FANDOM

Jarrett Maxwell − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Jarreta wcielał się Andrew Collins, w latach 2004, 2005, 2006−2008, 2009−2012, 2013, 2014−2015, 2016, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Jarrett jest dziennikarzem Eye on Fashion i pracownikiem Spencer Publications. Pojawia się na pokazach domu mody Forrester Creations.

W 2010 roku, umówił się na randkę z Pamelą Douglas w Cafe Russe.

W marcu 2016, Jarrett rozmawia z Ridge'em i Caroline o narodzinach ich syna, Douglasa.

W lutym 2017, Bill tłumaczy Jarrettowi, że zamierza wybudować wieżowiec w miejscu Spectra Fashions. W tym celu zamierza doprowadzić firmę do upadku i wysyła dziennikarza na pierwszy pokaz Sally, nakazując mu skompromitowanie jej w prasie. Po powrocie, dziennikarz oznajmia Billowi, że jest pozytywnie zaskoczony kreacjami Sally. Spencer żąda jednak, by Jarrett wystawił firmie negatywną recenzję. Billowi nie podoba się zbyt pochlebny artykuł Maxwella, dlatego przygotowuje swój, mający całkowicie negatywny wydźwięk w stosunku do Spectry. Jarrett ma wyrzuty sumienia. W kwietniu 2017, Jarrett informuje Billa i Wyatta o planowanym pokazie Spectry. Dziennikarz podkreśla, że tym razem napisze rzetelną i obiektywną recenzję. Publiczność jest zachwycona najnowszym pokazem Sally. Jarrett domyśla się jednak, że kreacje Spectry zostały skradzione Forresterom. W maju 2017, Bill krytykuje dziennikarza i oskarża go o sprzyjanie Sally, gdyż Jarrett obwinia za upadek jej firmy niepochlebną recenzję Spencera. Męczony wyrzutami sumienia Jarret wyznaje Liamowi prawdę na temat recenzji. Wyatt krytykuje Maxwella, ale on oświadcza, że odczuwa ulgę, gdyż jako dziennikarz nie akceptował postępowania Billa. W lipcu 2017, Jarrett relacjonuje na żywo sesję zdjęciową w FC. Korzystając z obecności kamery, Thomas publicznie rzuca Steffy wyzwanie i proponuje jej wspólny, konkurencyjny oraz charytatywny pokaz obydwu domów mody podczas szczytu Spencer Publications w Monako. W sierpniu 2017, Bill nie jest zachwycony, kiedy Liam zamierza towarzyszyć Jarrettowi podczas przedpremierowego pokazu Sally. Kobieta dziękuje Liamowi, że ten chce dopilnować, aby tym razem opublikowano rzetelną recenzję. Zarówno Spencer jak i Jarrett są pozytywnie zaskoczeni oglądanymi kreacjami. Tuż po pokazie, w gabinecie Sally wybucha pożar, kiedy uszkodzone gniazdko zajmuje się ogniem. Liamowi udaje się jednak ugasić płomienie. On i Jarrett domagają się rzetelności ze strony Billa co do recenzji pokazu Sally. We wrześniu 2017, Liam zaskakuje wszystkich, oficjalnie ogłaszając przejęcie stanowiska CEO w Spencer Publications.

Związki Jarretta Edytuj

− jednorazowa randka (2010).