FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Streszczenie Edytuj

6583.3

Bill zapewnia Donnę, że nie zostawi Katie

W biurze FC, Bill wpada na Donnę i oznajmia, że chce porozmawiać o jej siostrze. Donna zakłada, że chodzi o Brooke, ale Spencer wyjaśnia, że mówił o Katie, której nie może zabrać na wizytę do lekarza, gdyż ma spotkanie i prosi o to Donnę. Jest również zaintrygowany, że Loganówna myślała, iż chciał porozmawiać o Brooke i zastanawia się, czy kobieta coś ukrywa. Donna zaprzecza i chce wyjść, ale Bill oświadcza, że sam porozmawia z Brooke. Zirytowana Donna przyznaje wreszcie, że wie o romansie Spencera z Brooke. Bill przypomina o okolicznościach spędzenia nocy ze swoją szwagierką oraz o fakcie, że to Katie chciała ich wyswatać. Zapewnia jednak, że chce pracuje nad swoim małżeństwem, a Brooke jest jego przeszłością i zasługuje na coś więcej. "Nigdy nie odejdę od Katie", deklaruje Spencer i oznajmia Donnie, że wiedzę o nim i Brooke musi ona zabrać ze sobą do grobu. Donna zapewnia, że Katie o niczym się od niej nie dowie.

6583.1

Katie dyskutuje z Taylor o Brooke

W gabinecie CEO, Katie szuka Brooke, lecz spotyka Taylor. Lekarka pyta Loganównę o samopoczucie, a ona zapewnia, że czuje się świetni od czasu wyjścia ze szpitala. Katie jest zaskoczona, gdy Taylor oznajmia, że pozbyła się podejrzeń wobec Brooke i Billa. Katie przyznaje, że oboje ją wspierają. Zauważa również, że Brooke i Taylor nie muszą konkurować już o tego samego mężczyznę, odkąd Ridge wyjechał. Stwierdza, że obie kobiety mają wiele wspólnego ze sobą. Taylor nie zgadza się jednak, przypominając, że życie Brooke obfituje w skandale i niewłaściwe romanse. Katie zauważa aluzję i wyjaśnia, że sama odsunęła od siebie Billa. Popiera swój punkt widzenia, przypominając, że Taylor i Brooke kochały tych samych mężczyzn, przykładowo Erica. Taylor wspomina, że Loganówna zaszła w ciążę z Erikiem, kiedy ten wciąż był mężem Stephanie. Katie uważa Brooke za najważniejszą osobę w swoim życiu i jest pewna, że siostra by jej nie zdradziła. Taylor ma taką nadzieję i przypomina, że Katie zawsze może z nią porozmawiać. Katie jest zaskoczona, kiedy Hayes wspomina jej o rozmowie z Erikiem na temat nowego mężczyzny w życiu Brooke. Taylor ma nadzieję, że Brooke znajdzie idealnego mężczyznę, tak jak ona czy Katie. Przyznaje Loganównie, że jest bardzo szczęśliwa z Erikiem. Po wyjściu Katie, Taylor spogląda na swoje zdjęcie z Erikiem i uśmiechając się, wspomina ich pocałunek.

6583.2

Brooke przypomina Ericowi ich wspólne chwile

W chatce Brooke, Eric oznajmia kobiecie, że nie da się jej uwieść. Brooke stwierdza, że chce porozmawiać, lecz Forrester od razu zaznacza, że nie będzie udawał ojca dla dziecka jej i Billa. Czuje się wykorzystywany przez Brooke, która nie żywi do niego prawdziwych uczuć. Brooke upiera się, że chce zaoferować mu rodzinę i nowe życie. Przypomina mu o czasie, kiedy była z nim w ciąży i oczekiwali narodzin Ricka. Brooke jest wdzięczna, że Eric pojawił się w szpitalu i powstrzymał ją przed dokonaniem aborcji. Eric oznajmia, że zawsze będą połączeni jako rodzice, ale nie dla dziecka innego mężczyzny. On z kolei przypomina Brooke ciężkie dla niego chwile ich rozstania. Brooke uważa, że teraz wszystko się zmieniło i nie zamierza brać pod uwagę Taylor, która według niej może dać Ericowi o wiele mniej niż ona. "Nie jest jeszcze dla nas za późno", oznajmia Brooke, przypominając mu ich pierwszy ślub. Eric przypomina, że Katie jest osobą po przeszczepie serca i wielu problemach. Jest przekonany, że gdyby zmarła, Brooke zostawiłaby go dla wolnego Billa. Ponieważ Eric przerabiał już z nią podobny scenariusz, nie chce przeżywać tego ponownie. Brooke nie daje za wygraną i wspomina ich miesiąc miodowy, stwierdzając, że wtedy nie mogło to trwać wiecznie, lecz teraz będzie inaczej. Deklaruje, że chce spędzić z Erikiem resztę życia i stworzyć z nim rodzinę. "To nie jest moje dziecko", przerywa jej Eric, ale Brooke stwierdza, że pokocha on jej dziecko, podobnie jak Ridge'a, który nie jest jego synem. "Potrzebuję cię. Pragnę cię", wyznaje Brooke, oznajmiając, że się nie podda. Następnie, Brooke całuje Erica, który odwzajemnia pocałunek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki