FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Theodora Greece Alison Montgomery
Ashley Jones Bridget Forrester (#5)

Streszczenie Edytuj

W Spencer Publications, Bill przegląda zdjęcia Mai i Jesse'ego, zrobione przez Alison. Zamierza nastraszyć Mayę, jeśli nie zostawi ona Ricka w spokoju. Po wyjściu Alison, Bill rozmyśla o wspólnych chwilach z Brooke.

6579.1

Thomas rozmawia z Taylor o Steffy

W rezydencji Forresterów, Taylor opowiada Thomasowi o wyrzutach sumienia Steffy. Sądzi, że córka ponownie powinna zajść w ciążę. Thomas ma wątpliwości, czy Liam pragnie kolejnego dziecka. Taylor przyznaje Thomasowi, że przeraża ją portret Stephanie, który zdaje się ją obserwować i wyznaje, że tęskni za seniorką. Thomas zauważa, że babka wiele wniosła do rezydencji i musiała zmagać się z Brooke. Taylor wspomina rozbicie małżeństwa Stephanie i Erica przez Brooke i cieszy się, że Forrester nie jest już zaangażowany w związek z Loganówną. Thomas kontaktuje się ze Steffy. Mężczyzna cieszy się również, że Taylor układa się z Erikiem. Hayes przyznaje, że od dawna nie była tak szczęśliwa.

6579.3

Eric nie zgadza się na plan Brooke

W rezydencji Brooke, kobieta zachwyca się wspólną kolacją z Bridget, Rickiem i Erikiem. Bridget obiecuje, że będzie przyjeżdżać częściej. Brooke przyznaje, że czuje się samotna w swoim domu, ale ma nadzieję, że niedługo to się zmieni. Brooke wspomina naukę jazdy Ricka i Bridget przez Erica na parkingu FC. Rick wraca do tematu trasy promocyjnej linii Brooke, ale ona uważa to za zbyt duże przedsięwzięcie. Bridget zastanawia się, kiedy Brooke znajdzie jakiegoś mężczyznę. Niebawem, Bridget postanawia wyjść, a Rick pojechać do Mai. Bridget i Rick zgadzają się, że stworzyli cudowną rodzinę, a więź z rodzicami jest najważniejsza. Po wyjściu dzieci, Eric dziękuje Brooke za zaproszenie. Domyśla się, że kobieta miała ukryty cel w zorganizowaniu kolacji, ale zaznacza, że nie chce wracać do tego, co było między nimi. Rozumie, że Brooke boi się konsekwencji swoich działań, ale wie, iż nie troszczy się ona o niego, lecz o Katie i Billa. Brooke zaprzecza, ale Eric uważa, że jej nienarodzone dziecko będzie musiało poznać prawdziwego ojca. Brooke uważa, że prawda zniszczy Katie. Eric zaznacza, że jest szczęśliwy z Taylor, ale Brooke sądzi, że Hayes go skrzywdzi i chce mu tego zaoszczędzić. "Otwórz swoje serce", namawia Brooke i chwali mężczyznę jako ojca. Eric obiecuje być przyjacielem i mentorem dziecka, ale nie jego ojcem. "Jestem szczęśliwy z Taylor", deklaruje Eric i dodaje, jak bardzo Hayes go zmieniła i przyczyniła się do uszczęśliwienia go. Brooke sądzi, że nie można tego porównać do ich wspólnych chwil, ale Eric jest pewien, że kobieta nie poczuje do niego tego, co czuje do Billa. "Mylisz się", oznajmia Brooke i całuje Erica.

6579.2

Alison szantażuje Mayę

W swoim mieszkaniu, Maya wspomina groźby Billa pod swoim adresem. Zjawia się Carter, przynosząc kawę. Maya wyjaśnia mu, że Rick próbuje zerwać z Caroline, ale ona nie chce go słuchać. Dodaje, że Bill każe jej się trzymać z dala od Forrestera. Maya opowiada Carterowi o wieczorze w klubie, spędzonym z Rickiem. Carter zapewnia, że Maya zawsze może na niego liczyć. Po jego wyjściu, zjawia się Alison i wprasza się do jej mieszkania. Maya każe wynosić się Alison, ale ona pokazuje jej zdjęcie z Jesse'em w klubie. "Złamałaś warunki zwolnienia", oznajmia Alison i dodaje, że Maya trafi do więzienia, jeśli będzie spotykać się z Rickiem. Tymczasem Rick puka do drzwi mieszkania.