FANDOM

Justin Barber – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Justina wcielał się Aaron D. Spears, w latach 2009–2015, 2016, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Justin jest powiernikiem i prawnikiem Billa Spencera Jr. Umawia się ze Spencerem i jego żoną Katie na kolację. Loganówna wpada na pomysł, by zadzwonić po jej siostrę, Donnę. Justin jest wstrząśnięty, bo jak się okazuje, Donna była jego miłością, gdy jeszcze chodzili do liceum. Potem Barber zniknął z jej życia. Po wspólnym wieczorze, Donna zwierza się siostrze, że Justin może być ojcem jej syna, Marcusa. Logan zastanawia się, czy powiedzieć Justinowi o Marcusie, ale postanawia milczeć. Wkrótce jednak, po konfrontacji z kobietą, Barber dowiaduje się, że mają syna. Marcus i Justin znajdują wspólny język.

W 2010 roku, Justin ujawnia prawdę o wspólnej nocy Brooke i Olivera i wrabia w to Steffy. Stephanie jednak odkrywa prawdę.

W 2011 roku, Donna oświadcza się Justinowi. Zostają małżeństwem. W czerwcu tego samego roku, zostają dziadkami, gdyż Amber rodzi Marcusowi córeczkę - Rosey. We wrześniu 2011, okazuje się, ze Justin zna lekarkę Katie, dr Malaikę. Poznali się w Południowej Afryce. Kobieta wyjeżdża. Pożegnanie przypieczętowali pocałunkiem. W grudniu 2011, Donna i Justin postanawiają zostać przyjaciółmi i biorą rozwód. Barber zaprasza na randkę Alison, sekretarkę Billa.

W kwietniu 2012, Justin ostrzega Billa, aby nie knuł przeciwko Hope, gdyż Liam znów może się od niego odwrócić. W maju 2012, Justin pomaga Billowi w sprowadzeniu do miasta Deacona Sharpe'a. Rozmowę Billa i Justina przypadkiem słyszy Marcus. Żąda od ojca wyjaśnień. On jednak zbywa syna. W tym samym roku, Justin zostaje adwokatem syna, kiedy ten zostaje oskarżony o potrącenie Anthony'ego. W listopadzie 2012, Bill dzwoni do Justina i angażuje go w poszukiwania Katie, która porzuciła rodzinę.

W listopadzie 2013, Justin pomaga Billowi odzyskać firmę z rąk Katie i wspólną opiekę nad Willem.

W styczniu 2014, Justin pomaga ustalić Billowi, co robił Ridge przebywając w Paryżu. W maju 2014, Justin leci razem z Brooke i Billem na Bliski Wschód, gdzie narzeczeni mają się pobrać. Ceremonia zostaje jednak przerwana przez Ridge'a, który porywa Brooke i zaciąga ją do helikoptera. Spencer goni ich, ale spostrzega, że pilotem jest Justin. Kiedy Spencer daje mu znak, Justin obraca helikopter. Ridge wypada z maszyny i wpada do Zatoki Perskiej. Rozpoczynają się poszukiwania. Bill i Justin obawiają się, że Forrester zginął. Justin wyjawia Billowi, że Ridge mógł poznać, iż to on jest pilotem, tuż przed swoim upadkiem. Wkrótce Brooke informuje mężczyzn, że odnalazła Ridge'a. Justin boi się, że prawda o wypadku wyjdzie na jaw. Bill prosi Alison, aby pozbyła się wszelkich dowodów z komputera. Tymczasem Ridge zaczyna przypominać sobie szczegóły wypadku. Konfrontuje się z Barberem. On jednak wszystkiemu zaprzecza. Tymczasem Brooke i Bill planują ślub na Catalinie. Bill chce tam lecieć pierwszy, aby wszystkiego dopilnować. Tymczasem Ridge nokautuje Justina i zajmuje jego miejsce za sterami helikoptera. Prawda wychodzi na jaw. W grudniu 2014, Bill prosi Justina, by załatwił dla Quinn zakaz zbliżania się do Hope.

W maju 2015, Justin pomaga Billowi opublikować artykuł o transgenderycznej Mayi Avant.

W kwietniu 2016, Bill zleca Justinowi odszukanie Liama. Barber odkrywa, że syn Spencera nie korzystał z kart kredytowych i nie rezerwował żadnych biletów. Wkróce okazuje się, że Liam stracił pamiec i był przetrzymywany przez Quinn. Na polecenie Billa, Deacon zjawia się w jego gabinecie, ale mówi jemu i Justinowi, że nie wie, gdzie przebywa Quinn. W maju 2016, kiedy kobieta zostaje aresztowana, Justin zostaje adwokatem Liama. Informuje go, że będzie ciężko wygrać ich sprawę, gdyż pozostaje wiele niejasności, które ciężko udowodnić na ich korzyść. Liam wnosi jednak przeciwko Quinn oskarżenie. Justin ponownie ostrzega go, że jeśli dojdzie do procesu, może on być długi i żmudny. W dodatku, szanse na wygranie go są niewielkie. Chłopak zmienia zdanie i rezygnuje z wzniesienia pozwu. W czerwcu 2016, Bill boi się o swoje udziały w FC i zamierza pozbawić Ridge'a stanowiska CEO. Prosi Justina, aby znalazł coś na Forrestera. W sierpniu 2016, Justin sporządza dokumenty rozwodowe dla Billa i Katie. Niebawem, dostarcza Spencerowi jeszcze bardziej korzystniejszą dla Katie ugodę rozwodową. W październiku 2016, Justin wręcza Billowi w prezencie ślubnym oprawiony plakat promujący linię Sypialnie Brooke. W dniu ślubu, Ridge próbuje zakłócić ceremonię i prosi Brooke, by do niego wróciła. Bill odwołuje ślub, ale narzeczona przekonuje go do zmiany zdania. Jednak Bill przerywa ceremonię, zostawia Brooke przed ołtarzem i opuszcza rezydencję.

W maju 2017, Justin udziela ślubu Brooke i Billowi.

Związki Justina Edytuj

  • nieznana kobieta
– byli małżeństwem, poza ekranem. Małżeństwo zakończyło się rozwodem.
– byli związani, przed rozpoczęciem emisji serialu,
– byli małżeństwem (2011),
– mają syna, Marcusa.
– całowali się, kiedy Justin był mężem Donny (2011).

Śluby Justina Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
1. nieznana kobieta Małżeństwo (poza ekranem) Rozwód (poza ekranem)
2. 2011 #5997 Donna Logan Małżeństwo 2011 (Rozwód)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki