FANDOM

Darlita − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Darlity wciela się Danube Hermosillo.

Charakterystyka Edytuj

W lutym 2017, Darlita zostaje zatrudniona na stanowisku sekretarki w domu mody Spectra Fashions. Ekipa Spectry przygotowuje się do przedpremierowego pokazu, na którym ma pojawić się jedynie Jarrett Maxwell. Dziennikarz wydaje się być pozytywnie zaskoczony przygotowanymi kreacjami. Ekipa z niecierpliwością czeka na recenzję. Thomas zjawia się w gabinecie Sally z kwiatami. Spectra jest gorzko rozczarowana, kiedy czyta negatywną recenzję na temat swojego pokazu. Zrozpaczona dziewczyna ogłasza upadek firmy. W Spectra Fashions zjawia się młodsza siostra Sally, Coco. Nie zgadza się na zamknięcie firmy i oferuje swoją pomoc. W marcu 2017, Coco zostaje stażystką w Forrester Creations. Shirley, Sally i Saul decydują się podarować Coco biżuterię z ukrytą kamerą, która pomoże zarejestrować im projekty Forresterów. W kwietniu 2017, Coco pożycza Mai swoją broszkę, w której znajduje się kamera. Kiedy Maya całuje się z Rickiem, obserwująca obraz Darlita błędnie wnioskuje, że Coco ma romans z Forresterem. W maju 2017, Sally zostaje aresztowana za kradzież kolekcji, lecz zeznania Thomasa na jej korzyść i decyzja Forresterów, doprowadzają do oddalenia zarzutów. Dobra Spectry i jej firma mają jednak zostać skonfiskowane. Sally przygotowuje się do wyjazdu z Los Angeles, ku rozpaczy Darlity i Saula. Thomas inwestuje jednak w firmę Sally, dzięki czemu ratuje ją przed zamknięciem. Forrester przechodzi również do Spectry i rozpoczyna pracę jako projektant. W lipcu 2017, Spectra Fashions przygotowuje się do konkurencyjnego pokazu mody z Forresterami w Monte Carlo. W sierpniu 2017, CJ oznajmia ekipie Spectry, że postanowił sprzedać budynek i muszą oni wynieść się z firmy. Sally jednak udaje się go przekonać, aby dał im szansę na przygotowanie jeszcze jednego pokazu mody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki