FANDOM

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Judith Baldwin Elizabeth Logan
Joanna Johnson Caroline Spencer
Lauren Koslow Margo Lynley
Ronn Moss Ridge Forrester
Clayton Norcross Thorne Forrester
Stephen Shortridge Dave Reed
Jim Storm Bill Spencer Sr.
Ethan Wayne Storm Logan

Streszczenie Edytuj

4.1

Eric informuje Margo o ślubie

W gabinecie CEO, Eric i Margo pracują nad wspólnym projektem. Po wyjściu modelki, Eric zaznacza, że chce, aby ich dom mody był najlepszy. Wspomina również asystentce, że Ridge wkrótce bierze ślub. Margo próbuje ukryć zaskoczenie, kiedy Forrester dodaje, że wybranką jego syna jest Caroline Spencer. Ericowi podoba się jego przyszła synowa, choć nie kryje zaskoczenia, że Ridge, znany z wielu związków, postanowił się ustatkować. Margo gratuluje Ericowi, który opuszcza gabinet. Kobieta dzwoni do Billa, aby potwierdzić informację. Spencer oznajmia jednak, że wyznaczenie daty ślubu nie oznacza, że ceremonia się odbędzie.

4.3

Thorne kwestionuje motywy Ridge'a

W biurze FC, Ridge przegląda zdjęcia nowo zatrudnionych modelek i pyta o zdanie na ich temat Thorne'a, który zjawia się pogratulować bratu. Jest szczerze zaskoczony, że Ridge postanowił wziąć ślub i ma nadzieję, że wybranka brata nie jest w ciąży. "Zawsze myślisz o mnie jak najlepiej", kwituje Ridge i wyjaśnia, że nawet nie spał z Caroline. Opowiada również bratu o wizycie Billa i jego żądaniach o zakończeniu związku z jego córką. Thorne ma nadzieję, że Ridge nie żeni się Caroline wyłącznie po to, by zrobić na złość jej ojcu. Ridge radzi bratu, by się rozchmurzył, gdyż chodzi o ślub, nie pogrzeb. "Mnie to wygląda na cyrk, starszy bracie", kwituje Thorne i opuszcza biuro.

4.4

Beth martwi się o Brooke

W domu Loganów, Storm jest zaskoczony widokiem Beth w kuchni, zwracając uwagę, że matka późno wróciła z pracy. Przypomina jej, że jej dzieci są dorosłe i potrafią zrobić sobie śniadanie. Storm uważa, że matka się przepracowuje. Beth uważa, że Storm przypomina swojego ojca i chciałaby, aby syn nie czuł do niego żalu za porzucenie rodziny przed sześciu laty. Storm nie chce o tym rozmawiać, więc Beth zmienia temat i pyta, co dzieje się z Brooke, która ma sińce, a Dave nie zachowuje się jak jej chłopak, ale policjant. Storm zapewnia, że ma wszystko pod kontrolą.

4.2

Brooke dowiaduje się o planie Dave'a

W pobliżu kampusu, Brooke wyznaje Dave'owi, że nie spała zeszłej nocy i zastanawia się, jak długo będą prześladować ją koszmary. Dziewczyna zastanawia się, co by było, gdyby to Katie lub Donna zostały zaatakowane. Dave stara się uspokoić przerażoną Brooke i zapewnia, że złapią mężczyzn, którzy próbowali ją zgwałcić. Nie podoba mu się pomysł użycia Brooke jako przynęty do zastawienia na nich pułapki, ale uważa, że to się może udać. "Ale co się stanie ze mną, jeśli nie uda ci się ich ująć?", pyta Brooke.

4.5

Bill informuje Caroline o swoich obawach

W mieszkaniu Spencerów, Bill prosi Caroline o chwilę rozmowy. Oznajmia, że po śmierci żony, córka stała się dla niego wszystkim. Chciał, aby Caroline skończyła dobrą szkołę, rozwinie się, aż w końcu założy rodzinę. Caroline stwierdza, że tak się właśnie dzieje. Bill chce wiedzieć jak dobrze córka zna Ridge'a, zważywszy na to, że dopiero zaczęli się spotykać. Przypomina córce o reputacji jej narzeczonego, ale ona zauważa, że Ridge nie oświadczył się wcześniej żadnej kobiecie. "To nie jest odpowiedni dla ciebie mężczyzna", odpowiada Bill i prosi córkę, by przełożyła ślub, aby bardziej poznać narzeczonego. Ona jednak odmawia, choć Spencer przewiduje, że Ridge ją skrzywdzi i nie zgadza się na ślub. "Wyjdę za niego, za twoją zgodą lub bez niej", oświadcza Caroline i prosi ojca, by cieszył się jej szczęściem. Bill przytula córkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki