FANDOM

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Susan Flannery Stephanie Forrester
Joanna Johnson Caroline Spencer
Carrie Mitchum Donna Logan
Ronn Moss Ridge Forrester
Stephen Shortridge Dave Reed
Nancy Sloan Katie Logan
Jim Storm Bill Spencer Sr.
Ethan Wayne Storm Logan

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jerry Ayres Conway Weston
Michael Philip chłopak w wizji Katie

Streszczenie Edytuj

W swoim pokoju, Katie spogląda na zdjęcie przystojnego mężczyzny w czasopiśmie i wyobraża sobie, że umówiła się z nim na randkę. Zjawia się Storm, który pyta siostrę o samopoczucie i uważa, że jej cera wygląda lepiej. Ona nie zgadza się jednak i jest załamana z powodu młodzieńczego trądziku, przez który nikt nie zaprosił jej na randkę odkąd zaczęła uczęszczać do liceum.

5.3

Storm prosi Donnę, by pomogła Katie

W kuchni Loganów, Donna informuje Brooke, że Dave chciał się z nią skontaktować i domyśla się, że ma to związek ze sprawą niedoszłego gwałtu. Brooke nie odpowiada jednak i idzie na spotkanie z policjantem. Zjawia się Storm i wspomina Donnie o Katie. Sugeruje, by dziewczyna umówiła siostrę z którymś z kolegów ze swojej klasy. Tymczasem Donna mówi bratu, że martwi się o Brooke, która była roztrzęsiona z powodu czegoś, co Dave chciał, aby zrobiła. Storm ma złe przeczucia i wychodzi.

5.2

Brooke zgadza się na plan Dave'a

Brooke zjawia się na posterunku i oznajmia Dave'owi, że zgadza się na jego plan. "Chce ich dopaść zanim oni dopadną mnie", oświadcza. Tymczasem Reed informuje, że zmienił zdanie i woli, aby jeden z policjantów obserwował Brooke przez dwa tygodnie. Brooke nie ustępuje, zwłaszcza gdy odkrywa, że ochrona policyjna nie dotyczy Donny i Katie. Dave ostatecznie zgadza się i dodaje, że rozpoczną działania nazajutrz.

W mieszkaniu Spencerów, Bill uważa, że córka prosi go o aprobatę czegoś, co on uważa za złe. Caroline utrzymuje, że Ridge jest wspaniałym człowiekiem i oboje bardzo się kochają. Nie chce wychodzić za niego bez zgody ojca, ale i tak zamierza to uczynić. Jest pewna, że gdyby jej matka żyła, polubiłaby Ridge'a. Ich rozmowę przerywa telefon od Erica, który wraz z żoną chciałby spotkać się z Billem. On zgadza się, ku uciesze Caroline.

5.4

Ridge pyta Caroline o reakcje Billa

W biurze FC, Stephanie informuje Ridge'a, że ona i Eric spotykają się z jego przyszłym teściem, Billem. Po wyjściu Stephanie zjawia się Caroline i zaskakuje narzeczonego. Ridge namiętnie całuje Caroline i boi się, nie nie wytrzyma do czasu ich nocy poślubnej. Forrester zastanawia się również nad tym, jak Bill przyjął do wiadomości informację o ich ślubie. Caroline stwierdza, że na początku był przeciwny, lecz udało jej się namówić go do zmiany nastawienia.

5.1

Stephanie i Eric spotykają się z Billem

Stephanie i Eric zjawiają się w mieszkaniu Spencerów, gdzie poznają się z Billem. Wszyscy zgadzają się, że decyzja o ślubie była dość nagła. Eric stwierdza, że nie należy się niepokoić, gdyż ich dzieci wiedzą, czego pragną. Stephanie wyczuwa, że Bill nie do końca jest przekonany co do zamiarów Caroline i Ridge'a. Spencer podkreśla, że córka jest dla niego wszystkim i chce, by dzień jej ślubu był dniem, którego nigdy nie zapomni. Bill przeprasza Forresterów, ale wspomina o umówionym spotkaniu. Przed wyjściem, Stephanie proponuje, by ceremonia odbyła się w rezydencji Forresterów, na co Bill się zgadza. Po wyjściu małżonków, Spencer wykonuje telefon. Niebawem, w jego mieszkaniu zjawia się Conway Weston. Spencer prosi go, by sprawdził narzeczonego swojej córki. "Właśnie zatrudnił pan prywatnego detektywa", oznajmia Weston.

Fakty Edytuj

  • Przez błąd scenarzystów lub pomyłkę Susan Flannery, Stephanie zwraca się do Billa "panie Forresterze".
  • Michael Philip, wcielający się w tym odcinku w rolę chłopaka z wizji Katie, w późniejszych odcinkach zagra rolę chłopaka Donny - Marka.