FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jon Hensley Dr Meade

Streszczenie Edytuj

6575.1

Hope zwierza się Katie ze swoich przemyśleń

6575.2

Steffy zostaje wypisana do domu

6575.3

Zdesperowana Brooke prosi Erica o pomoc

6575.4

Taylor i Thomas martwią się o Steffy

6575.5

Zrozpaczona Steffy niszczy swój motocykl

Po konsultacji z Taylor, dr Meade postanawia wypisać Steffy do domu. Liam prosi żonę, by nie obwiniała się o wypadek. Eric nie dowierza, kiedy Brooke proponuje mu, by udawał ojca dla dziecka, które poczęła ze swoim szwagrem. Kobieta nie zaważa na uczucia Forrestera do Taylor i przypomina mu ich wspólne chwile. Hope otwarcie sugeruje Katie, że Liam będzie mógł do niej wrócić, skoro jego dziecko ze Steffy nie żyje. Eric przypomina Brooke, że nie dzielili jedynie dobrych. Mężczyzna zdecydowanie odrzuca sugestię zdesperowanej Brooke. Steffy niszczy swój motocykl, który zauważa w garażu, po powrocie do domu.

Fakty Edytuj

  • Brooke prosi Erica, by udawał ojca jej dziecka, które poczęła z Billem, swoim szwagrem. Nie po raz pierwszy bohaterka próbuje ukryć łączące ją niestosowne relacje z mężczyznami. W 2002 roku, aby ukryć ciążę ze swoim zięciem, Deaconem, Brooke poślubiła Whipa Jonesa. W 2005, aby ukryć uczucia do swojego zięcia, Nicka Marone, Brooke najpierw flirtowała z Dante Damiano, a później poślubiła Erica.
  • Taylor tłumaczy Thomasowi czym jest dla kobiety utrata dziecka. W 2007 roku, aktorka odtwarzając postać Taylor, Hunter Tylo, w tragicznych okolicznościach straciła swojego 19-letniego syna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki