FANDOM

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Susan Flannery Stephanie Forrester
Joanna Johnson Caroline Spencer
Lauren Koslow Margo Lynley
Ronn Moss Ridge Forrester
Stephen Shortridge Dave Reed
Jim Storm Bill Spencer Sr.
Ethan Wayne Storm Logan

Streszczenie Edytuj

6.3

Bill domaga się od Margo wyjaśnień

Margo zjawia się w mieszkaniu Billa, który informuje ją o wynajęciu prywatnego detektywa. Spencer nadal zastanawia się, skąd Margo wzięła niepochlebne informacje na temat Ridge'a. Lynley przypomina, że pracuje z Ridge'em i jego ojcem. Zapewnia, starszy syn Erica nie prowadził życia pustelnika i jego reputacja mówi sama za siebie. Bill naciska jednak i pyta, czy Margo wie to wszystko z doświadczenia. Wyraźnie zraniona i poruszona Margo oświadcza, że jej wiedza pochodzi z cierpienia. Nie zamierza jednak o tym rozmawiać i opuszcza apartament.

Margo wraca do swojego gabinetu, gdzie wspomina wspólny wieczór z Ridge'em, tuż po swoim zatrudnieniu w FC. "Mój ojciec jest twoim nowym szefem, ja jestem twoim nowym wielbicielem", oznajmiał wówczas Ridge, a Margo ostrzegła, że mogłaby się w nim z łatwością zakochać. Ich wieczór zakończył się w łóżku. Margo wraca do rzeczywistości i żałuje, że to się wówczas nie zakończyło.

6.2

Dave oświadcza się Brooke

Na posterunku, Brooke przekonuje Dave'a, że poradzi sobie w roli przynęty na swoich oprawców. Mężczyzna nie jest zachwycony tym pomysłem, ale Brooke przekonuje go do zmiany zdania. Dave zmienia temat i niespodziewanie prosi Brooke rękę. Chce, by kobieta zastanowiła się nad tym, a następnie chce zadzwonić po kogoś, kto zawiezie ją do domu. Brooke oznajmia Dave'owi, że go kocha i składa na jego ustach pocałunek. Po wyjściu Brooke, zjawia się Storm, który domyśla się na czym polega plan Dave'a i Brooke. Każe policjantowi o tym zapomnieć i znaleźć inne rozwiązanie. Dave zapewnia, że Brooke nic nie będzie grozić, lecz Storm nie zamierza o tym dyskutować i wychodzi.

6.1

Stephanie dyskutuje z Erikiem o ich małżeństwie

Stephanie i Eric wchodzi do gabinetu CEO i dyskutują o możliwości przyjazdu Felicii z Londynu oraz Kristen z Nowego Jorku na ślub Ridge'a. Eric wyczuwa, że żona jest podekscytowana nadchodzącym wydarzeniem, choć na początku miała wątpliwości co do związku syna. Małżonkowie są zgodni, że Bill Spencer jest intrygującym człowiekiem. "Jest również przystojny", dodaje Stephanie, ale Eric nie reaguje na tę uwagę. Stephanie informuje również, że będzie współpracować z nim przy przygotowaniach i dowie się, co mu się nie podoba odnośnie do ślubu ich dzieci. Kobieta spogląda na zdjęcie ze swojego ślubu z Erikiem i zastanawia się, co stało się z ich małżeństwem. Eric sugeruje, że być może mieli za dużo szczęścia w życiu, ale mogą znów posiadać tę samą relację do dawniej. Pytanie brzmi tylko, czy tego chcą.

6.4

Caroline jest zachwycona prezentem Erica

Po wyjściu Stephanie zjawia się Ridge. Eric chce wiedzieć, czy syn naprawdę jest gotów na małżeństwo. Ridge'owi nie podoba się pytanie ojca i zapewnia, że jest gotowy. Eric zastanawia się jednak, czym dla syna Caroline różni się od innych kobiet. Podkreśla, że dziewczyna jest niewinna i delikatna i Ridge może do niej dojrzeć, ale musi być pewien, że tego chce. "Rodzimy się, bierzemy ślub i umieramy. O co ci chodzi?", oznajmia zirytowany Ridge. Eric przypomina, że synowi nigdy nie spieszyło się do ślubu i ma nadzieję, że szczerze kocha on swoją narzeczoną. W gabinecie zjawia się Caroline, którą Eric prosił o spotkanie. Kobieta jest zachwycona, gdy przyszły teść pokazuje jej projekt sukni ślubnej, którą dla nie wykonał. Tymczasem Ridge wydaje się być niewzruszony.