FANDOM

Jarrett Maxwell − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Jarreta wcielał się Andrew Collins, w latach 2004, 2005, 2006−2008, 2009−2012, 2013, 2014−2015, 2016, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Jarrett jest dziennikarzem Eye on Fashion i pracownikiem Spencer Publications. Pojawia się na pokazach domu mody Forrester Creations. W 2010 roku, umówił się na randkę z Pamelą Douglas w Cafe Russe. W marcu 2016, Jarrett rozmawia z Ridge'em i Caroline o narodzinach ich syna, Douglasa. W lutym 2017, Bill tłumaczy Jarrettowi, że zamierza wybudować wieżowiec w miejscu Spectra Fashions. W tym celu zamierza doprowadzić firmę do upadku i wysyła dziennikarza na pierwszy pokaz Sally, nakazując mu skompromitowanie jej w prasie. Po powrocie, dziennikarz oznajmia Billowi, że jest pozytywnie zaskoczony kreacjami Sally. Spencer żąda jednak, by Jarrett wystawił firmie negatywną recenzję. Billowi nie podoba się zbyt pochlebny artykuł Maxwella, dlatego przygotowuje swój, mający całkowicie negatywny wydźwięk w stosunku do Spectry. Jarrett ma wyrzuty sumienia.

Związki Jarretta Edytuj

− jednorazowa randka (2010).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki