FANDOM

Julius Avant − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Juliusa wcielał się Obba Babatundém, w latach 2015–2016, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Akceptacja Mai i nieślubna córka (2015–2016) Edytuj

Julius jest ojcem Mayi i Nicole oraz mężem Vivienne. Nie akceptuje faktu, że Maya jest osobą transgenderyczną. W lipcu 2015, przysyła żonę, Vivienne, do L.A., aby zabrała do domu Nicole. Ona jednak nie chce wracać. W mieście pojawia się sam Julius. Żąda on Nicole, by wróciła z nim i matką do domu i uwolniła się od wpływu Mayi, którą nazywa dziwolągiem. Później oświadcza jej jednak, że spróbuje ją zaakceptować. Tuż po pokazie mody, Rick publicznie oświadcza się Mayi na wybiegu i zostaje zaakceptowany. Julius i Vivienne decydują się zostać w mieście do czasu ślubu. W sierpniu 2015, tuż przed ceremonią, Maya słyszy kłótnię rodziców. Julius nie szczędzi przykrych słów odnośnie Mayi i oświadcza żonie, że nigdy nie zaakceptuje jej przemiany. Narzeczona Ricka przerywa ślub i oświadcza, że musi porozmawiać z ojcem. Ona i Julius kłócą się przy wszystkich. Mężczyzna opuszcza ceremonię, a Vivienne przeprasza córkę i zostaje na uroczystości. Rick i Maya zostają małżeństwem. W październiku 2015, w rezydencji Forresterów zjawiają się Vivienne i Julius. Mężczyzna przeprasza córkę za zachowanie na ślubie i chce zaakceptować to kim ona się stała. Rodzicie wyjawiają córkom, że zamierzają przeprowadzić się do Los Angeles. Julius jest oburzony, kiedy dowiaduje się, że Nicole ma zostać surogatką Ricka i Mai. Mężczyzna próbuje namówić chłopaka córki, Zende, aby odwiódł ją od tego pomysłu. W listopadzie 2015, Vivienne i jej mąż zjawiają się w szpitalu, aby zaniechać zabiegu, ale bezskutecznie. Julius modli się o to, żeby jego córka nie została zapłodniona. Wkrótce, dr March potwierdza, że Nicole jest w ciąży. Na zaproszenie Mai, Viviennie i Julius spędzają Święto Dziękczynienia u Forresterów. W grudniu 2015, Vivienne przygotowuje się do rozmowy o pracę. Julius nie jest zachwycony, kiedy żona wspomina mu, że do L.A. przyjeżdża Sasha, która jest dla nich jak rodzina i była zawsze blisko związana z Nicole. Mężczyzna jest wściekły, kiedy dziewczyna sugeruje mu, że przeprowadził się do L.A. ze względu na bogatą rodzinę męża Mai. Każe jej wracać do Chicago i zabrania jej wspominania o ich sekrecie. Prosi także żonę, aby nie zachęcała Sashy do pozostania w L.A. na dłużej. Julius każe dziewczynie wracać do Chicago. Podczas kłótni, Sasha nazywa go swoim ojcem. Wkrótce, Rick oznajmia siostrom Avant, ich rodzicom oraz Zende, że cała ich szóstka spędzi święta na Hawajach. Sasha czuje się pominięta. Oświadcza Juliusowi, że ma dosyć ciągłego bycia pomijaną i chce lepszego życia. W styczniu 2016, dziewczyna wypomina ojcu, że nigdy nie zostawił Vivienne, tak jak obiecywał jej i jej matce. Zapowiada, że nie pozwoli się więcej ignorować. Zwierza się ojcu, że przez zazdrosną Nicole straciła szansę na zostanie modelką. Julius ponownie radzi jej, aby wróciła do Chicago. W lutym 2016, Sasha przygotowuje się do kolejnej sesji i zapowiada ojcu, że nie zamierza opuszczać miasta. W marcu 2016, Sasha oświadcza Juliusowi, że spotyka się z Zende, który zostawił Nicole z powodu jej ciąży. Mężczyzna przypomina córce, aby nikomu nie wyjawiała ich sekretu. Nicole mówi rodzicom o stracie Zende. Julius uważa, że córka sama jest sobie winna. W kwietniu 2016, Sasha przekonuje Juliusa, że nie miała nic wspólnego z rozstaniem Nicole i Zende. Dziewczyna chciałaby, aby ojciec cieszył się jej szczęściem. W maju 2016, Julius popiera pomysł Nicole, która chce poprosić Sashę o opuszczenie miasta. Vivienne jednak współczuje dziewczynie i wspomina jej trudny okres dojrzewania oraz wychowywanie się bez ojca. Wkróce, Nicole konfrontuje się z Juliusem i oświadcza mu, że zna prawdę o Sashy. Mężczyzna próbuje przekonać córkę, że Thompson kłamie, ale w końcu przyznaje, że jest ona jego córką. Opowiada, że Vivienne odwróciła się od niego, kiedy on nie chciał mieć nic wspólnego z Mayą. Wówczas znalazł pocieszenie w ramionach matki Sashy, Lucy. Uświadomił jednak sobie, że popełnił błąd, ale postanowił sekretnie łożyć na córkę. Julius konfrontuje się z Sashą i oświadcza jej, że nigdy nie będzie jego rodziną. Uważa ją za niewdzięczną. Dziewczyna zamierza wrócić do Chicago. Nicole powstrzymuje Sashę przed wyjazdem na lotnisko. Żąda również od ojca, aby powiedział żonie prawdę. Julius wyznaje zdruzgotanej Vivienne, że Sasha jest owocem jego romansu. Nazywa swoją nieślubną córkę pomyłką. Chciał zapłacić Lucy, żeby wyjechała z Sashą, ale ona odmówiła. Viviennie nie chce widzieć swojego męża. Niebawem, Julius zjawia się w szpitalu, gdzie Nicole urodziła córeczkę Mai i Ricka, Lizzy. Po raz pierwszy bierze na ręce swoją wnuczkę. Mężczyzna chce, aby Sasha trzymała się z dala od Zende. Dziewczyna wyznaje ojcu, że jest w ciąży. Julius nie wierzy jednak córce. Ona przekonuje go, że wstawi się za nim u Vivienne, jeśli on przekona Nicole, aby trzymała się z dala od Zende. W czerwcu 2016, Sasha przyznaje Juliusowi, że nigdy nie była w ciąży. Wyjawia, że wraca do Chicago. Mężczyzna zabiera córkę na spotkanie z Mayą, Nicole i Vivienne. Julius przeprasza swoją rodzinę i prosi o wybaczenie. Vivienne obiecuje, że będzie starać się mu wybaczyć. Nicole przebacza Sashy, która przysięga, że stanie się lepszą siostrą dla niej i Mai. W sierpniu 2016, rodziny Forresterów i Avant świętują chrzciny Lizzy. Wkrótce, Julius ponownie nazywa Sashę pomyłką i nakazuje jej wyjechać z miasta, gdyż jej obecność uniemożliwia mu naprawienie swoich relacji z Vivienne.  Thomas słyszy ich rozmowę i każe mężczyźnie przestać obrażać swoją córkę.

Powroty (2017) Edytuj

W lutym 2017, Vivienne i Julius pojawiają się na ślubie Nicole i Zende. W maju 2017, załamana Nicole wyznaje rodzicom, że być może nigdy nie będzie miała dzieci, z powodu blizn macicy, utworzonych po pierwszej ciąży. Julius nazywa niesprawiedliwością fakt, że Nicole oddała Lizzy, która może być jej jedynym dzieckiem. W czerwcu 2017, Julius chwali córkę za opiekę nad małą i zapewnia, że również nie rozumie zachowania Mai. Jest również przekonany, że Lizzy na pewno wie kim jest jej biologiczna matka. Niebawem, Julius dowiaduje się, że dokumenty adopcyjne małej zawierały błędu i trzeba było sporządzić nowe, wymagające podpisów zainteresowanych stron. Przekonuje Nicole, że sprawa z dokumentami to nie przypadek i namawia ją, by ich nie podpisywała. Julius konfrontuje się z Mayą i nazywa ją egoistką. Żąda, by córka oddała Lizzy pod opiekę Nicole, która jest jej biologiczną matką. Zende przerywa ich kłótnię, każąc teściowi przestać mieszać Nicole w głowie i namawiać ją do walki o Lizzy, która jest córką Ricka i Mai. Vivienne jest oburzona, gdy dowiaduje się o działaniach męża. Zende prosi Nicole, by nie słuchała ojca i podpisała dokumenty adopcyjne. Przekonuje, że jeśli nie doczekają się własnego dziecka, dokonają adopcji. Nicole przeprasza wszystkich za swoje wątpliwości i podpisuje dokumenty. We wrześniu 2017, Julius i Vivienne dowiaduje się, że Nicole i Zende rozpoczynają pracę w Paryżu, co zasugerowała Maya. W listopadzie 2017, Julius i Vivienne pojawiają się u Forresterów na kolacji z okazji Święta Dziękczynienia.

Związki Juliusa Edytuj

– są małżeństwem,
– mają dwie córki, Mayę i Nicole.
– nawiązali romans, kiedy Julius był mężem Vivienne,
– mają córkę, Sashę.

Śluby Juliusa Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
1. Vivienne Avant Małżeństwo (poza ekranem) Nadal