FANDOM

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Susan Flannery Stephanie Forrester
Joanna Johnson Caroline Spencer
Lauren Koslow Margo Lynley
Ronn Moss Ridge Forrester
Stephen Shortridge Dave Reed
Nancy Sloan Katie Logan
Jim Storm Bill Spencer Sr.
Ethan Wayne Storm Logan

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
policjant

Streszczenie Edytuj

W domu Loganów pojawia się Storm i zauważa dziwne zachowanie Katie. Dziewczyna chce mu coś powiedzieć, ale na dół schodzi Brooke. Storm zauważa u siostry sińce, ale ona w pośpiechu wychodzi. Katie wyjaśnia bratu w jakim stanie Brooke wróciła do domu, lecz nie chciała z nią rozmawiać, kiedy przyjechał Dave.

W gabinecie CEO, Eric pracuje nad projektami. Zjawia się Margo, komplementując jego sukces. Eric wyjawia, że Ridge'owi nie podobała się jego kolekcja. Margo nie podoba się zachowanie Ridge'a względem ojca i uważa, że "mistrz przeszedł samego siebie" podczas pokazu. Eric oferuje jej drinka, ale ona wyznaje, że jest już umówiona.

2.2.jpg

Stephanie i Eric dyskutują o swoim małżeństwie

Eric zjawia się w rezydencji Forresterów, gdzie wita go jego żona, Stephanie. Eric zastanawia się, dlaczego nie pojawiła się ona na pokazie, ale ona wyjaśnia, że była zapracowana. Eric pyta żonę wprost, czy wyciąga ona coś z ich małżeństwa. Stephanie zakłada, że mąż ma na myśli ich pożycie małżeńskie. "Kim ona jest? Oczywiście. Margo", oznajmia Stephanie, ale Eric zaprzecza jakoby spotykał się z inną kobietą. Ich rozmowę przerywa przybycie Caroline i Ridge'a. Forrester proponuje rodzicom, by otworzyli szampana, a Caroline wreszcie wyjawia, że zaręczyli się. Stephanie i Eric są wyraźnie zaskoczeni. Caroline przyznaje, że nie znają się z Ridge'em zbyt długo, a Ridge przyznaje matce, że to był jego pomysł. Eric wita Caroline w rodzinie i życzy parze szczęścia. Ridge proponuje narzeczonej, by pobrali się za dwa tygodnie, na co ona się zgadza. Ridge nie chce zostawać na kolacji, gdyż chcą poinformować o swoich zaręczynach Billa, a Ridge nie może doczekać się jego reakcji.

Brooke zjawia się na posterunku policji, gdzie Dave czeka na nią z przygotowanymi zdjęciami przestępców do identyfikacji. Policjant obiecuje ich znaleźć i wyznaje jej miłość. Brooke przegląda zdjęcia, ale nie rozpoznaje mężczyzn, którzy na nią napadli. Dave zamierza więc sporządzić portret pamięciowy. "Może istnieje prostszy sposób", oznajmia Brooke i wyjawia, że przestępcy grozili, że po nią wrócą.

2.3.jpg

Brooke i Dave opowiadają Stormowi, co się wydarzyło

Brooke i Dave wracają do domu Loganów, gdzie czeka na nich Storm i żąda wyjaśnień. Brooke prosi brata, by o niczym nie mówił ich siostrom i matce, aż wreszcie Dave opowiada, że kobieta omal nie została zgwałcona. Storm wpada w szał i chce, aby przestępcy trafili do więzienia. Dave zapewnia, że Brooke będzie miała ochronę policyjną, gdyż mężczyźni grozili, że po nią wrócą. Brooke zgadza się z bratem, że Katie i Donna powinny poznać prawdę, ale nie zamierza o niczym mówić matce. Brooke zastanawia się, dlaczego niektórzy mężczyźni są zdolni do skrzywdzenia innych.

2.1.jpg

Margo zwierza się Billowi

W swoim mieszkaniu, Bill przygotowuje drinka dla siebie i Margo. Spencer dziękuje jej za radę i oznajmia, że Ridge nie będzie spotykał się już z Caroline. Margo cieszy się, że Bill zaoszczędził córce cierpienia, a Spencer zapewnia, że ona nie pozwoliłaby się tknąć. Zwraca również uwagę, że Margo mówi o Ridge'u jakby z doświadczenia, choć wydawało mu się, że kobieta jest zainteresowana Erikiem. Margo wyjawia, że Forrester jest profesjonalistą i nigdy nie przekroczył granicy. "W przeciwieństwie do Ridge'a?", pyta Bill, a Margo potwierdza. Bill zauważa, że on również nie przekroczył pewnej granicy, ale Margo uważa, że mężczyzna wciąż myśli o Marion. Bill oznajmia, że minął już rok od jej śmierci i sądził, że ułoży sobie do tego czasu życie. Przyznaje także, że Caroline przypomina mu zmarłą żonę. Bill opowiada Margo o spotkaniu z Ridge'em i swoim żądaniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki