FANDOM

Mitchell "Mitch" Owens – fikcyjna postać Mody na sukces. Pojawił się w 1991 roku.

Charakterystyka Edytuj

W maju 1991, Stephanie Forrester i jej były mąż, Eric Forrester, odwiedzają Mitchella Owensa, aby porozmawiać o jego byłej żonie i matce jego dwójki dzieci, Ruthanne Owens. Mężczyzna żyje w przekonaniu, że jego była żona porzuciła ich dzieci, kiedy rozwiedli się, a one postanowiły zamieszkać z ojcem. Stephanie opowiada Mitchowi, że Ruth przed trzema laty straciła pracę oraz dom i wylądowała na ulicy. Stephanie i Eric proszą Mitchella, aby pomógł byłej żonie zjednoczyć się z dziećmi. Mężczyzna jest jednak sceptycznie nastawiony do tego pomysłu. Dodatkowo, planuje ponownie się ożenić z młodszą od siebie Denise. Eric i Stephanie dają mu czas do namysłu i zostawiają numer telefonu. W czerwcu 1991, Mitch zjawia się w Los Angeles. Eric i Stephanie zabierają go do Ruthanne, by na własne oczy zobaczył w jakiej nędzy żyje jego była żona. Ruth nie chce jednak pomocy od Mitchella. Pyta o dzieci i prosi, by zostawił numer telefonu. Wkrótce, Owens telefonicznie informuje byłą żonę, że zamierza o wszystkim poinformować ich dzieci i przyjedzie z nimi do Los Angeles. Mężczyzna rozmawia o sytuacja Ruth z dziećmi, Jasonem i Yvette. Zabiera je do L.A., aby mogły spotkać się z bedomną matką. Początkowo, rodzeństwo jest przerażone miejscem, w którym przebywa Ruthanne. Są źli, ale pragną, by matka z nimi wróciła. Ona jednak nie chce o tym słyszeć, gdyż nie zamierza niszczyć im zbudowanej stabilizacji. Dopiero kiedy Mitchell prosi ją o powrót, szczęśliwa Ruthanne zgadza się. W lipcu 1991, Ruthanne informuje Stephanie, że Mitch ponownie jej się oświadczył.

Związki Mitcha Edytuj

– byli małżeństwem (poza ekranem).
– ponownie są małżeństwem (1991–; poza ekranem).
– byli zaręczeni (poza ekranem).

Śluby Mitcha Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczony Stan Zakończenie małżeństwa
Ruthanne Owens Małżeństwo (poza ekranem)

Rozwód (poza ekranem)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki