FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Karla Mosley Maya Avant
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Theodora Greece Alison Montgomery

Streszczenie Edytuj

6580.2

Taylor zapewnia Thomasa, że nie obawia się Brooke

W rezydencji Forresterów, Thomas cieszy się szczęściem matki. Taylor jest zadowolona, że spędza życie u boku mężczyzny, o którego nie musi rywalizować z Brooke, jak w przypadku Ridge'a. Hayes zastanawia się, czy Stephanie cieszyłaby się szczęściem jej i Erica. Thomas wierzy, że babka wspierałaby ich rodzinę, gdyby żyła. Taylor zapewnia syna, że Eric jest z niego dumny. Thomas uważa, że matka zasłużyła na szczęście u boku mężczyzny, który pragnie tylko jej. Taylor zaczyna niepokoić przedłużającą się nieobecność Erica i dzwoni do niego. Eric wyjaśnia, że był na kolacji u Brooke z okazji przyjazdu Bridget i niebawem wróci. Thomas jest zaskoczony, ale Taylor oznajmia, że nie obawia się Brooke. Thomas oferuje, że zostanie jeszcze, ale Taylor zapewnia, że syn nie musi się o nią martwić. Thomas wychodzi, a Taylor prosi go, by napisał do niej po przyjeździe do domu.

6580.1

Eric odrzuca zdesperowaną Brooke

W rezydencji Brooke, Eric odsuwa się od całującej go Brooke i oznajmia, że tego nie chce. "Uszczęśliwię cię", deklaruje Brooke i wierzy, że wciąż się kochają, a Eric będzie najlepszym ojcem dla jej dziecka. Brooke pozostaje głucha na argumenty mężczyzny, który przypomina o swoim związku z Taylor. Brooke proponuje mu stworzenie rodziny, ale Eric uważa, że Taylor poskłada fakty i wszystkiego się domyśli. Mężczyzna nie zamierza kłamać, a następnie odbiera telefon od Taylor. Brooke obawia się, że Katie nie przeżyje poznania prawdy. "A co z Taylor i innymi członkami naszych rodzin?", pyta Eric. Brooke uważa, że oni są silni i sobie poradzą. Nie chce stracić siostry, tak jak brata, matkę i przyjaciółkę. Brooke wie, że popełniła błąd, ale nie chce, by Hope, RJ i reszta jej rodziny za to płacili. "A czemu Taylor ma za to płacić?", argumentuje Eric i pyta, czy powinien zniszczyć ich związek i zaufanie, którym ukochana go obdarzyła. Brooke chce, by Eric tłumaczył, iż to żałoba po Stephanie ich zbliżyła. Kobieta nie chce, by jej dziecko przyszło na świat w atmosferze skandalu, jak Hope. "Przykro mi", oznajmia Eric i dodaje, że nie chce o tym więcej rozmawiać i wraca do Taylor. Brooke próbuje go zatrzymać, ale Eric wychodzi. Po wyjściu Forrestera, Brooke wydaje się być zamyślona.

6580.3

Maya chce rozstać się z Rickiem

Rick prosi Mayę, aby wpuściła go do swojego mieszkania, ale Alison trzyma w ręku zdjęcie Avant z Jesse'em i kiwa głową. Maya prosi Ricka, by spotkali się w kawiarni na dole. Alison żąda, by kobieta zakończyła relację z Forresterem, inaczej grozi jej więzienie. Po wyjściu Alison, Maya wpuszcza Ricka do swojego mieszkania i wita go pocałunkiem. Zmyśla, że wcześniej brała prysznic. Maya proponuje Rickowi, by umówili się jutro, ale Rick wyraźnie chce spędzić z nią noc. Nie może uwierzyć w to, jak kobieta go zmieniła i wyznaje jej miłość. Maya jest zaskoczona, więc Rick wyjaśnia jak się przy niej czuje i całuje ją. Maya przypomina sobie słowa Alison i siebie w więzieniu. Kobieta odsuwa się od niego i oznajmia "Nie mogę". Rick zastanawia się, czy chodzi o Caroline, ale Maya oznajmia, że chodzi o nią samą. "Nie jestem dla ciebie odpowiednią kobietą", oznajmia i prosi, by wyszedł. Maya nie chce się już z nim widywać, choć spędziła z nim cudowne chwile. Rick chce skupić się na przyszłości, ale Maya proponuje mu przyjaźń, a następnie otwiera mu drzwi. Zaskoczony Rick wychodzi. Mimo zamkniętych drzwi, Rick krzyczy, że jego uczucia się nie zmieniły. Maya zalewa się łzami.

6580.4

Taylor wypytuje Erica o Brooke

Eric wraca do domu i przeprasza Taylor, że nie powiadomił jej o kolacji u Brooke. Taylor dopytuje co słychać u Bridget, a Eric wyjaśnia, że jest w L.A. przejazdem. Taylor opowiada ukochanemu o rozmowie z Thomasem i pyta co u Brooke, gdyż według niej kobieta coś ukrywa. Eric zapewnia Taylor, że Brooke nie myśli o Billu. Hayes zastanawia się, czy w życiu Brooke pojawił się jakiś mężczyzna. "Na szczęście nie jesteś nim ty", oznajmia Taylor i przytula Erica, który wydaje się być zmartwiony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki