FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Texas Battle Marcus Forrester
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Alley Mills Pamela Douglas
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Sandra Vergara Teresa Corazon
pracownik SP

Streszczenie Edytuj

6581.2

Steffy wraca do pracy

W gabinecie CEO, Taylor, Thomas, Pamela, Marcus, Dayzee oraz Teresa witają Steffy, która wraca do pracy w firmie. Pamela przygotowuje specjalne ciastka cytrynowe z lodami. Taylor zastanawia się, czy córka jest gotowa wrócić do pracy, ale Steffy nie zamierza siedzieć w domu i użalać się nad sobą. Steffy dziękuje zebranym za przyjście i wsparcie. Pamela proponuje Teresie, że nauczy ją piec, ale Thomas oznajmia, że dziewczyna będzie zajęta w pracy. Teresa cieszy się z powrotu Steffy, a następnie wychodzi. Steffy wspomina, że Teresa była na imprezie Thomasa. Żałuje, że nie została wtedy domu, gdyż wówczas nie doszłoby do wypadku. Niebawem, Dayzee i Marcus pytają Steffy o samopoczucie i oferują jej wsparcie, a następnie wychodzą. Steffy zostaje w gabinecie z matką i bratem, którym ponownie zwierza się z wyrzutów sumienia odnośnie do wypadku. Taylor zapewnia córkę, że nikt nie uważa jej za egoistkę, ale Steffy sama nie wie co ma o sobie myśleć.

6581.1

Liam dzieli się z Billem swoimi wątpliwościami

W Spencer Publications, Liam strofuje jednego z pracowników. Bill wspomina chwile, kiedy syn był zestresowany w pracy. Spencer wypytuje syna, czy Hope z nim rozmawiała i czy próbowała go pocałować. Bill prosi syna o ostrożność i oznajmia, że się martwi. Liam przyznaje, że myśli o Hope i dręczą go wątpliwości, czy ożeniłby się ze Steffy, gdyby nie jej ciąża. Bill ostrzega syna, by złość i frustracja nie skierowały go w stronę Hope, gdyż przysięgał wierność Steffy. Bill przypomina Liamowi, że nie chciał brać ślubu z Amber, kiedy wrabiała go ona w dziecko, a w sytuacji ze Steffy nie miał wątpliwości co do ceremonii. Bill uważa, że Liama łączy ze Steffy coś więcej niż dziecko. Jest zdania, że kolejna ciąża uzdrowi ich małżeństwo. Liam zwraca uwagę na różnice między Hope i Steffy, ale rozdrażniony Bill nie chce słuchać o córce Brooke. Żąda, by syn przestał obwiniać Steffy za jej spontaniczność i sposób bycia. Liam nie potrafi jednak pozbyć się myśli związanych z Hope.

6581.3

Hope zwierza się matce

W biurze FC, Hope ma trudności ze skupieniem się na pracy, gdyż myśli o Liamie. Zjawia się Brooke i informuje córkę o powrocie Steffy do pracy. Hope uważa, że sytuacja się zmieniła, gdyż Liam ożenił się ze Steffy ze względu na dziecko. Kobieta rozumie więź łączącą kobietę i ojca jej dziecka, podając przykład Billa, który zbliżył się do Katie po narodzinach Willa. Zaskoczona Brooke przyznaje córce rację. Hope sądzi, że Liam nie musi już czuć się odpowiedzialny za Steffy i przewiduje, że może już wkrótce narodzi się kolejne dziecko Spencerów i Loganów. Brooke czuje się niezręcznie. Hope informuje matkę, że Steffy ponownie chce zajść w ciążę. Brooke nie może uwierzyć, że Taylor popiera pomysł córki. Hope stwierdza, że nie rozbiłaby rodziny i pogodzi się z tym, jeśli Liam będzie chciał pozostać mężem Steffy. Jest jednak pewna, że Liam wkrótce podejmie decyzję odnośnie do swojej przyszłości. Po wyjściu Hope, w biurze zjawia się Taylor i prosi Brooke, by poradziła córce nie wtrącać się do życia Steffy i Liama. Brooke współczuje im, ale nie podoba jej się, że Taylor namawia córkę do ponownego zajścia w ciążę.

6581.4

Steffy konfrontuje się z Hope

W gabinecie CEO, Hope zastaje Steffy i pyta ją o samopoczucie i wyraża współczucie. Steffy pyta, czy Hope będzie trzymać się z dala od Liama, zakładając, że dziewczyna będzie ingerować w ich związek po pewnym czasie. Steffy oskarża Hope o próbę wykorzystywania sytuacji i zapewnia, że jej związek z Liamem nie opierał się jedynie na dziecku. "Nasza strata nie jest dla ciebie okazją", oświadcza Steffy i żąda, by Hope uszanowała jej małżeństwo.

Fakty Edytuj

6581.5
  • Tuż przed napisami końcowymi, pojawia się wspomnienie zmarłej 8 maja 2013 Jeanne Cooper, prawdziwej legendy, utalentowanej aktorki i dobrej przyjaciółki. Jeanne wcielała się w postać Katherine Chancellor w serialu Żar młodości, w latach 1973–2013. W 2005 roku, w tej samej roli, wystąpiła gościnnie w Modzie na sukces.