FANDOM

Margaret "Maggie" Forrester − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Maggie wcielała się Barbara Crampton, w latach 1995–1998.

Charakterystyka Edytuj

Małżeństwo z Jamesem (1995–1997) Edytuj

W sierpniu 1995, w Los Angeles zjawia się matka Jessiki Forrester i była żona Johna Forrestera, Maggie. Nieświadomie nawiązała romans z chłopakiem córki, Dylanem. Na początku zaprzyjaźniła się z Lauren Fenmore i Sheilą Carter, z którą później walczyły o Jamesa Warwicka. Sheila wrabia Maggie i ta zostaje oskarżona o podawanie rtęci Stephanie. Margaret zostaje uprowadzona przez Mike'a, ale kobietę ratuje Sheila. Carter przerywa ślub Maggie i Jamesa, oznajmiając, że jest w ciąży z Warwickiem. Małżonkowie chcą adoptować dziecko, proponując Carter wspólne mieszkanie. Ze swoich problemów, Margaret zwierzała się Curtisowi, co nie podobało się Jamesowi. Małżonkowie naprawili swoje stosunki, a gdy Sheila urodziła Mary. Adoptowali ją, a Carter wyjechała. Maggie pragnie jednak odszukać Sheilę i sprawdzić co się z nią dzieje. Znajduje ją w "Dolinie Śmierci", gdzie pracuje jako kelnerka. Maggie, w rozmowie z Carter, opowiada jej o małej Mary. Wkrótce, małżonkowie zatrudniają opiekunkę do dziecka - Amber. Nie wiedzą, że dziewczyna współpracuje z Sheilią i pozwala jej widywać się z córką. Amber jednak o wszystkim informuje Jamesa, a ten Maggie. Wkrótce, sąd przyznaje Sheili prawo od opieki nad dzieckiem. James zamieszkuje z Carter, by dowieść, że kobieta nie nadaje się na matkę. Sheila jednak traci do niego zaufanie i stawia twarde warunki: James musi rozwieść się z Maggie i za miesiąc ma ożenić się z Sheilą. Margaret przekonuje męża, że musi zrobić wszystko, aby odzyskać córkę. Po ślubie, Mike informuje Sheilę o podstępie Jamesa i Maggie. Załamana Carter, próbuje popełnić samobójstwo, skacząc z dachu. Nieoczekiwanie, widzi obok siebie Jamesa, który wyznaje jej miłość. Wściekła Maggie wyłącza urządzenie podtrzymujące jej życie, ale Sheila zostaje uratowana, a Margaret aresztowana. Niedługo później, Margaret spotyka smutnego Mike'a. Mężczyzna jest załamany, bo Sheila postanowiła zostać z Warwickiem.

Walka z Sheilą i wyjazd (1997–1998) Edytuj

Maggie i Mike postanawiają rozdzielić Jamesa i Carter. W tym celu, Mike uprowadza ukochaną i mówi Warwickowi, że żona go zostawiła. Niestety, Maggie nie udaje się wkraść w łaski byłego męża. Sheili udaje się uciec, ale Maggie i Mike odnajdują ją i z powrotem więżą. Wkrótce, Jamesowi udaje się odnaleźć żonę i uwalnia ją. Sheila chce, żeby Maggie trafiła do więzienia. James jednak uważa, że jego była żona powinna zostać poddana terapii. Sheila odstępuje od zarzutów. Maggie się nie poddaje. Próbuje namówić Stephanie i Lauren, by pomogły jej zniszczyć Sheilę. Gdy kobiety nie są zainteresowane, Maggie udaje się do żony dr Garvina, Maureen. Kobieta jest pewna, że to Sheila go zabiła i domaga się sprawiedliwości. Następnie Maggie zaprzyjaźnia się z Judy, która niegdyś pracowała u Brooke. Judy zgadza się pomóc Maggie w zniszczeniu Sheili. Nick pomaga Maggie zainstalować w domu Carter aparaturę, która ma ją doprowadzić do obłędu - Sheila widzi ducha dr Jaya Garvina, psychoterapeuty, którego niegdyś zrzuciła z balkonu. W lutym 1998, Maggie wyjeżdża do córki, zostawiając Jamesowi list pożegnalny.

Związki Maggie Edytuj

– byli małżeństwem (poza ekranem; rozwód),
– mają córkę, Jessikę.
– byli związani (1995).
– byli małżeństwem (1996–1997).

Śluby Maggie Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczony Stan Zakończenie małżeństwa
John Forrester Małżeństwo (poza ekranem) Rozwód (poza ekranem)
1996 #2435 James Warwick Małżeństwo 1997 (Unieważnienie)