FANDOM

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Judith Baldwin Beth Logan
Susan Flannery Stephanie Forrester
Joanna Johnson Caroline Spencer
Lauren Koslow Margo Lynley
Carrie Mitchum Donna Logan
Ronn Moss Ridge Forrester
Clayton Norcross Thorne Forrester
Nancy Sloan Katie Logan
Jim Storm Bill Spencer Sr.
Ethan Wayne Storm Logan

Streszczenie Edytuj

3.3

Brooke ostrzega Katie i Donnę

Katie wraca do domu, gdzie Storm zapewnia, że z Brooke wszystko w porządku i wkrótce porozmawia ona z siostrami. Storm prosi ją, by nic nie mówiła matce. Katie idzie do kuchni i zauważa, że matka jest zmęczona, ale ona oznajmia, że nie może odpocząć, gdyż wieczorem nadzoruje catering. Beth uważa, że cera Katie wygląda znacznie lepiej, ale ona stwierdza, że nienawidzi swojego wyglądu. Zjawiają się Storm i Brooke, u której matka zauważa sińce. Loganówna wyznaje, że była nieostrożna. Zjawia się także Donna, a Beth wkrótce wychodzi do pracy. Donna pyta siostrę o siniec, więc Brooke prosi siostry, by jej posłuchały, a następnie opowiada o tym, co jej się przydarzyło. Chce przestrzec je przed okrutnymi realiami świata i modli się, by nie przydarzyło się to Donnie lub Katie.

3.2

Thorne dowiaduje się o zaręczynach brata

W rezydencji Forresterów, Thorne zastaje w salonie Stephanie, która zaskakuje syna informacją o zaręczynach Ridge'a. Thorne nie może uwierzyć, że brat postanowił wziąć ślub z przyzwoitą i poukładaną Caroline, która zupełnie nie jest w jego type. Stephanie podejrzewa, że Caroline jest w ciąży i stąd ten pośpiech. Zwraca synowi również uwagę, że mógłby uczyć się od brata, gdyż nie ma nic złego w zmysłowości i intymności.

3.1

Caroline jest podekscytowana

Ridge jedzie z Caroline samochodem. Kobieta wciąż nie może uwierzyć w ich zaręczyny. Ridge żartuje, że powinni się gdzieś zatrzymać i pobrać jak najszybciej. Caroline zwraca uwagę, że rodzice Ridge'a byli zaskoczeni, podobnie jak będzie Bill. Caroline uważa, że po śmierci matki, ojciec stał się wobec niej bardzo opiekuńczy. Ridge daje narzeczonej do zrozumienia, że chce się z nią kochać, ale Caroline zaznacza, że ważne jest dla niej, aby z tym zaczekać.

3.4

Caroline i Ridge dzielą się nowinami z Billem

W swoim mieszkaniu, Bill zastanawia się, jak przebiegła rozmowa Ridge'a i Caroline. Margo uważa, że kobiety nie potrafią oprzeć się Forresterowi. Bill stwierdza, że rozmową z nim chciał zapobiec wykorzystania przez niego Caroline i porzucenia jej. Nie chce, by jego córka cierpiała przez kogoś takiego jak Ridge, o którym Margo wiele mu opowiadała. "Zrobię wszystko, żeby Caroline była szczęśliwa. Wszystko", deklaruje Bill i dziękuje Margo za wsparcie i przyjaźń. Po wyjściu Margo, zjawiają się Caroline i Ridge. Kobieta prosi narzeczonego, by zaczekał w holu, gdyż chce ona uprzedzić ojca. Po przywitaniu się z córką, Bill pyta, czy chciałaby ona z nim o czymś porozmawiać. Caroline przytakuje, a następnie opowiada, że spotkała się z Ridge'em, którego prosi o wejście do salonu. Caroline przedstawia ich sobie, nieświadoma faktu, że wcześniej się już spotkali. Kiedy kobieta wychodzi po coś do picia, Bill pyta Ridge'a "Co ty tu do cholery robisz?". Dodaje, że nie znosi jego i jego arogancji. Zjawia się Caroline i pyta Ridge'a, czy to on chce powiedzieć Billowi co się wydarzyło. Forrester prosi jednak narzeczoną, by ona to zrobiła. Bill jest w szoku, kiedy córka wyznaje, że zaręczyła się z Ridge'em. Udaje jednak przed Caroline, że się cieszy i życzy im szczęścia. Przytulając córkę, rzuca złowrogie spojrzenie Ridge'owi, który odpowiada uśmiechem.