FANDOM

Dr Caspary − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę dr Caspary wcielała się Jacqueline Hahn, w latach 2005–2006, 2008, 2009–2010, 2011, 2012, 2013, 2017.

Charakterystyka Edytuj

W listopadzie 2005, dr Caspary zajmuje się zagrożoną ciążą Bridget. W grudniu 2005, lekarka zajmuje się ciężarną Bridget, która spadła z krzesła.

W lutym 2006, Bridget traci swoje dziecko. W październiku 2006, dr Caspary zajmuje się kolejną ciążą Bridget.

W sierpniu 2008, dr Caspary oraz dr Patrick zajmują się zagrożoną ciążą Katie. W październiku 2008, Katie traci dziecko.

W październiku 2009, dr Caspary przeprowadza badania kontrolne Bridget. W listopadzie 2009, lekarka przeprowadza zabieg sztucznego zapłodnienia Agnes, która będzie nosić dziecko Nicka i Bridget.

W styczniu 2010, dr Caspary przeprowadza badanie USG dziecka Agnes. W lutym 2010, lekarka bada Agnes, która przeżyła konfrontację z dawnym oprawcą. W marcu 2010, kobieta traci dziecko. W kwietniu 2010, lekarka przeprowadza rutynowe badania Bridget. W maju 2010, dr Caspary zajmuje się kolejną ciążą Bridget. W czerwcu 2010, lekarka przeprowadza badanie USG jej dziecka.

W lutym 2011, dr Caspary zajmuje się ciążą Amber. W czerwcu 2011, odbiera poród jej dziecka.

W czerwcu 2012, dr Caspary przeprowadza badanie USG dziecka Katie. We wrześniu 2012, lekarka wraz z dr. Meade'em przeprowadzają skomplikowany poród dziecka Katie. W październiku 2012, dr Caspary zjawia się w rezydencji Spencerów, aby sprawdzić, jak Katie radzi sobie jako matka. Stwierdza, że kobieta może cierpieć na depresję poporodową. W listopadzie 2012, Katie dostaje ataku paniki i Taylor zabiera ją do szpitala, gdzie zajmują się nią dr Caspary i dr Meade.

W lutym 2013, dr Caspary zajmuje się ciążą Steffy. W kwietniu 2013, lekarka zajmuje się Brooke, która podejrzewa, że rozpoczął się u niej proces menopauzy. W maju 2013, dr Caspary informuje zszokowaną Brooke, że jest ona w ciąży. W czerwcu 2013, lekarka ponownie zajmuje się Steffy. Wkrótce, dr Caspary informuje Brooke, że straciła ona dziecko. Taylor wypytuje lekarkę o stan Brooke. W lipcu 2013, Liam wypytuje dr Caspary o stan Steffy. W grudniu 2013, dr Caspary informuje Steffy, że wbrew wcześniejszej diagnozie, jest on w stanie zajść w ciążę i ją donosić.

W maju 2017, na badaniach u dr Caspary zjawia się Nicole. Jest w szoku, kiedy lekarka informuje, że szanse na ponowne zajście w ciążę lub donoszenie ciąży są dla niej znikome, z powodu blizn macicy, powstałych po pierwszej ciąży. Nicole nie przyjmuje do wiadomości przypuszczeń dr Caspary, która zapewnia, że jasna diagnoza bezpłodności może dopiero zostać postawiona po roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki