FANDOM

1. odcinek Mody na sukces został nadany w telewizji CBS w poniedziałek, 23 marca 1987 roku.

Odcinek ten nigdy nie został wyemitowany w Polsce, gdyż emisja w naszym kraju rozpoczęła się od odcinka 216.

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Joanna Johnson Caroline Spencer
Lauren Koslow Margo Lynley
Ronn Moss Ridge Forrester
Clayton Norcorss Thorne Forrester
Stephen Shortridge Dave Reed
Nancy Sloan Katie Logan
Jim Storm Bill Spencer Sr.

Streszczenie Edytuj

1.2

Eric nie zgadza się z Ridge'em

W swoim biurze, w domu mody Forrester Creations, Ridge Forrester przegląda projekty. Następnie wchodzi za kulisy trwającego pokazu mody, gdzie pracują jego ojciec, światowej sławy projektant Eric Forrester oraz jego brat, dyrektor techniczny Thorne Forrester. W rozmowie z bratem, Ridge uważa, że najnowsze projekty ojca są za mało zmysłowe. Zauważa także zażyłość Erica z jego asystentką, Margo Lynley. Wkrótce, Ridge dostaje telefon od swojej dziewczyny, Caroline Spencer, która chce potwierdzić spotkanie wieczorem. Thorne komplementuje pracę ojca i okłamuje go, mówiąc, iż Ridge'owi także podoba się jego najnowsza kolekcja. Tymczasem Ridge wraca do swojego gabinetu, gdzie dostaje telefon od ojca Caroline, Billa Spencera, gdyż chce z nim porozmawiać o swojej córce. Ridge nie może przyjechać do jego mieszkania, więc Spencer zapowiada, że przyjedzie do firmy. Po zakończeniu pokazu, Eric domyśla się, że Ridge'owi nie podobała się jego kolekcja. Syn wprost oznajmia, że była ona za mało zmysłowa. Eric tłumaczy synowi, że dla kobiet nie liczy się to, ile odsłonią ciała, ale co o sobie myślą. Ridge upiera się przy swoim, ale Eric przypomina, że to kobiety są ich klientkami. Eric wychodzi, a Ridge zostaje zawiadomiony, że Bill czeka nie niego w gabinecie.

1.3

Bill stawia Ridge'owi żądanie

Ridge wraca do biura, gdzie Bill postanawia przejść od razu do rzeczy i oświadcza "Nie chcę, żebyś spotykał się z moją córką". Ridge nie rozumie postawy Spencera, ale ten oznajmia, że doskonale wie o reputacji Forrestera, uważanego za playboya. Caroline jest jedyną córką Billa, więc nie chce on, by Ridge rozkochał ją w sobie i porzucił. Bill każe mu zakończyć znajomość znajomość jeszcze tego samego wieczoru.

1.4

Brooke opowiada Dave'owi o tym, co się wydarzyło

W jednym z domów w Dolinie San Fernando, 16-letnia Katie Logan spogląda w lustro i wstydzi się swojej cery z powodu młodzieńczego trądziku. Dziewczyna wyobraża sobie, że zostaje zaproszona na randkę przez przystojnego mężczyznę. Wraca do rzeczywistości, kiedy jej starsza siostra, Brooke, wbiega do domu posiniaczona i z potarganym ubraniem. Nie chce powiedzieć siostrze co się wydarzyło i chce zostać sama. W domu Loganów zjawia się policjant i jednocześnie chłopak Brooke, Dave Reed, oznajmiając, że właśnie się dowiedział. Brooke prosi Katie o chwilę rozmowy z Dave'em. "Jak się dowiedziałeś?", pyta Brooke. Dave wyjaśnia, że został zawiadomiony przez jednego ze świadków z jej klasy i prosi ją o wyjaśnienia. Brooke opowiada, że wracała z uczelni i była w drodze do pracy, kiedy dwóch mężczyzn zaczepiło ją i pod pretekstem wskazania im drogi na mapie, próbowało wciągnąć ją do samochodu i zgwałcić. Udało jej się jednak uciec. Dave spisuje szczegółowe zeznania Brooke odnośnie do wydarzeń i mężczyzn. Kobieta prosi go, by ich złapał jak najszybciej, gdyż tymi samymi ulicami chodzą jej młodsze siostry. Dave chce zabrać Brooke na posterunek, aby dokonała identyfikacji bandytów. Brooke idzie się przebrać i obiecuje być na posterunku za pół godziny.

1.5

Ridge zaskakuje Caroline

W mieszkaniu Spencerów, Ridge spotyka się z Caroline i uwodzi ją. Mówi jej wprost, że chce się z nią kochać. Ona powstrzymuje go i przypomina mu, że będzie się kochać tylko z mężczyzną, którego poślubi. Ridge proponuje jej więc ślub, na co Caroline odpowiada pocałunkiem.

Fakty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki