FANDOM

Mick Savage − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Micka wcielał się Jeff Conaway, w latach 1989–1990.

Charakterystyka Edytuj

Flirt z Macy i romans z Kristen (1989–1990) Edytuj

Mick to utalentowany fotograf pracujący w Nowym Jorku. Był związany z Kristen Forrester, kiedy tam mieszkała i studiowała. W maju 1989, Bill Spencer oraz Margo Lynley spotykają się z Mickiem, aby przekonać go, że Kristen nadal go kocha mimo, że ma męża. Mick wraca do L.A., kiedy zaoferowano mu pracę w Spectra Fashions. Poznaje tam Macy Alexander, która podaje się za swoją matkę, właścicielkę domu mody, Sally Spectrę. Flirtują ze sobą. Mick nie chce współpracować ze Spectrą, gdyż nie podobają mu się jej kreacje. Po rozmowie z Macy, zmienia zdanie. W czerwcu 1989, Alexander domyśla się, że Mick myśli o innej kobiecie, a mężczyzna potwierdza to. Dochodzi między nimi do pocałunku. Savage fotografuje Donnę Logan, która zaprasza go na ślub swojej siostry. Macy jest zazdrosna, gdyż sama chce umówić się z nim na kolację. Natomiast Mick cieszy się na myśl, że na ślubie spotka Kristen. Jest zawiedziony, kiedy ceremonia zostaje odwołana. Umawia się z Macy. Jest zaskoczony, kiedy w restauracji dostrzega Kristen wraz z mężem, Clarkiem Garrisonem. Kiedy kobieta idzie do toalety, Savage podąża za nią. Wpadają na siebie, ale Kristen nie chce z nim rozmawiać. Kiedy Margo wyznaje Mickowi, że Clarke jest ojcem jej dziecka, zgadza się on porozmawiać z Kristen. Margo aranżuje ich spotkanie. Mick wyznaje Kristen, że nadal ją kocha i chce do niej wrócić. Ona nie chce go jednak słuchać. W lipcu 1989, Mick chce kochać się z Macy, ale ona oświadcza mu, że nie będzie zastępstwem za kobietę, o której on ciągle myśli. Tymczasem Darla wyjawia Mickowi, że projektant firmy, Beau Rivage, to w rzeczywistości Clarke Garrison. Savage daje mu w prezencie jedną ze swoich prac - akt Kristen. Jest zaskoczony, że mężczyzna nie rozpoznał własnej żony. Mick umawia się na kolację z Macy. Przerywają oni romantyczny wieczór Sally i jej przyjaciela. Spectra wprost żąda od fotografa, by przestał spotykać się z jej córką. Oferuje mu czek na dużą sumę, ale on go nie przyjmuje i nie chce wrócić do Nowego Jorku. Tymczasem Kristen konfrontuje się z byłym kochankiem, który całują ją i zapewnia o swojej miłości. Ona prosi go jednak, by dał spokój jej i Clarke'owi. Macy wyznaje fotografowi miłość, ale on ostrzega ją, że nie chce się angażować w żaden związek. Kobieta domyśla się, że Mick nadal myśli o dawnej miłości. W sierpniu 1989, po jednej z sesji, Mick całuje Donnę. Ona jest oburzona, gdyż Macy jest jej przyjaciółką. Kristen przyznaje Savage'owi, że zawsze będzie go kochać, ale teraz jest mężatką i prosi, by zostawił ją w spokoju. Mick pociesza Kristen, kiedy ta ma problemy z Clarkiem. Przekonuje ją, że coś jest między jej mężem i Margo. Prosi, by do niego wróciła, ale ona chce pogodzić się z Clarkiem. Mick mówi Margo o akcie Kristen, który podarował Clarke'owi, choć ten nie rozpoznał na nim żony. Margo informuje o wszystkim Garrisona, który konfrontuje się z fotografem. On wszystko potwierdza i dodaje, że nadal kocha Kristen. Savage dostaje propozycję pracy w Paryżu. Macy prosi go, by zabrał ją ze sobą. Kristen spotyka się z Mickiem, aby zakończyć ich znajomość. Para całuje się na pożegnanie. W październiku 1989, na statku Queen Mary, odbywa się charytatywny pokaz domów mody Forrester Creations i Spectra Fashions. Na pokładzie, Kristen przypadkiem wpada na Micka. Spostrzega ich rozczarowany Clarke. Mick pociesza Kristen, która zdecydowała się na separację. Macy odkrywa kim jest inna kobieta w życiu Savage'a. W listopadzie 1989, obie kobiety żądają od Micka, aby wybrał z którą z nich chce być. Ku rozpaczy Macy, Savage zostawia ją dla Kristen. Sally wyrzuca fotografa z pracy. Mick i Kristen ponownie nawiązują romans. Kobieta nie chce, aby Savage opuścił miasto, więc sugeruje mu, że mógłby pracować w jej rodzinnej firmie. W grudniu 1989, Mick spotyka się z Erikiem na rozmowie kwalifikacyjnej. Forrester informuje jednak córkę, że fotograf nie przypadł mu do gustu. Kristen podejrzewa, że Mick celowo zepsuł rozmowę z ojcem, aby mogli wyjechać do Nowego Jorku. Na prośbę ukochanej, Mick raz jeszcze zjawia się w FC, gdzie poznaje Ridge'a. Po ponownej rozmowie z Erikiem, Mick zostaje zatrudniony. W styczniu 1990, Kristen informuje kochanka, że wnosi pozew o rozwód. On wybucha złością, kiedy kobieta wspomina, że będą mogli się pobrać. Zaznacza, że sam zdecyduje czy będzie chciał wziąć ślub. Tymczasem Stephanie prosi Savage'a, aby został fotografem na ślubie Ridge'a i Caroline. On jednak odmawia. Zmienia zdanie, kiedy Kristen mówi mu, że na prośbę rodziców, wybiera się na ceremonię z Clarkiem. Tuż przed ślubem, Mick jest świadkiem pocałunku Kristen i Clarke'a. Savage jest wściekły, gdy dowiaduje się, że Eric chce spędzić wieczór z żoną, Kristen i Clarkiem. Żąda od kochanki, aby wyznała ojcu prawdę o ich związku. Kristen jednak decyduje się spędzić wieczór z Clarkiem i rodzicami. Spotkanie nie dochodzi do skutku, gdyż Stephanie trafia do szpitala. W lutym 1990, Ridge kłóci się z Mickiem, który spóźnia się z oddaniem zdjęć nowej kolekcji. Forrester zjawia się w mieszkaniu siostry i odkrywa jej kilkumiesięczny romans z fotografem. Informuje o tym Erica. Kristen i Mick ujawniają się przed Stephanie. Kristen informuje matkę, że odchodzi z firmy i wyjeżdża z ukochanym. Stephanie prosi Micka, aby zaopiekował się jej córką. Po pożegnaniu z Erikiem i Ridge'em, Kristen i Mick wyjeżdżają do Nowego Jorku.

Związki Micka Edytuj

– flirtowali i całowali się (1989).
– całowali się (1989).
– byli związani, przed rozpoczęciem akcji serialu,
– nawiązali romans, kiedy Kristen była żoną Clarke'a (1989–1990).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki