FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Michanne Quinney pracownica FC

Streszczenie Edytuj

6582.2

Hope składa wyrazy współczucia

W gabinecie CEO, Steffy żąda od Hope, by ta uszanowała jej małżeństwo z Liamem. "Prędzej czy później będziemy mieli kolejne dziecko", dodaje. Hope wspomina, że Steffy nigdy nie spieszyło się do bycia matką i sugeruje, by nacieszyli się z Liamem życiem zanim zostaną rodzicami. Steffy stwierdza, że to sprawy, które nie dotyczą Hope. Ona jednak przypomina, że szanowała ich małżeństwo i wycofała się, lecz jest przekonana, że sytuacja zmieniła się wraz z wypadkiem. Steffy przyznaje, że była lekkomyślna i jest pewna, że Hope ją ocenia i ma nadzieję, że Liam również. Steffy domyśla się, że Hope próbowała już wykorzystać sytuację i rozmawiała z Liamem. Kobieta stwierdza, że skoro Spencer jest z nią z poczucia obowiązku, Hope nie musi intrygować, by do niej wrócił. Ich rozmowę przerywa Liam. Hope składa obojgu wyrazy współczucia i opuszcza gabinet. Steffy próbuje wstać z fotela, ale jest jej ciężko. Zastanawia się, czy nie wróciła do pracy zbyt szybko. Liam zauważa napięcie między żoną a Hope. Steffy wyjawia, co dziewczyna sądzi na temat ich małżeństwa. Przypomina również, że nie zmuszała Liama do związku i dlatego nie poinformowała go na początku o ciąży. Steffy prosi męża, by nie ukrywał, że jest na nią zły z powodu wypadku, gdyż szczerość uczyni ich związek silniejszym. Kobieta ma nadzieję, że Hope postara się ułożyć sobie życie bez Spencera. Małżonkowie wyznają sobie miłość.

6582.1

Taylor odkrywa, że Brooke się z kimś spotyka

W biurze FC, Brooke krytykuje Taylor za namawianie Steffy do ponownego zajścia w ciążę. Uważa, że rywalka obawia się powrotu Liama do Hope. Taylor jest przekonana, że kolejne dziecko wypełni pustkę w życiu jej córki i Spencera. Ma również nadzieję, że Hope uszanuje świętość małżeństwa. Taylor uważa, że nie ma większej radości niż ciąża z ukochanym mężczyzną i jest pewna, że Brooke pamięta to uczucie. Loganówna sądzi, że Steffy kolejną ciążą chce zatrzymać przy sobie męża. Taylor zmienia temat i chwali Brooke za pomysł z rodzinną kolacją i za to, że próbuje ułożyć sobie życie na nowo. Brooke opowiada Hayes o tym, jak Bridget doskonale odnajduje się w roli matki. Taylor przypomina, że Bridget po utracie dziecka również się nie poddała i próbowała nadal zostać matką. Oznajmia również, że ufa Ericowi, który zapewniał, że Brooke i Billa nic nie łączy. "Powtarzałam ci to", wtrąca Brooke. Ponownie stwierdza, że dla Steffy jest za wcześnie na kolejną ciążę. Taylor zastanawia się, czy Brooke zaczęła się z kimś spotykać. Kiedy ona nie zaprzecza, Hayes oznajmia, że będzie trzymać kciuki i ma nadzieję, że mężczyzna nie jest zajęty. "Mam nadzieję, że znajdziesz takie szczęście jak ja z Erikiem", dodaje Taylor. "Na to właśnie liczę", odpowiada z uśmiechem Brooke.

6582.4

Donna przekazuje Ericowi wiadomość od Brooke

Na Sky Lounge w FC, Eric przegląda zamówienia z pracownicą. Po jej wyjściu, Eric spogląda na zdjęcia Brooke z Sypialni Brooke i wspomina ich pocałunek z zeszłej nocy. Zjawia się Donna, która przekazuje Ericowi, że Brooke czeka na niego w chatce w swoim ogrodzie. Forrester domyśla się, że Donna zna całą prawdę. Oznajmia, że spotka się z Brooke, ale nie zrobi to, czego ona oczekuje. "Nie skrzywdzę Taylor", deklaruje. Po wyjściu Erica, na Sky Lounge zjawia się Hope i rozmyśla.

6582.5

Brooke jest zdesperowana

Po wyjściu Taylor, w biurze FC zjawia się Donna i potwierdza, że Eric, choć niechętnie, spotka się z Brooke. Dodaje jednak, że Forrester nie zamierza krzywdzić Taylor. Brooke stwierdza, że musi nakłonić go do zmiany zdania, gdyż Katie nie można poznać prawdy. Donna proponuje siostrze, by znalazła wolnego mężczyznę, ale ona upiera się przy Ericu, uważając, że jego związek z Taylor to nic poważnego. Zaznacza, że wszyscy znają jej reputację odnośnie do wiązania się z mężczyznami Taylor, ale najważniejsza jest dla niej Katie. Po wyjściu Brooke, pojawia się Taylor. Donna informuje ją, że jej siostra wyszła. Taylor zakłada, że Brooke ma randkę i cieszy się, że nie zagraża ona już małżeństwu Katie i Billa. Dopytywana przez Taylor, Donna zdradza, iż zna tożsamość mężczyzny, z którym spotyka się Brooke. Taylor przeprasza za ciekawość i zapewnia, że mimo burzliwej historii jaką przeżyła z Brooke, życzy jej szczęścia. Zwraca również uwagę na ironię, gdyż żadna z nich nie jest z Ridge'em, o którego walczyły przez wiele lat.

6582.3

Brooke uwodzi Erica

Brooke zjawia się w chatce w swoim ogrodzie i włącza romantyczną muzykę. Następnie udaje się przebrać w suknię, którą ze sobą przyniosła. Niedługo potem zjawia się Eric i oznajmia Brooke, że nie spełni jej prośby. Kobieta nie zważa jednak na jego słowa, owija swoje ręce wokół jego szyi i oznajmia "Dziś wieczorem sprawię, że będziesz mój".

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki