FANDOM

Massimo Marone IV − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Massimo wcielał się Joseph Mascolo, w latach 2001–2006.

Charakterystyka Edytuj

Biologiczny ojciec Ridge'a (2001–2004) Edytuj

Massimo Marone studiował razem ze Stephanie Douglas na Uniwersytecie Northwestern. Był uczniem jej ojca, Johna Douglasa, potentata biznesu. Podczas podróży do Jeziora Genewskiego Stephanie i Massimo spędzili ze sobą noc. Niedługo potem, Stephanie związała się z Erikiem Forresterem, zaszła w ciążę i wzięła z nim ślub. Massimo zaczął zajmować się żeglugą i stworzył firmę Marone Industries, na której dorobił się fortuny. W 2001 roku, Marone przybywa do Los Angeles, aby odnowić znajomość ze Stephanie. Pomógł jej, kiedy Brooke Logan rozwiodła się z jej synem, Thorne'em i próbowała odzyskać Ridge'a. Massimo zaoferował ojcu Brooke, Stephenowi Loganowi, 1 mln dolarów w zamian za wmówienie córce, że jest śmiertelnie chory i zabranie ją do Paryża. Kiedy prawda wychodzi na jaw, wściekły Ridge wpada do gabinetu Marone'a i demoluje pomieszczenie. Dochodzi do groźnego wypadku, kiedy statua spada na Forrestera. Trafia od do szpitala, gdzie potrzebuje krwi. Wtedy to okazuje się, że Eric nie jest ojcem Ridge'a, a jest nim Massimo. On i Stephanie, dla dobra wszystkich, postanowili zachować to w tajemnicy. W 2002 roku, Massimo uczynił Ridge'a wiceprezesem Marone Industries oraz dziedzicem fortuny. W tym samym roku, Marone nawiązuje romans z Sheilą Carter, która nie zdradza mu swojej prawdziwej tożsamości. Spędzają ze sobą upojną noc. Massimo jednak, z pomocą Stephanie, demaskuje jej przeszłość. Po śmierci żony Ridge'a, Taylor Hayes, Bridget Forrester angażuje się w opiekę nad wdowcem i jego dziećmi. Dziewczyna uznawana jest za przyrodnią siostrę Ridge'a. Marone wyznaje oszołomionej dziewczynie, że to on jest jego ojcem, więc ona i Ridge nie są spokrewnieni. W 2003, prawdę poznaje także Ridge. Jego plan niweczy jednak Stephanie, a Ridge zostaje mężem Brooke. W tym samym czasie, w życiu Massimo pojawia się jego dawna kochanka, Jacqueline Payne. Okazuje się, że jej syn, Nick, który pracuje u Massimo, także jest jego synem. Marone postanawia połączyć Nicka i Brooke, ale nie udaje mu się to, gdyż Logan ostatecznie wybiera Ridge'a. Kiedy Sheila porywa Ridge'a, Brooke i Nicka, Massimo robi wszystko, aby ich odnaleźć. Sheila oświadcza byłemu kochankowi, że jest ojcem jej córki, Diany. Massimo i Jacqueline zostają małżeństwem. W 2004, kobieta zdradza męża z Deaconem Sharpe'em. Massimo wybacza żonie, że ukrywała prawdę o ojcostwie dziecka Brooke. Jackie porzuca Sharpe'a, a Marone kupuje jej sieć butików.

Romans żony i wyjazd (2004–2006) Edytuj

W 2004, Jackie wyznaje mężowi prawdę o Deaconie. Massimo dostaje udaru i jest sparaliżowany. Nie może mówić, ale jest świadomy tego co się dzieje wokół niego. Musi znosić drwiny i obelgi ze strony Deacona. Mężczyzna powoli dochodzi do siebie. Wkrótce, zaczyna wypowiadać pierwsze słowa. Zaczyna także stawiać pierwsze kroki. Niebawem, ucieka ze szpitala i zjawia się w swoim domu, gdzie zastaje Deacona i Jackie. Wściekły, sięga po broń i strzela do kochanka. Broń jest jednak naładowana ślepymi nabojami. Marone twierdzi, że wrócił do domu, by ratować byłą żonę przed Sharpe'em. Jackie dowiaduje się, co robił Deacon, gdy Massimo był w śpiączce. Marone pragnie rozpocząć z byłą żoną wszystko od nowa. Ona jednak wybiera kochanka, z którym zamieszkuje. Na przełomie 2004 i 2005 roku, Massimo próbuje zniszczyć kochanka byłej żony. Jego wspólniczka, Heather, ma za zadanie dolewać alkohol do napojów Sharpe'a, który niegdyś był alkoholikiem. Plan się powodzi i związek Jackie i Deacona się rozpada. W 2005, powraca uznana za zmarłą Taylor. Massimo wita kobietę w rodzinie. W tym samym roku, Marone okazuje wsparcie Stephanie, kiedy wychodzi na jaw, że Eric przez 40 lat ukrywał, że John Douglas powierza Forrester Creations córce, a nie zięciowi. W 2006 roku, Nick wiąże się z Brooke. Związku nie akceptują Massimo i Ridge. Marone nakazuje aresztować Jackie i szantażuje syna, że jeśli odejdzie od Brooke, jego matka wyjdzie na wolność. W sądzie odbywa się rozprawa, która ma zdecydować, czy Jackie zostanie zwolniona z aresztu. Massimo twierdzi, że jest gotów zapłacić za nią kaucję w dowolnej wysokości, ale jego zeznania jeszcze bardziej pogrążają byłą żonę. Jak się okazuje, cichym wspólnikiem, a także kochanką Massimo, jest sekretarka Forresterów, Megan Conley. Kobietę dręczą wyrzuty sumienia i wyznaje prawdę. Massimo zostaje odwołany ze swojego stanowiska CEO i opuszcza Los Angeles, kiedy Nick bierze ślub z Brooke.

Związki Massimo Edytuj

– byli związani, przed rozpoczęciem akcji serialu,
– byli związani (2002),
– mają syna, Ridge'a (ur. 1960).
– byli małżeństwem (2003–2004),
– mają syna, Nicka.
– mieli romans (2002),
– prawdopodobnie mają córkę, Dianę (ur. 2003).
– mieli romans (2006)

Śluby Massimo Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
2003 #4167 Jacqueline Marone Małżeństwo 2004 (Rozwód)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki