FANDOM

Kimberly "Kim" Fairchild − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Kimberly wcielała się Ashley Tesoro, w latach 1998–2001.

Charakterystyka Edytuj

Flirt z Rickiem (1998–1999) Edytuj

We wrześniu 1998, Kimberly przeprowadza się do L.A. wraz z ojcem, Adamem Alexandrem. Wprowadzili się do dawnego domu Maggie i Jamesa. Zgodnie z oczekiwaniami Brooke, Kim zdobyła serce jej syna, Ricka Forrestera, co nie podobało się jego narzeczonej - Amber Moore, która była w tym czasie z nim w ciąży. Kim musiała pogodzić się ze ślubem ukochanego z matką jego dziecka. Postanawia jednak walczyć o niego, kiedy on wyznaje jej, że kocha ją i nie chce być jeszcze ojcem, a także, że zmarnował sobie życie. Podczas jednej z kłótni z Amber, Moore spada ze schodów. Na szczęście, nie traci dziecka. Kimberly zaczyna spotykać się z CJ'em, aby zapomnieć o Ricku. Znajduje także wspólny język z Macy. Nie wiedzą, że są przyrodnimi siostrami. Kiedy prawda wychodzi na jaw, Kim jest wściekła na ojca, że ukrywał to przed nią i jej matką tyle lat. Dziewczyna ucieka z domu z pomocą swojej przyjaciółki, Alexis. Rick odnajduje ją i przekonuje do powrotu. Kimberly pragnie zostać modelką, jednak ojciec jest przeciwny. Darla informuje dziewczynę, że Forresterowie szukają modelek. Kim postanawia spróbować swoich sił. Brooke jest zaskoczona, ale przyjmuje ją do pracy. Amber uważa, że Logan chce jej zrobić na złość. Podczas pierwszego pokazu, Kim ma wystąpić w sukni ślubnej. Dziewczyna zaczepia suknią o haczyk i drze ją, zostając w samej bieliźnie. Kimberly wydaje się podejrzane, że Amber bardzo chce wyjazdu swojej kuzynki, Becky. Fairchild zaprzyjaźnia się z fotografem, Giovannim. Becky postanawia dowiedzieć się czegoś od Kimberly o Ricku i Amber. Dzwoni do niej, udając dziennikarkę, która pisze o niej artykuł. Wypytuje o jej związek z Rickiem. Kimberly odpowiada, że mężczyzna jest żonaty, i chce na tym zakończyć rozmowę. Becky ma jeszcze kilka pytań. Kim zapewnia ją, że jedynie przyjaźni się z Rickiem. Rozmówczyni wydaje się bardzo dziwna. Kim postanawia porozmawiać o tym z Brooke. Ta sugeruje, że mogła to być Becky. Załatwia Fairchild bilety lotnicze. Kimberly mówi Rickowi, że Amber coś przed nim ukrywa. Postanowiła więc się dowiedzieć prawdy. Chłopak prosi jednak, żeby się tym nie zajmowała. Ale dziewczyna nie może patrzeć na cierpienie Ricka przy kobiecie, której nie kocha. Chce, żeby się wreszcie uwolnił od tego związku. Całuje go, co widzi Amber. Urządza rywalce awanturę. Wkrótce, Kimberly wylatuje do Paryża, wbrew woli ojca. Leci samolotem i śni o Ricku. Przez pomyłkę bierze siedzącego obok pasażera za niego i zaczyna go całować. Zawstydzona przeprasza nieznajomego mężczyznę. Niebawem zjawia się u Becky. Dziewczyna chce wiedzieć, jaki jest cel jej podróży. Kimberly wyjaśnia, że chce poznać tajemnicę, którą Amber ukrywa. Becky jednak niczego nie zdradza. Kimberly jest jednak pewna, że Amber ma jakąś tajemnicę. Podejrzeniami dzieli się z Rickiem. Kiedy zjawia się w ich domu i podchodzi do małego Erica, Tawny, matka Amber, wyciąga broń. Kim i Amber są przerażone, ale Tawny celuje do Fairchild. Amber udaje się odebrać matce broń, a Kim ucieka. Tawny jest zadowolona, że udało jej się przestraszyć Kimberly. Amber natomiast jest wściekła, bo uważa, że teraz Rick ją zostawi. Kimberly jedzie do Ricka i o wszystkim mu mówi. Oboje są przerażeni. Rick postanawia jednak zostać z żoną, ku rozpaczy Kimberly.

Śmierć Macy i zemsta na Brooke (1999–2001) Edytuj

Kimberly nie może uwierzyć, że Rick dobrowolnie odnawia przysięgę małżeńską. Postanawia zadzwonić do Becky. Namawia ją, żeby wyjawiła jej prawdę, którą Amber ukrywa przed mężem. Becky zapewnia ją, że Rick jest szczęśliwy z Amber i prosi Kimberly, żeby dała jej spokój. Jednak Amber sama wyznaje mężowi prawdę - ich dziecko zmarła, a wychowują oni synka Becky. Rick rozwodzi się i wiąże się z Kimberly. Chce, aby ich związek nabrał intymniejszego charakteru. Dziewczyna jednak się waha. Chce zachować dziewictwo do dnia ślubu. Ma też żal do ojca, że wyjechał nagle i bez pożegnania. Fairchild ostrzega Brooke, by trzymała się z dala od Macy i Thorne'a, gdyż boi się, że siostra może popaść w nałóg alkoholowy. Fairchild jest zdruzgotana, gdy Macy ginie w wypadku samochodowym. Kimberly przychodzi w zakapturzonym płaszczu do Brooke i grozi jej. Między kobietami dochodzi do bójki, w wyniki której, Brooke omal nie traci życia. Kim prosi Thorne'a, by wstrzymał się ze ślubem z Brooke. Mężczyzna zgadza się. Wkrótce, Kim zrywa z Rickiem, który popiera związek matki. Próbuje uwieść Thorne'a, by odbić go Brooke. Obwinia ją bowiem o śmierć przyrodniej siostry. Kobieta spiskuje razem z Bridget, która też nie akceptuje związku matki. Mimo wszystko, ślub się odbywa. W styczniu 2001, Kimberly opuszcza Los Angeles wraz z ojcem, który niespodziewanie przyjeżdża po córkę.

Związki Kimberly Edytuj

– spotykali się (1998).
– flirtowali (1999).
– byli związani (2000).
– całowali się, kiedy Thorne był z Brooke (2000).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki