FANDOM

Eric Sharpe − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Erica wcielał się m.in. Connor Carmody, w 2003 roku (odc. 4066−4183).

W 2010 roku (odc. 9388−9389, 9393), postać Erica pojawiła się w operze mydlanej Żar młodości. Tę rolę zagrał Field Cate.

Charakterystyka Edytuj

Narodziny i dzieciństwo (1999−2003) Edytuj

W kwietniu 1999, Becky Moore rodzi chłopca, którego ojcem jest Deacon Sharpe. Opuścił on jednak matkę swojego dziecka, więc Becky decyduje się oddać synka do adopcji. W tym samym czasie, kuzynka Becky, Amber Moore, rodzi martwe dziecko. Jej matka, Tawny, przekonuje ją do zaadoptowania chłopca Becky. Amber wychowuje go razem z mężem, Rickiem Forresterem. Chłopiec zostaje nazwany "Eric Forrester III". Niedługo potem, Becky zjawiła się w Los Angeles i rozpoznała swojego synka po znamieniu w kształcie serca. Początkowo, chciała zabrać dziecko, ale zdała sobie sprawę, że lepiej mu będzie przy Amber i Ricku. Becky rozpoczyna pracę w Forrester International w Paryżu. Amber ma wysyłać jej wszystkie wiadomości na temat dziecka. Kiedy jej współpracownik wywiera na nią presje, Becky zdaje sobie sprawę, że związek Amber i Ricka nie jest tak trwały jak mówiła jej kuzynka i chce odzyskać swoje dziecko. W 2000 roku, Rick poznaje prawdę na temat dziecka i porzuca Amber. Ona i Becky zamieszkują razem z małym Erikiem. Wkrótce, Becky zaczyna spotykać się z CJ'em Garrisonem. Niedługo potem dowiaduje się, że jest chora i niedługo umrze. Wolą Becky było, by Amber wraz z CJ'em wychowywali Erica po jej śmierci. Zostawiła nagranie, na którym prosi o to męża i kuzynkę. Amber i CJ chcieli spełnić wolę zmarłej. Jednak Rick zdał sobie sprawę, że nadal kocha Amber i chciał odzyskać ukochaną i przybranego syna. Sprowadził do L.A. Deacona, z którym przerwali ślub Amber i CJ'a. Tymczasem przejął prawa nad dzieckiem. Zazdrosna o Deacona Carmen, chciała zrzucić małego Erica z dachu. Zrezygnowała z tej próby, na prośbę Deacona. Mężczyzna zakochał się w Amber i postawił ultimatum. Pozwolił jej się spotykać z synkiem pod warunkiem, że podpisze umowę, na której przez cztery miesiące będzie z nim mieszkała. Amber, pomimo wielu pocałunków z Deaconem, nadal kochała Ricka. Wkrótce potem Deacon i Amber rozeszli się i Mały Eric był pod opieką biologicznego ojca. Deacon pokochał Bridget Forrester, z którą wziął ślub. Zdradził ją jednak z jej matką, Brooke Logan. Owocem tego romansu jest przyrodnia siostra Erica, Hope. Mały Eric trafił pod opiekę Amber i Ricka, kiedy Forresterowie i Brooke zaczęli uniemożliwiać mu kontakt z dziećmi. W 2003, Deacon i jego żona, Macy Alexander Sharpe, uzyskali prawo do opieki nad Erikiem. Po śmierci Macy, Amber pomaga Deaconowi w wychowaniu syna. Wkrótce, Deacon wyjeżdża Los Angeles i oddaje syna pod opiekę rodziców Becky, Joe i Tillie.

Spotkanie z Amber (2010) Edytuj

W kwietniu 2010, nastoletni Eric pojawia się w Genoa City, gdzie spotyka się z Amber.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki