FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Alley Mills Pamela Douglas
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Streszczenie Edytuj

6584.1

Maya zwierza się Carterowi

W biurze FC, Maya wspomina rozmowę z Alison oraz rozstanie z Rickiem. Kobieta dzwoni na recepcję i prosi Pamelę o numer telefonu Billa, pod pretekstem spraw służbowych. Dowiaduje się od niej, że Spencer przebywa w firmie. Zjawia się Carter. Zauważa jej posępny humor i domyśla się, że chodzi o Billa. Maya wyjawia, że problemem jest jej przeszłość. Carter przyznaje kobiecie, że specjalizuje się w prawie związanym z korporacjami, ale zetknął się także z prawem karnym. Jednakże lubi swoją pracę, gdyż pomaga ofiarom przestępstw gospodarczych. Maya prosi go o radę i wyjawia, że nieumyślnie naruszyła warunki zwolnienia z więzienia. Wyjaśnia Carterowi, że przypadkiem spotkała byłego partnera i powiedziała mu prawdę o śmierci ich córki. Maya obawia się, że zaszkodzi Rickowi i firmie, jeśli wróci do więzienia, dlatego musiała z nim zerwać. Carter stara się dać jej do zrozumienia, że nie tylko Rick jest nią zainteresowany, a następnie całuje ją. Po wyjściu Cartera, Maya wspomina pierwsze chwile spędzone z Rickiem.

6584.2

Eric odrzuca Brooke

W swojej chatce, Brooke oznajmia Ericowi, że należy do niego. Zapewnia, że będzie oddana jemu i ich dziecku. Wspomina o łączącej ich niegdyś namiętności i planach o wspólnej przyszłości. Eric przerywa jej i oznajmia, że wychowywał już dziecko innego mężczyzny i doznał w związku z tym wiele przykrości. Nie zamierza przechodzi przez to jeszcze raz. "Powiedz Billowi prawdę", oznajmia Eric i opuszcza chatę.

6584.4

Pamela prezentuje swoją bieliznę

Przed gabinetem CEO, Pamela zatrzymuje Taylor i udziela jej kilka kuchennych porad. Zauważając Billa, Hayes prosi go na chwilę do gabinetu, a następnie przeprasza go za podejrzenia wobec niego i Brooke. Bill, uważając się za wspaniałomyślnego, przyjmuje przeprosiny i zastanawia się, co się zmieniło. Ku jego zaskoczeniu, Taylor wyjawia, że Brooke spotyka się z kimś. Po wyjściu Billa zjawia się Eric. Taylor proponuje, by wrócili do domu i zrelaksowali się przed kominkiem. Pojawia się Pam, którą niepokoi ciągła nieobecność Brooke na konferencjach i przymiarkach. Sądzi, że Loganówna zaczęła mieć wątpliwości co do prezentowania bielizny, ze względu na swój wiek. Pamela znalazła jednak na to sposób i niespodziewanie ściąga ze siebie sukienkę, prezentując swoją bieliznę. "Buduar Pammy!", oznajmia Pamela i przechadza się po gabinecie, udając modelkę na wybiegu. Eric stwierdza, że porozmawia z Brooke, zanim zacznie szukać innej modelki, a Taylor sugeruje, że Pamela powinna mieć własną linię.

6584.3

Bill wyznaje Brooke, że wciąż o niej myśli

Bill zjawia się w chatce Brooke i zauważając romantyczny wystrój, przyznaje Taylor rację. Bill zastanawia się, czy Brooke naprawdę zapomniała o tym, co ich łączyło. Kobieta oznajmia, że ich wspólne chwile są dla niej ważne, ale nie musi żyć dalej, gdyż nie mogą krzywdzić Katie. Bill krytykuje szwagierkę za wyjawienie ich sekretu Donnie, ale Brooke jest pewna, że jej siostra będzie milczeć. Bill wyznaje Brooke, że wciąż o niej myśli, gdyż sądził, że będą mogli być razem. Jest świadomy, że uważa się, iż mężczyźni zawsze są oczarowani Brooke, ale zarzeka się, że z nim będzie inaczej. Wkrótce, Bill odbiera telefon od Mai, która domaga się rozmowy, lecz Spencer oznajmia, że jest zajęty i rozłącza się. Brooke zgadza się z Billem, że powinien on skupić się na żonie i synu. Spencer prosi ją, by przytuliła go po raz ostatni. "Pragnę powiedzieć ci, że jestem w ciąży, ale nie mogę tego zrobić", Brooke mówi do siebie w myślach.