FANDOM

Darlita − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Darlity wciela się Danube Hermosillo.

Charakterystyka Edytuj

W lutym 2017, Darlita zostaje zatrudniona na stanowisku sekretarki w domu mody Spectra Fashions. Ekipa Spectry przygotowuje się do przedpremierowego pokazu, na którym ma pojawić się jedynie Jarrett Maxwell. Dziennikarz wydaje się być pozytywnie zaskoczony przygotowanymi kreacjami. Ekipa z niecierpliwością czeka na recenzję. Thomas zjawia się w gabinecie Sally z kwiatami. Spectra jest gorzko rozczarowana, kiedy czyta negatywną recenzję na temat swojego pokazu. Zrozpaczona dziewczyna ogłasza upadek firmy. W Spectra Fashions zjawia się młodsza siostra Sally, Coco. Nie zgadza się na zamknięcie firmy i oferuje swoją pomoc. W marcu 2017, Coco zostaje stażystką w Forrester Creations. Shirley, Sally i Saul decydują się podarować Coco biżuterię z ukrytą kamerą, która pomoże zarejestrować im projekty Forresterów. W kwietniu 2017, Coco pożycza Mai swoją broszkę, w której znajduje się kamera. Kiedy Maya całuje się z Rickiem, obserwująca obraz Darlita błędnie wnioskuje, że Coco ma romans z Forresterem. W maju 2017, Sally zostaje aresztowana za kradzież kolekcji, lecz zeznania Thomasa na jej korzyść i decyzja Forresterów, doprowadzają do oddalenia zarzutów. Dobra Spectry i jej firma mają jednak zostać skonfiskowane. Sally przygotowuje się do wyjazdu z Los Angeles, ku rozpaczy Darlity i Saula. Thomas inwestuje jednak w firmę Sally, dzięki czemu ratuje ją przed zamknięciem. Forrester przechodzi również do Spectry i rozpoczyna pracę jako projektant. W lipcu 2017, Spectra Fashions przygotowuje się do konkurencyjnego pokazu mody z Forresterami w Monte Carlo. W sierpniu 2017, CJ oznajmia ekipie Spectry, że postanowił sprzedać budynek i muszą oni wynieść się z firmy. Sally jednak udaje się go przekonać, aby dał im szansę na przygotowanie jeszcze jednego pokazu mody. Niebawem, ekipa Spectry przygotowuje się do przedpremierowego pokazu, na którym zjawiają się Liam i Jarrett. Sally dziękuje Liamowi, że ten chce dopilnować, aby tym razem opublikowano rzetelną recenzję. Zarówno Spencer jak i Jarrett są pozytywnie zaskoczeni oglądanymi kreacjami. Tuż po pokazie, w gabinecie Sally wybucha pożar, kiedy uszkodzone gniazdko zajmuje się ogniem. Liamowi udaje się jednak ugasić płomienie. Konserwator Pete przekonuje Sally, że cały budynek powinien mieć wymienione przewody elektryczne. Kobieta postanawia zająć się wszystkim po pokazie, kiedy zdobędzie na to pieniądze. Niedługo potem, Sally, Shirley, Darlita i Saul z przerażeniem zastają płonący gabinet Spectry. Sally rozpaczliwie chce ratować swoją kolekcję, ale reszta zespołu powstrzymuje ją przed wejściem do płonącego biura. Sally trafia do szpitala, gdzie lekarka stwierdza niewielkie zatrucie dymem. Kobieta rozpacza nad utraconym budynkiem i kolekcją. We wrześniu 2017, Sally informuje szczęśliwą ekipę, że stała się właścicielką firmy, więc jej nie zamkną a wyremontują. W listopadzie 2017, Liam informuje Spectrę i jej ekipę, że Bill jest właścicielem ich budynku i nadal zamierza go wyburzyć. Spencer wpada jednak na pomysł, by pracownicy urządzili strajk wewnątrz firmy, do którego on także dołączy. Mimo początkowego optymizmu, Liam oraz Sally i jej ekipa decydują się opuścić budynek, kiedy Bill wysadza pobliski magazyn. Shirley, Saul i Darlita odkrywają, że Liam i Sally wrócili do środka. Ku ich przerażeniu, chwilę później Spectra Fashions zostaje zrównana z ziemią. Sally i Liam wychodzą jednak cało z opresji. Tymczasem Eric i Quinn zapraszają rodzinę Spectry na wspólną kolację z okazji Święta Dziękczynienia.