FANDOM

Lorenzo Barelli − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Lorenzo wcielał się Luigi Amodeo, w latach 2002–2003.

Charakterystyka Edytuj

W grudniu 2002, we Włoszech, Lorenzo czyta w gazecie o przyjeździe Forresterów i Spectry do jego kraju. Mężczyzna wykupuje cały nakład i wyrzuca prasę do śmieci. Okazuje się, że Lorenzo, opiekuje się Macy Alexander, którą Forresterowie i Sally uznali za zmarłą. Nazywa ją "Lena" i mieszka także z jej ojcem, Adamem Alexanderem. Jest w niej zakochany i próbuje nie dopuścić do spotkania Macy i jej byłego męża, Thorne'a Forrestera. Wkrótce, większość osób odkrywa, że Macy żyje. Nie chce ona jednak wracać do Los Angeles. W 2003 roku, kobieta decyduje się poślubić Lorenzo. Oboje zjawiają się w L.A., kiedy Sally ma atak serca i Macy chce być przy matce. Thorne stara się odzyskać byłą żonę i odkrywa, że formalnie wciąż są małżeństwem, a jej ślub z Barellim jest nieważny. Macy decyduje się wrócić do Forrestera, a Lorenzo wraca do Włoch. Całują się na pożegnanie, czego świadkiem jest Thorne.

Związki Lorenzo Edytuj

– byli małżeństwem, ale ślub był nieważny (2003).

Śluby Dayzee Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
2003 #3966 Macy Alexander Małżeństwo (Portugala) 2003 (Unieważnienie; Macy wciąż była żoną Thorne'a)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki