FANDOM

Emma Barber − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Emmy wciela się Nia Sioux.

Biografia Edytuj

W kwietniu 2018, Emma zostaje stażystką w domu mody Forrester Creations i wraz z Simonem rozmawia z Erikiem Forresterem na temat kolekcji Hope Logan. W czerwcu 2018, Emma opowiada o stażu w FC swojemu wujowi, Justinowi. Zapewnia również, że wciąż interesuje się tańcem. Barber nakłania ją, by nie wspominała o ich pokrewieństwie Forresterom, którzy za nim nie przepadają. Po rozstaniu z Liamem Spencerem, Hope postanawia wrócić do pracy nad swoją kolekcją. Kobieta dziękuje swojemu zespołowi za tymczasowe przejęcie obowiązków podczas jej nieobecności. Niebawem, Emma sugeruje Hope, by modelki poruszały się na wybiegu bardziej tanecznym krokiem. Dziewczyna pokazuje jej przykładowy układ. Podczas tańca, Emma przypadkowo uderza w twarz stojącego za nią chłopaka, który traci przytomność. Kiedy Xander dochodzi do siebie, Emma przeprasza go. Oboje są sobą oczarowani. Wkrótce, z pomocą Xandera i Simona, Emma i jej koleżanki prezentują przed Hope układ taneczny, który mogłyby wykorzystać modelki na wybiegu. Kobieta jest zachwycona i prosi Emmę, by zajęła się przygotowaniem choreografii do nadchodzącego pokazu. Tymczasem Maya przyłapuje dziewczynę robiącą zdjęcia kreacjom z kolekcji HftF. Kiedy Emma przyznaje, że Justin jest jej wujem, Maya zarzuca jej szpiegostwo dla Billa i zwalnia ją. Dziewczyna tłumaczy, że zrobiła zdjęcia projektom, aby wykorzystać je do pracy nad choreografią. Justin zapewnia Hope, że zależy mu na karierze krewnej i nie wykorzystuje jej do zaszkodzenia firmie. Kobieta pozwala Emmie kontynuować staż, ale wymaga od niej bezwzględnej lojalności. Niebawem, Maya wyznaje swojemu ojcu Juliusowi, że martwi się zażyłością Xandera i Emmy. Chłopak broni jednak dziewczyny przed swoją kuzynką. Emma próbuje przekonać Mayę, że od lat podziwia Hope i nigdy by jej nie zaszkodziła. Julius prosi córkę, by pozwoliła dziewczynie się wykazać. Xander proponuje Emmie randkę. Dochodzi między nimi do pocałunku. Wkrótce, ochroniarz Charlie zauważa Emmę z telefonem niedaleko kreacji. Oskarża ją o robienie zdjęć i szpiegostwo, choć dziewczyna zapewnia, że wysyłała jedynie wiadomość. Xander ponownie broni Emmy. Dziewczyna odczuwa zawód, kiedy Hope nie daje jej jednoznacznej odpowiedzi dotyczącej użycia choreografii na wybiegu. W lipcu 2018, Thorne zauważa, że Emma i Maya są rozczarowane i sfrustrowane niektórymi decyzjami Hope. Tymczasem ona niebawem informuje szczęśliwą Emmę, że wykorzysta jej choreografię podczas pokazu mody. Xander natomiast wyjawia jej, że ukrywa swoje brytyjskie pochodzenie, gdyż chce odciąć się od swojej przeszłości. Wkrótce, Emma poznaje Brytyjkę Zoe Buckingham, kiedy ta wylewa na nią drinka w barze Bikini. Tymczasem Xander opowiada Emmie o rozstaniu z zaborczą dziewczyną w Londynie. Niespodziewanie, Emma ponownie wpada w barze Bikini na Zoe, która wypytuje ją o jej nowego chłopaka. Kiedy wraca do firmy, odkrywa, że jej nowa znajoma jest byłą dziewczyną Xandera, która umieszczała pod jej adresem pogróżki na stronie kolekcji HftF. Zoe przyznaje się do wszystkiego, ale zapewnia, że były one jedynie żartem i nie zamierzała jej skrzywdzić. Pod naciskiem Zoe, Xander wyjawia wszystkim swoje prawdziwe pochodzenie. Prosi byłą dziewczynę, by opuściła miasto, kiedy Emma rezygnuje z wniesienia oskarżenia. Wkrótce, odbywa się pokaz HftF, podczas którego modelki poruszają się po wybiegu tanecznymi krokami, a Emma i jej partnerki tańczą w przerwach między prezentacją kreacji. Kobieta wpada na modelkę, która skręca kostkę, a miała prezentować kreację finałową. Niebawem, Xander, Thorne, Sally oraz Emma są w szoku, kiedy spostrzegają Zoe na wybiegu. Publiczność jest zachwycona pokazem oraz jej finałowym występem. Xander stanowczo protestuje, kiedy Zoe sugeruje Ridge'owi, by dał jej szansę i zatrudnił ją w domu mody. Forrester radzi jej jednak, by wróciła do Wielkiej Brytanii. W sierpniu 2018, Emma nie może uwierzyć, kiedy Thorne zatrudnia Zoe jako modelkę w domu mody i prosi go o zmianę decyzji. On uważa jednak, że powinna ona odłożyć uczucia osobiste na bok. Emma konfrontuje się z Zoe i żąda od niej rezygnacji z pracy modelki. Ona tłumaczy, że jest to dla niej wielka szansa, której nie zamierza zmarnować. Tymczasem Xander wyjawia Emmie, że pocieszał Zoe po śmierci jej kota Harry'ego, którego wspólnie adoptowali w Londynie. Odkrywa, że dziewczyna domagała się zwolnienia Buckingham z FC. Xander przerywa ich kłótnię i prosi, by obie doszły do porozumienia. Wkrótce, Emma i Xander uczestniczą w ślubie Hope i Liama. We wrześniu 2018, Xander zaskakuje Emmę, przygotowując dla nich romantycznie urządzoną kabinę na plaży. Dziewczyna daje mu jednak do zrozumienia, że nie chce się śpieszyć i nie pójdą razem do łóżka.

Związki Edytuj

– całowali się (2018).