FANDOM

Molly Carter − fikcyjna postać opery mydlanej Żar młodości. Marilyn Alex zagrała tę rolę w latach 1991−1993, 1995.

Marilyn Alex zagrała postać Molly Carter także w Modzie na sukces, w latach 1992, 1993, 1997−1998.

Charakterystyka Edytuj

Córka Molly, Sheila Carter została uznana za zmarłą w pożarze na farmie w 1992 roku. Tymczasem ona zdołała uciec i przeniosła się do Los Angeles. Kilka miesięcy po tych wydarzeniach, Sheila chce poślubić Erica Forrestera. Boi się jednak, że kiedy jej zdjęcie znajdzie się w mediach, zostanie rozpoznana przez swojego wroga - Lauren Fenmore. Decyduje się ujawnić swojej matce, mając nadzieję, że Molly przekona Lauren do wybaczenia krzywd ze strony Sheili. Początkowo, Sheila dzwoni do Molly i przedstawia się jako Sara, przyjaciółka Sheili ze studiów. Molly nie chce jednak rozmawiać o córce. Carter jedzie więc do Genoa City i ujawnia matce, że żyje. Zabiera ją do Los Angeles, gdyż Molly chce poznać Erica. Zgadza się pomóc córce, ale ostrzega ją, żeby nie kłamała. Gdy Molly odkrywa, że Sheila podawała się za Sarę, zamierza powiedzieć Ericowi prawdę o przeszłości córki. Eric jednak przerywa jej, mówiąc, że to są sprawy między nią a córką. Kobieta wraca do Genoa City. W 1993 roku, gdy Sheila dzwoni do matki, Molly informuje ją, że Lauren nigdy jej nie przebaczy. W 1997 roku, córka prosiła ją, by pomogła jej zdobyć Jamesa. Pojawiła się na ślubie Sheili i Jamesa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki