FANDOM

Mark Mallory − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Marka wcielił się Michael Philip, w 1987 roku.

Charakterystyka Edytuj

W kwietniu 1987, Donna Logan zaczyna spotykać się z Markiem Mallorym. W maju 1987, chłopak proponuje jej wspólne mieszkanie. Donna nie może iść z nim na imprezę, gdyż musi zostać w domu z Katie. Kiedy zjawia się Rocco, Donna zostawia go z siostrą i wychodzi na zabawę. Rocco zjawia się tam i każe jej wracać, gdyż Storm zamierza ją znaleźć. Zamiast iść na spotkanie z babcią, Donna umawia się z Markiem i oglądają razem mieszkanie do wynajęcia. Kiedy Donna dociera do Helen, zastaje ją pobitą, leżącą na podłodze. W czerwcu 1987, Donna mówi Markowi, że nie jest gotowa z nim zamieszkać. Zmienia jednak zdanie. Wyprowadza się z domu i zamieszkuje ze swoim chłopakiem, mimo sprzeciwu rodziny. Między Markiem i Rocco dochodzi do sprzeczki. W lipcu 1987, Donna spóźnia się przez Marka do pracy i zostaje zwolniona. Jest zdenerwowana, że chłopak nie stara się szukać dobrej pracy. Rocco dowiaduje się o jej problemach i załatwia jej pracę kelnerki w Griffey's. Markowi nie podoba się, że Donna będzie pracować z Carnerem. Tymczasem ona jest zachwycona wysokością napiwków. W sierpniu 1987, właściciel mieszkania, Harold Benson, żąda spłaty zaległego czynszu. Donna i Mark nie mają jednak pieniędzy. Logan zdobywa pieniądze. Przekonuje podejrzliwego Marka, że dostała pieniądze od matki. Kiedy Mallory idzie podziękować Beth, kobieta nie ma jednak o niczym pojęcia. Donna przyznaje, że pieniądze pożyczyła od Rocco. Między mężczyznami dochodzi do szarpaniny. We wrześniu 1987, Donna i Mark spędzają wieczór taneczny w towarzystwie Katie i Rocco. Mallory rozpoczyna naukę biologii, gdyż chciałby zostać lekarzem. Jak tłumaczy, w dzieciństwie lekarz uratował mu życie i od tego momentu sam chciałby być jednym z nich. W listopadzie 1987, Donna rezygnuje z pracy kelnerki i zatrudnia się w agencji modelek Thomasa "Tommy'ego" Baylanda, co nie podoba się Markowi. W grudniu 1987, chłopak jest zły na Donnę, że nie został zaproszony na ślub Thorne'a i Caroline. Kiedy Donna chce rozmówić się z Markiem, przyłapuje go na zdradzie. Wyrzuca go z mieszkania i rozstaje się z nim.

Związki Marka Edytuj

− byli związani (1987).
  • nieznana kobieta
− mieli romans (1987).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki