FANDOM

Kyle − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Kyle'a wcielał się Jake Pavelka, w latach 2011, 2012, 2013, 2014.

Charakterystyka Edytuj

Kyle jest pilotem prywatnego samolotu Forresterów. W styczniu 2011, Brooke i Thomas wracają z Paryża do Los Angeles. W marcu 2011, Thomas zabiega Dayzee do San Francisco. W październiku 2011, Hope i Rick lecą do Aspen. W grudniu 2011, Thomas zabiera Hope do Cabo San Lucas.

W kwietniu 2012, Hope, Steffy i Liam lecą wspólnie do Aspen. W czerwcu 2012, Brooke, Ridge, Hope, Steffy oraz Liam lecą wspólnie do Włoch.

We wrześniu 2013, Hope i Wyatt lecą do Meksyku. W październiku 2013, Kyle zabiera Brooke i Billa do Aspen. W listopadzie 2013, Brooke i Bill wracają do Los Angeles. W grudniu 2013, Hope i Wyatt lecą na Hawaje.

W lutym 2014, Brooke, Hope i Wyatt lecą do Paryża. W maju 2014, Ridge leci do Abu Zabi. W lipcu 2014, Ridge dzwoni do Kyle'a, aby uzyskać informacje na temat ich wypożyczonego w Abu Zabi helikoptera. W listopadzie 2014, Hope i Wyatt oraz Ivy i Liam lecą wspólnie do Amsterdamu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki