FANDOM

Nicole Avant Forrrester – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Nicole wciela się Reign Edwards.

Charakterystyka Edytuj

Przeszłość siostry, związek z Zende i ciąża (2015–2016) Edytuj

W styczniu 2015, Nicole zjawia się w Forester Creations, szukając swojej siostry, Mai. Poznaje wówczas Caroline i Ivy. Nicole zjawia się w posiadłości Forresterów, gdzie znajduje swoją siostrę. Nigdy nie były ze sobą blisko. Nicole wyjaśnia Mayi, że studiuje w mieście informatykę. Nicole ponownie pojawia się u Forresterów w lutym 2015. Poznaje wówczas partnera siostry, Ricka. Wyznaje siostrze, że straciła mieszkanie i mieszka w bibliotece. Rick proponuje, by została u Forresterów, ale Maya wyprasza siostrę. Tłumaczy Rickowi, że nigdy nie były ze sobą blisko związane. W marcu 2015, u Forresterów ponownie zjawia się Nicole. Rick znów proponuje jej zamieszkanie z nimi i tym razem Maya nie protestuje. Rick oddaje Nicole pokój Aly. Chce, by siostry zbliżyły się do siebie. Mayi zaczyna przeszkadzać obecność siostry. Nicole oświadcza jej, że nigdzie się nie wybiera. Żąda, by siostra traktowała ją lepiej, gdyż w przeciwnym razie, Nicole powie Rickowi o sekrecie Mayi. Nicole chce również, by Maya załatwiła jej pracę modelki. Tymczasem Maya odkrywa, że Nicole od dawna nie studiuje, gdyż zrezygnowała. Nicole grozi siostrze ujawnieniem jej sekretu. Okazuje się, że Maya nie od zawsze była kobietą - urodziła się jako mężczyzna o imieniu Myron. Maya opowiada siostrze o swoim ciężkim dzieciństwie, kiedy nie akceptowała siebie jako mężczyzny. Pomimo braku akceptacji ze strony rodziców, dopiero po kilku operacjach i terapii hormonalnej pokochała siebie naprawdę. Wyznaje również, że nie była matką córki oddanej do adopcji przed laty. Była to córka Jessego, a Maya wychowywała ją z nim jak swoje własne dziecko. Maya zgadza się lepiej traktować siostrę, jeśli ta nic nikomu nie powie. Wkrótce, Nicole ponownie prosi siostrę, by załatwiła jej pracę modelki. Maya oświadcza Nicole, że nie da się szantażować. Nicole kilkakrotnie prosi Olivera, aby pozwolił jej pozować. Jones wyjaśnia jej, że musi mieć zgodę Mayi lub Ricka. Tymczasem Ridge pozwala jej pozować. Nicole jest zachwycona. Maya i Nicole zaczynają się dogadywać ze sobą. Maya i Nicole zaczynają się dogadywać ze sobą. Uzgadniają, że sekret Mayi nie może się wydać, gdyż mogłoby to zaszkodzić Rickowi i firmie. Nicole poznaje również Wyatta Spencera i zaprzyjaźnia się z nim. Wypytuje siostrę o Wyatta. Tymczasem on proponuje Nicole, aby została modelką do biżuterii. Zaprasza ją do siebie, gdzie wypytuje ją o Ricka i Mayę. Kiedy dziewczyna chce wyjść, Wyatt całuje ją. Nazajutrz zabiera ją w romantyczną podróż prywatnym samolotem do San Francisco. Nicole prawie wyjawia mu sekret Mayi. Ona ostrzega siostrę przed Spencerem. Tymczasem Nicole zmienia zdanie i przekonuje Mayę, by nie mówiła Rickowi o swojej przeszłości. W maju 2015, Nicole wyznaje Wyattowi sekret Mayi. Zastanawia się czy dobrze zrobiła i zwierza się Carterowi. Ridge dowiaduje się, że Nicole powiedziała prawdę Wyattowi. Forrester obawia się o to co stanie się, gdy sekret trafi do Billa. Spencer publikuje w prasie informację o Mayi. Nicole jest załamana. Przyznaje się siostrze do wszystkiego i przeprasza ją. Namawia ją, by nie rezygnowała z Ricka i pracy w FC. Nicole konfrontuje się z Wyattem i wyraża swoje rozczarowanie jego zachowaniem. W czerwcu 2015, Nicole zjawia się w FC i chce odbyć w firmie staż. Poznaje wówczas Zende, który okazuje się być Forresterem. Oboje zostają przyjęci na staż. Zende opowiada Nicole o tym jak został Forresterem. Para zaczyna spędzać ze sobą dużo czasu jako stażyści. W lipcu 2015, w mieście zjawia się matka sióstr Avant, Vivienne. Ojciec sióstr przysyła ją, aby zabrała do domu Nicole. Ona jednak nie chce wracać. Odrzuca propozycję córek, by zostać w mieście. Tymczasem Wyatt raz jeszcze przeprasza Nicole. Wkrótce, w L.A. zjawia się ojciec sióstr, Julius. Żąda on Nicole, by wróciła z nim i matką do domu i uwolniła się od wpływu Mayi, którą nazywa dziwolągiem. Tymczasem Maya oświadcza siostrze, że spotkała się z rodzicami i ojciec obiecał jej, że spróbuje ją zaakceptować. Nicole konfrontuje się z Juliusem. Rick oświadcza się Mayi na wybiegu, tuż po pokazie kolekcji. Julius i Vivienne decydują się zostać w mieście do czasu ślubu. W sierpniu 2015, Nicole zostaje druhną na ślubie siostry i Ricka. Tuż przed ceremonią, Maya wyznaje Nicole, że podsłuchała rozmowę rodziców, z której jasno wynika, że ojciec jej nie akceptuje. Nicole zachęca siostrę, aby nie rezygnowała ze ślubu. Maya schodzi na dół, a rodzice prowadzą ją do ołtarza. Kobieta przerywa jednak ceremonię i oświadcza, że musi porozmawiać z ojcem. Ona i Julius kłócą się przy wszystkich. Julius opuszcza ceremonię, a Vivienne przeprasza córkę i zostaje na uroczystości. Rick i Maya zostają małżeństwem. We wrześniu 2015, kiedy Nicole zauważa, że Thomas jest przejęty ślubem ojca, mężczyzna całuje ją. O pocałunku dowiaduje się Zende, który podsłuchuje ich rozmowę. Nicole i Thomas zapewniają go, że pocałunek nic nie znaczył. Zende zaprasza siostrę Mayi na koncert i całuje ją. W październiku 2015, Maya i Rick proszą Nicole, aby została ich surogatką. Dziewczyna mówi o tym Zende, który prosi ją, by nie zgadzała się na ten pomysł, przez wzgląd na ich związek. Nicole zwierza się Brooke. Wkrótce, oświadcza siostrze, że zostanie jej surogatką. Zende zapewnia dziewczynę, że to niczego nie zmieni między nimi. W rezydencji Forresterów zjawiają się Vivienne i Julius. Mężczyzna przeprasza córkę za zachowanie na ślubie i chce zaakceptować to kim stała się Maya. Rodzicie wyjawiają córkom, że zamierzają przeprowadzić się do Los Angeles. Julius jest oburzony, kiedy dowiaduje się, że Nicole ma zostać surogatką Ricka i Mayi. Kiedy Zende chce kochać się z dziewczyną, ona odmawia, gdyż do czasu zapłodnienia, nie może utrzymywać kontaktów seksualnych. W listopadzie 2015, Vivienne i jej mąż zjawiają się w szpitalu, aby zaniechać zabiegu, ale bezskutecznie. Wkrótce, dr March potwierdza, że Nicole jest w ciąży. Zende wyznaje jej, że nie był przygotowany na to, aby zapłodnienie udało się przy pierwszej próbie. W grudniu 2015, Nicole rezygnuje z randki z Zende z powodu złego samopoczucia. Jest zachwycona, kiedy w mieście zjawia się jej najlepsza przyjaciółka, Sasha. Oprowadza ją po firmie Forresterów, gdzie dziewczyna poznaje Zende. Wkrótce, chłopak chce się kochać z Nicole, ale powstrzymuje go świadomość, że nosi ona dziecko innego mężczyzny. Dziewczyna zwierza się Mai. Wkróce, Rick oznajmia siostrom Avant, ich rodzicom oraz Zende, że cała ich szóstka spędzi święta na Hawajach. W styczniu 2016, Nicole jest zazdrosna, kiedy widzi Zende w towarzystwie Veroniki. Tymczasem chłopak ma nadzieję, że dostanie dawne stanowisko Olivera i zostanie fotografem FC. Robi zdjęcia Nicole, ale ona przerywa sesję z powodu porannych mdłości. Zastępuje ją Sasha. Rickowi i Mai podoba się luźny styl jej sesji zdjęciowej. Uważają, że Sasha go zainspirowała. Nicole próbuje udawać, że również się cieszy. Wkrótce, Rick zleca Zende i Sashy kolejną sesję zdjęciową, która ma zadecydować, czy chłopak dostanie posadę fotografa, a ona modelki. Nicole jest zaskoczona. Sasha dziękuje jej za wszystko. Tymczasem zazdrosna Nicole mówi Rickowi, że czuje się zagrożona i nie chce, aby przyjaciółka została modelką i pracowała z Zende. Forrester oznajmia więc Sashy, że jest za mało doświadczona, aby dostać pracę. Dziewczyna jest zawiedziona, ale dziękuje mu za szansę. Sasha i Zende poznają prawdę i konfrontują się z Nicole, która przyznaje, że była zazdrosna o swoją przyjaciółkę. Przeprasza i obiecuje, że poprosi Ricka o zmianę decyzji. W lutym 2016, Zende zapewnia Nicole, że nie przeszkadza mu czekanie z seksem do końca jej ciąży. Kiedy Ridge i Caroline wprowadzają się do rezydencji, Rick, Maya i Nicole zamieszkują z Brooke. Wkrótce, Zende przygotowuje dla swojej dziewczyny romantyczną kolację. Wyjawia Nicole, że nie czuje się dobrze ze świadomością, iż jest ona biologiczną matką dziecka Ricka. Kocha ją, ale to dla niego za dużo. Para postanawia się rozstać. Nicole mówi o tym Rickowi i Mai. W marcu 2016, załamana Nicole jest w szoku, kiedy Zende wyznaje jej, że spotyka się z Sashą i spędził razem z nią noc. Dziewczyna informuje o wszystkim rodziców. Julius uważa, że córka sama jest sobie winna. W kwietniu 2016, Sasha informuje Nicole, że Zende ją kocha. Dziewczyna pyta o to byłego chłopaka, który zapewnia ją, że nie kocha Sashy, gdyż wciąż czuje coś do niej. Nicole prosi byłą przyjaciółkę, aby opuściła miasto. Dziewczyna wyznaje jej wówczas, że jest jej siostrą. Początkowo stara się ją przekonać, że źle ją zrozumiała, ale kiedy ta naciska, potwierdza, że Julius jest także jej ojcem. W maju 2016, Sasha błaga Nicole, aby nikomu nic nie mówiła, gdyż nie chce stracić ojca. Jest przekonana, że on odwróci się od niej, kiedy sekret się wyda. Nicole zapowiada, że nie pozwoli jej tak traktować. Konfrontuje się z Juliusem i oświadcza mu, że zna prawdę o Sashy. Mężczyzna próbuje przekonać córkę, że Thompson kłamie, ale w końcu przyznaje, że jest ona jego córką. Opowiada, że Vivienne odwróciła się od niego, kiedy on nie chciał mieć nic wspólnego z Mayą. Wówczas znalazł pocieszenie w ramionach matki Sashy, Lucy Thompson. Uświadomił jednak sobie, że popełnił błąd, ale postanowił sekretnie łożyć na córkę. Wkrótce, Nicole powstrzymuje Sashę przed wyjazdem na lotnisko. Żąda również od ojca, aby powiedział żonie prawdę. Julius wyznaje zdruzgotanej Vivienne, że Sasha jest owocem jego romansu. Nazywa swoją nieślubną córkę pomyłką. Chciał zapłacić Lucy, żeby wyjechała z Sashą, ale ona odmówiła. Viviennie nie chce widzieć swojego męża. Wkrótce, Nicole zaczyna rodzić. Zende wyznaje jej, że jest z niej dumny i życzy jej powodzenia. W szpitalu, Maya, Rick i Vivienne czuwają przy Nicole, która żałuje, że nie ma przy niej Zende. Wszyscy są wzruszeni, kiedy dziewczyna zaczyna rodzić. Poród przyjmuje dr Farrell. Kobieta rodzi córeczkę, Lizzy, którą oddaje Rickowi i Mai. Zende wyznaje Nicole, że obserwował poród w przebraniu lekarza. Przeprasza ją, że ją zostawił, myśląc tylko o sobie. Para całuje się. Zende wyznaje Nicole, że jego związek z Sashą był błędem. Siostra Mai wyznaje mu miłość i zgadza się wrócić do niego. Jest w szoku, kiedy chłopak wyznaje, że Sasha jest w ciąży. Nicole w to wątpi i razem z Mayą zmuszają siostrę do ponownego zrobienia testu. Wynik jest pozytywny, ale Sasha przyznaje, że nigdy nie była w ciąży i sfałszowała test, używając moczu ciężarnej kobiety. Prosi o wybaczenie Zende oraz Nicole. Ona zapowiada Sashy, że nie wybaczy jej kłamstw i każe siostrze opuścić Los Angeles.

Ślub z Zende (2016–) Edytuj

W czerwcu 2016, Julius przeprasza całą swoją rodzinę i prosi o wybaczenie. Vivienne obiecuje, że będzie starać się mu wybaczyć. Nicole przebacza Sashy, która przysięga, że stanie się lepszą siostrą dla niej i Mai. Wkrótce, Ridge awansuje Thompson na stanowisko modelki bielizny. Nicole nie zgadza się jednak, aby Zende robił jej zdjęcia, gdyż jej nie ufa. Prosi go, aby odmówił Ridge'owi. Sasha uważa, że Nicole pozbawia go szansy na odniesienie sukcesu. Chłopak dostaje nowe zadanie, polegające na fotografowaniu obuwia. Nicole jest mu wdzięczna za zrezygnowanie z robienia zdjęć Sashy. Vivienne zapewnia Nicole, że słusznie postąpiła. W lipcu 2016, Sahsa dowiaduje się, że Nicole zmieniła zdanie i pozwoli Zende fotografować ją w bieliźnie. Wkrótce, chłopak przygotowuje romantyczną kolację dla Nicole w rezydencji Forresterów, po której oboje kochają się po raz pierwszy. W sierpniu 2016, rodziny Forresterów i Avant świętują chrzciny Lizzy. Nicole jest zaskoczona, kiedy odkrywa, że Sasha i Thomas spędzają ze sobą czas. Młody Forrester namawia Nicole, aby dała szansę swojej siostrze. We wrześniu 2016, Maya zostaje poproszona o zaśpiewanie hymnu narodowego podczas kolejnego meczu baseballowego. Zende, Nicole i Rick towarzyszą jej na stadionie. Pomaga im Rosie, pracownik stadionu. W październiku 2016, Nicole wspiera Zende, kiedy Eric trafia do szpitala. Niebawem, Maya i Rick zapraszają Zende i Nicole na kolację. Małżonkowie proszą dziewczynę, aby rozważyła możliwość ponownego zostania ich surogatką. Zende wyznaje Nicole, że jest oszołomiony prośbą Mai i Ricka. Nie może uwierzyć, że dziewczyna ją rozważa. Nicole przyznaje mu rację i obiecuje, że odrzuci prośbę siostry i szwagra. Rick opowiada Nicole, jak bardzo cieszy się z narodzin Lizzy. Ona daje mu do zrozumienia, że razem z Mayą proszą ją o zbyt wiele. Wkrótce, Zende pokazuje swojej dziewczynie stroje, które przygotował dla nich na Halloween. Nicole nie podoba się jednak skąpa sukienka, którą dla niej przeznaczył. Niebawem, Nicole oznajmia Mai, że podjęła decyzję i nie zostanie ponownie jej surogatką. Maya zapewnia siostrę, że rozumie jej decyzję. Kiedy Nicole bierze na ręce Lizzy, zmienia zdanie i oznajmia siostrze, że ponownie zostanie jej surogatką. Zende jest wściekły, że dziewczyna stawia go przed faktem dokonanym. W listopadzie 2016, wzruszony Rick dziękuje Nicole za jej poświęcenie. Ona opowiada szwagrowi o gwałtownej rekacji Zende. Nicole dzwoni do niego i prosi przyjazd, ale on się rozłącza. Kiedy dziewczyna dzwoni ponownie, odkrywa, że Zende przebywa z Sashą na Hawajach. Forrester daje jej do zrozumienia, że jeśli zgodzi się ona na bycie surogatką, między nimi koniec. Wkrótce, Maya, Rick i Nicole spotykają się z dr March. Zende dzwoni do dziewczyny, aby raz jeszcze prosić ją o zmianę zdania w sprawie bycia surogatką, ale ona się rozłącza. Małżonkowie przypominają Nicole, że wciąż może się wycofać ze swojej decyzji. Dziewczyna wstrzymuje zabieg i oznajmia, że nie może poddać się inseminacji i stracić Zende. Maya namawia siostrę, aby poinformowała o tym chłopaka. Nicole zostawia mu wiadomość i prosi, aby oddzwonił do niej jak najszybciej. Rick dowiaduje się, że prywatny samolot Forresterów wkrótce będzie lądować w Los Angeles. Kiedy Nicole dociera na pokład, zastaje Zende i Sashę w łóżku. Jest zrozpaczona i nie chce słuchać wyjaśnień chłopaka. Niedługo potem, za namową Mai, Nicole wyznaje zszokowanemu Zende, że że nie poddała się inseminacji. Chłopak jest przekonany, że razem pokonają wszelkie problemy. Nicole nie może jednak wybaczyć mu zdrady z Sashą. Zende zapewnia ją, że nigdy nie przestał jej kochać. Oświadcza się jej, ale ona odrzuca jego propozycję. Zende obiecuje, że zawsze będzie miał przy sobie pierścionek, gdyby zmieniła zdanie. Forresterowie i bliscy zapominają o sporach i gromadzą się w rezydencji na kolacji w Święto Dziękczynienia. Zende ponownie prosi Nicole o rękę. Ona nie może wybaczyć mu zdrady i odrzuca oświadczyny. W rozpaczy oznajmia, że nigdy nie zostanie jego żoną. Sasha przekonuje Nicole, by wybaczyła Zende. Zaznacza siostrze, że sama jest sobie winna, gdyż nie powinna była przystawać na propozycję Mai. W grudniu 2016, nowym dyrektorem FC zostaje Steffy. Zende wyznaje Nicole, że na czas Świąt wyjeżdża do rodziców, choć chciałby przeżyć świąteczny okres razem z nią. W styczniu 2017, Steffy zwierza się Nicole, kiedy jest zmuszona wyprowadzić się do Liama. Wkrótce, córka Ridge'a uczestniczny w sesji zdjęciowej, nadzorowanej przez Wyatta i Nicole, co doprowadza do kolejnej sprzeczki między braćmi Spencer. Podczas zebrania w firmie, Rick, Thomas, Nicole i Pamela są zaskoczeni nową postawą Ridge'a względem Quinn. Tymczasem Zende wraca do miasta. Wyznaje Nicole, że wciąż ją kocha. W lutym 2017, Nicole oznajmia siostrze, że nie zamierza wziąć udziału w sesji zdjęciowej, nadzorowanej przez Zende. Maya przekonuje ją, aby się zgodziła i dała się zaskoczyć. Nicole przygotowuje się do sesji przed budynkiem FC. Zende przyjeżdża dorożką i ponownie prosi dziewczynę o rękę, zapewniając, że nigdy jej już nie zdradzi. Szczęśliwa Nicole przyjmuje jego oświadczyny. Wkrótce, Maya zgadza się zostać druhną siostry. Tymczasem Sasha przeprasza Nicole i zapewnia, że chce odbudować ich więź. Dziewczyna zgadza się, aby siostra pojawiła się na ślubie. Zende i Nicole zostają małżeństwem w Walentynki, a ceremonii przewodniczy Carter. Na czas ślubu, Zende zawiesza w rezydencji Forresterów portret panny młodej.

Związki Nicole Edytuj

– całowali się (2015).
– całowali się (2015).
– jest biologiczną matką jego córki, Lizzy (ur. 2016), którą adoptowała Maya.
– byli związani (2015–2016),
– całowali się, kiedy Zende był związany z Sashą (2016),
– dwukrotnie odrzuciła jego oświadczyny (2016),
– są małżeństwem (2017–).

Śluby Nicole Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczony Stan Zakończenie małżeństwa
1. 2017 #7525 Zende Forrester Dominguez Małżeństwo Nadal

Więcej z Fandomu

Losowa wiki