taylor Hayes, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Amber Moore, Rick Thorne Forrester, Oliver Jones, Marcus Forrester, Justin Barber, Owen Knight, Dayzee Leigh, Pamela Douglas, Jacqueline Marone oraz Nick Marone.

2012–2013 Edytuj

Ridge Forrester, Brooke Logan, Stephanie Forrester, Eric Forrester, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Taylor Hayes, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Caroline Spencer, Thorne Forrester, Oliver Jones, Marcus Forrester, Justin Barber, Dayzee Leigh, Pamela Douglas, Amber Moore oraz Rick Forrester.

2013 Edytuj

Eric Forrester, Brooke Logan, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Taylor Hayes, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Marcus Forrester, Justin Barber, Dayzee Leig, Carter Walton, Pamela Douglas, Thorne Forrester, Oliver Jones, Maya Avant, Caroline Spencer oraz Rick Forrester.

2013–2014 Edytuj

Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Wyatt Spencer, Quinn Fuller, Thorne Forrester, Alexandria Forrester, Steffy Forrester, Carter Walton, Pamela Douglas, Oliver Jones, Maya Avant, Caroline Spencer oraz Rick Forrester.

2014–2015 Edytuj

Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Katie Logan, Donna Logan, Hope Logan, Bill Spencer Jr., Liam Spencer, Wyatt Spencer, Quinn Fuller, Ivy Forrester, Thorne Forrester, Alexandria Forrester, Carter Walton, Deacon Sharpe, Pamela Douglas, Oliver Jones, Maya Avant, Caroline Spencer oraz Rick Forrester.

2015–2016 Edytuj

Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Caroline Spencer, Liam Spencer, Bill Spencer Jr., Katie Logan, Rick Forrester, Maya Avant, Nicole Avant, Zende Forrester Dominguez, Pamela Douglas, Deacon Sharpe, Carter Walton, Ivy Forrester, Wyatt Spencer oraz Quinn Fuller.

2016–2017 Edytuj

Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Steffy Forrester, Thomas Forrester, Caroline Spencer, Liam Spencer, Bill Spencer Jr., Katie Logan, Rick Forrester, Maya Avant, Nicole Avant, Zende Forrester Dominguez, Pamela Douglas, Deacon Sharpe, Ivy Forrester, Sasha Thompson, Wyatt Spencer oraz Quinn Fuller.

Czołówka 2017– Edytuj

Opis Edytuj

23 marca 2017 (odc. 7549), dokładnie 30 lat po premierze serialu, do serialu zostaje wprowadzona nowa czołówka, która jest stylizowana na oryginalną, pierwszą czołówkę, z lekko zmodyfikowaną melodią z lat 2000–2004. Czołówka zawiera oryginalnego logo, w pierwszych sekundach sporadycznie pojawiają się różne wariacje muzyczne, a po rozwinięciu tytułu, litery B i O podświetlone są w taki sposób, aby utworzyła się liczba 30. Istnieją dwie wersje czołówki − dłuższa (43 sekundy) i krótsza, bez postaci (11 sekund).

Zmiany Edytuj

2017 Edytuj

  • Kolejność występowania postaci: (odc. 7549–)

Eric Forrester, Brooke Logan, Ridge Forrester, Steffy Forrester, Liam Spencer, Maya Avant, Rick Forrester, Quinn Fuller, Wyatt Spencer, Bill Spencer Jr., Katie Logan, Thomas Forrester, Sally Spectra Jr., Zende Forrester Dominguez, Nicole Avant, Ivy Forrester, Pamela Douglas, RJ Forrester, Coco Spectra oraz Shirley Spectra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki