FANDOM

Danica − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Daniki wcielała się Danielle Mathers w latach 2006, 2007, 2008, 2011, 2012, 2013.

Charakterystyka Edytuj

Danica jest dziennikarką, pojawiającą się podczas różnych okazji m.in. w domu mody Forrester Creations. W czerwcu 2006, Danica jest obecna na pokazie FC. W lipcu 2006, podczas konferencji prasowej, Brooke informuje, że rezygnuje z bycia modelką bielizny. W sierpniu 2006, Donna zastępuje siostrę w roli modelki.

W styczniu 2007, podczas pokazu mody FC, Stephanie publicznie ujawnia, iż Jackie w przeszłości była prostytutką. Niebawem, Forresterowie ogłaszają utworzenie firmy Forrester Originals. W lutym 2007, Nick i Jakie informują na konferencji prasowej o wykupieniu większości prestiżowych butików. W listopadzie 2007, Jackie zwołuje konferencję prasową w Jackie M. Designs, aby promować swoją nową kolekcję.

W lipcu 2008, podczas konferencji prasowej, Donna oświadcza, iż zastąpi niedysponowanego Erica na stanowisku CEO firmy.

We wrześniu 2011, podczas konferencji, Hope promuje swoją kolekcję Hope for the Future. Dziennikarze zasypują jednak dziewczynę pytaniami o jej wstrzemięźliwość. W grudniu 2011, Danica pojawia się na pokazie domu mody Jackie M. Designs.

W lipcu 2012, Danica pojawia się na pokazie kolekcji Hope for the Future. We wrześniu 2012, podczas konferencji prasowej, Thomas całuje Hope.

W styczniu 2013, na konferencji prasowej, Rick ogłasza swoje stanowisko prezesa firmy, a Hope prezentuje nowe przesłanie swojej linii. W marcu 2013, Eric i Brooke ogłaszają wznowienie kolekcji Sypialnie Brooke. Forrester oficjalnie potwierdza również swój związek z Taylor. W czerwcu 2013, Danica uczestniczy w kolejnym pokazie mody FC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki