FANDOM

Dayzee Leigh Forrester − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Dayzee wcielała się Kristolyn Lloyd, w latach 2010–2013.

Charakterystyka Edytuj

Związek z Thomasem i ślub z Marcusem (2010–2013) Edytuj

Dayzee po raz pierwszy pojawia się w wesołym miasteczku, do którego przyjeżdżają Brooke i Stephanie w 2010 roku. Dazyee kradnie Stephanie chustkę, która spadła jej podczas jazdy kolejką górską. Jakiś czas później, Stephanie odnalazła dziewczynę wśród bezdomnych. Okazuje się, że ma na imię Dayzee i opiekuje się małym dzieckiem. To dzięki tej dziewczynie, Stephanie zgodziła się przejść operację. Dayzee zaprzyjaźniła się z Marcusem. Specjalnie dla niej, Stephanie kupuje od CJ'a "Insomnię". Kawiarnie zostaje nazwana "Dayzee's". W kilku odcinkach okazuje się, że Dayzee potrafi śpiewać. Dziewczyna jest zmieszana, kiedy zostaje pocałowana przez Thomasa. Wkrótce zostają parą. Dayzee spotykała się też z Marcusem, ale ten wyjechał. Dowiaduje się też, że Thomas pocałował Brooke. Chłopak zwierza się jej ze swoich wyrzutów sumienia względem Brooke i ojca. Thomasa skłamał bowiem, że spał z Brooke. Dziewczyna przekonuje go, by wyznał prawdę. Próbuje też porozmawiać ze Stephanie. Prawda wychodzi na jaw. Dayzee mówi jednak Thomasowi, że zawiodła się na nim i nie stworzą razem pary. Leigh udaje się do Marcusa, który zaczyna odwzajemniać uczucia dziewczyny, mimo, iż ma dziecko z Amber. Dayzee rozpoczyna walkę o Marcusa, gdyż Moore również zaczyna żywić uczucia do ojca swojego dziecka. Amber szybko zdaje sobie sprawę, że Marcus woli Leigh. Dayzee przedstawia Stephanie przyjaciółkę z ulicy, Beverly. W marcu 2012 roku, Dayzee przyjmuje oświadczyny Marcusa. W kwietniu 2012, Dayzee zauważa, iż Amber kupuje leki w Internecie. Ostrzega Moore przed czymś takim, gdyż nigdy nie wiadomo, co jest dodawane do takich leków. W czerwcu 2012, Marcus wyznaje Dayzee, że Bill i Justin knują przeciwko Hope i Liamowi. Rozmowę podsłuchuje Katie. W lipcu 2012, Dayzee i Marcus biorą ślub. Marcus nie mówi jednak przyszłej żonie, że potrącił Anthony'ego, który miał poprowadzić ją do ołtarza. Zostają małżeństwem. Noc poślubną małżonkowie spędzają w Big Bear. Nazajutrz, Marcus informuje swoją żonę o wypadku. Oboje jadą do Los Angeles. Mimo próśb Dayzee, porucznik Baker zabiera Marcusa do aresztu. Całą prawdę o wypadku odkrywają Caroline i Thomas. Okazuje się, że to nie Marcus potrącił Anthony'ego. Mąż Dayzee zostaje uniewinniony i wraca do domu. W listopadzie 2012, Stephanie pociesza Dayzee, która jest zrozpaczona na wieść o nawrocie choroby u nestorki rodu. Dziękuje dziewczynie za zmiany, które wprowadziła ona w jej życiu. Wkrótce, odbywa się przyjęcie pożegnalne na cześć Stephanie. Kobieta żegna się z bliskimi i wyjeżdża z Erikiem. Niebawem, Eric i Pamela zawiadamiają rodzinę o śmierci Stephanie. W 2013 roku, w "Dayzee's" zjawia się Maya Avant. Kobieta niegdyś była znajomą Dayzee. Oddała swoje dziecko do adopcji, gdyż sama trafiła do więzienia za coś, czego nie zrobiła. Adopcją zajmowała się Dayzee. Teraz, Maya chce odzyskać swoje dziecko. Szybko okazuje się, że córka Mayi zginęła razem ze swoimi adopcyjnymi rodzicami w wypadku samochodowym. Kiedy Maya zaczyna spotykać się z Rickiem, Dayzee ostrzega ją, by trzymała się z dala od Forrestera, gdyż jest on związany z Caroline. Z czasem jednak zaczyna wspierać związek Mayi i Ricka. Ich związek rozpada się jednak, a Maya zaręcza się z Carterem. W październiku 2013, Maya wyznaje Dayzee, że wciąż kocha Forrestera.

Związki Dayzee Edytuj

– byli związani (2011),
– ich związek nie został skonsumowany.
– są małżeństwem (2012–).

Śluby Dayzee Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczony Stan Zakończenie małżeństwa
1. 2012 #6370 Marcus Forrester Małżeństwo Nadal

Więcej z Fandomu

Losowa wiki