FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashley Jones Bridget Forrester (#5)

Streszczenie Edytuj

6578.3.jpg

Hope chce odzyskać Liama

W biurze FC, Hope zapewnia Liama, iż wie, że nie poślubiłby on Steffy, gdyby jej nie kochał. Chwali go za to, jakim jest mężczyzną. Jednocześnie jest ciekawa, czy Liam naprawdę pragnie kolejnego dziecka, gdyż Steffy nie traci czasu. Hope uważa, że kobieta robi to z obawy przed utratą męża. "Ja nie zastawiłabym na ciebie pułapki", dodaje. Liam postanawia wrócić do domu. Hope wraca do tematu wypadku i impulsywności Steffy. "Powód, dla którego się z nią ożeniłeś zniknął", oświadcza Hope i przypomina, że wciąż może wybrać życie, którego pragnie. Po wyjściu Liama, Hope wspomina wspólnie spędzone z nim chwile.

6578.2.jpg

Bridget i Rick pojawiają się na rodzinnej kolacji

W rezydencji Brooke, Donna obserwuje starszą siostrę, przygotowującą ulubione potrawy Erica na rodzinną kolację. Zjawia się Bridget, a wkrótce także Rick. Oboje zastanawiają się, jaki jest cel spotkania. Po wyjściu Donny, Bridget dopytuje o bilbordy, na których Brooke prezentuje bieliznę, a Rick wyjaśnia, że wznowili linię Sypialni Brooke. Forrester opowiada również siostrze o zażyłości Billa i ich matki. Brooke szybko zmienia temat, a Bridget wypytuje o zdrowie Katie. Brooke wspomina również, że Eric zawsze ją wspierał i nigdy jej nie zawiedzie. Niebawem, zjawia się Eric i nie może nacieszyć się widokiem Bridget, która pyta ojca o związek z Taylor. Brooke zmienia jednak temat, uważając, że to czas dla ich rodziny. Eric zaznacza, że Taylor jest dla niego kimś wyjątkowym, choć niektórzy nie potrafią tego zaakceptować. Wkrótce, Bridget wyjawia, że ona i Logan mieszkają tuż obok Jackie i Owena, co wszystkim odpowiada. Brooke uważa, że miała szczęście być żoną Erica, który jest dobrym mężem i ojcem. Rick żartuje, że rodzice powinni spróbować jeszcze raz być razem. Niebawem, Bridget i Rick przeglądają rodzinny album, przygotowany wcześniej przez Brooke, która "poczuła nostalgię", goszcząc swoje dzieci i męża. "Byłego męża", zaznacza Eric i wspomina, że nie wszystkie chwile były tak szczęśliwe jak na zdjęciach. Brooke tłumaczy się, że była młoda i musiała dojrzeć.

6578.1.jpg

Taylor pociesza Steffy

W domu na klifie, Taylor przekonuje Steffy, by nie przejmowała się Hope i przestała się obwiniać o śmierć dziecka. Dodaje, że Loganówna wie, iż małżonkowie starają się o kolejnego potomka. Taylor stara się namówić córkę, by coś zjadła. Zrozpaczona Steffy nie może przeboleć faktu, że straciła dziecko w wypadku. "Tak bardzo pragnęłam tego dziecka. Chciałam, żeby Liam był ojcem", powtarza. Steffy uważa, że kolejna ciąże jest potrzebna jej i Liamowi do uzdrowienia ich związku. Taylor proponuje spakować rzeczy kupione dla dziecka i zorganizować symboliczną ceremonię. "Musisz żyć dalej, musisz sobie wybaczyć", powtarza córce. Po wyjściu Taylor, do domu wraca Liam. Steffy trzyma w rękach dziecięce rzeczy, pakuje je i płacze. Kiedy kobieta zauważa zdjęcie USG, rozpacza. Liam podchodzi do żony i przytula ją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki