FANDOM

Nicholas "Nick" Preston − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Nicka wcielał się Clyde Hayes, w latach 1988–1989.

Charakterystyka Edytuj

Związek z Donną (1988–1989) Edytuj

W kwietniu 1988, Donna Logan zjawia się u szefa agencji modelek, Nicholasa "Nicka" Prestona. Kiedy mężczyzna każe jej się rozebrać, oburzona Logan wychodzi. Wkrótce, Nick przeprasza Donnę. Ona przyjmuje jego zaproszenie na kolację. W maju 1988, Nick namawia dziewczynę, aby pozowała nago do magazynu, który ukaże się tylko w Europie. Donna zgadza się, gdyż potrzebuje pieniędzy. Podpisuje kontrakt i otrzymuje zaliczkę. Nick mówi jej, że w każdym numerze będzie odsłaniała więcej ciała. Między Donną i Nicholasem dochodzi do pocałunku, co nie podoba się zazdrosnemu o nią Rocco Carnerowi. W czerwcu 1988, Donna rozpoczyna pozowanie nago i przybiera pseudonim "Savannah". Szef Nicka, Bill Spencer, jest zachwycony jej zdjęciami. W lipcu 1988, Donna i Nick zaczynają się spotykać. Muszą jednak ukrywają swój związek, gdyż Bill zabrania pracownikom łączyć pracy ze sprawami osobistymi. Rodzina Loganów poznaje Nicholasa podczas kolacji. Wkrótce, przerażony mężczyzna pokazuje Donnie amerykański magazyn Temptation, w którym zostały opublikowane jej nagie zdjęcia. Zrozpaczona Loganówna ucieka i nie daje się wytłumaczyć Prestonowi. Sądzi, że zdradził jej zaufanie i o wszystkim wiedział. Nick wykupuje cały nakład magazynu, ale zdjęcia zostają ponownie wydrukowane. W sierpniu 1988, Donna odkrywa, że to Bill stoi za opublikowaniem jej zdjęć. Planuje zemścić się na nim. We wrześniu 1988, Donna zjawia się w Spencer Publications i podaje się za Jamie Kensington. Udaje przez Billem, że chciałaby rozpocząć staż w firmie. Spencer zgadza się. Loganówna zamierza zdobyć nagie zdjęcia Billa i opublikować je w jego magazynie. W październiku 1988, Spencer zaprasza Donnę na kolację. Tymczasem Nick i Rocco próbują zdobyć zdjęcia Billa na własną rękę. O pomoc proszę kelnerkę Griffey's, Stacy. Kobieta ma udawać masażystkę i zrobić Spencerowi zdjęcia. Niestety, na fotografii genitalia Billa są zasłaniane przez kwiaty. W listopadzie 1988, Rocco zdobywa nagie zdjęcie Spencera w klubie fitness. Donna nie chce go jednak opublikować. W grudniu 1988, Donna zmienia swoje nastawienie do Billa, kiedy on chce dać jej szansę w firmie. Tymczasem Nick oświadcza się Loganównie, ale ona odrzuca jego propozycję. Kobieta jest w szoku, że za jej plecami, Rocco i Nick wydrukowali nagie zdjęcie Billa w jego własnym magazynie. Wkrótce, Rocco pokazuje Donnie i Nickowi magazyn z nagim zdjęciem Billa. Ku zaskoczeniu mężczyzn, Donna jest zrozpaczona. Żąda od nich, by przestali mścić się na Billu. Zamierza lecieć z nim na kongres do Londynu. Spencer odwołuje lot z powodu afery ze zdjęciem. W styczniu 1989, Nick pyta Donnę, czy jest zakochana w Billu. Ona z oburzeniem zaprzecza. Broni Spencera przed nim i Rocco. Tymczasem Bill prosi Donnę, by szpiegowała Nicka i wykryła, czy to on stoi za opublikowaniem zdjęcia. Logan chce wyznać Spencerowi prawdę, ale Nick i Rocco powstrzymują ją. W lutym 1989, Donna wyznaje Billowi prawdę, mimo protestów Nicka.

Związki Nicka Edytuj

– byli związani (1988–1989),
– odrzuciła jego oświadczyny (1988).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki