FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zane Alexander Achor Will Logan Spencer

Streszczenie Edytuj

6585.1

Katie wyraża swoje zdanie

W domu na klifie, Katie pojawia się z Willem u Steffy i Liama. Spencer zajmuje się przyrodnim bratem, a Steffy zapewnia Katie, że jej odwiedziny były dobrym pomysłem. Liam bawi się z Willem a Katie przewiduje, że w przyszłości będzie ich łączyć silna więź. Steffy stwierdza, że Liam jest gotów, aby zostać ojcem. Katie nie przypomina sobie, by mężczyzna marzył o dzieciach, a Liam stwierdza, że zmienił zdanie przy Willu, podobnie jak Bill. Zapewnia również Katie, że nie powinna czuć się niezręcznie z powodu wizyty z Willem i sugeruje, by przyprowadzała go częściej. Steffy przypomina, że Liam zmieniał bratu pieluchy w Aspen, ale szybko przeprasza Katie za przypomnienie tego okresu. Niebawem, Liam zabiera Willa do pracy, a Steffy ponownie wyraża nadzieję na macierzyństwo. Katie sądzi jednak, że dziewczyna nie powinna się z tym spieszyć i insynuuje, że Liam związał się z nią tylko ze względu na ciążę. Katie zastanawia się, czy Steffy rozmawiała z mężem o Hope. Steffy uważa, że oboje mają wystarczająco dużo problemów i obarcza się winą za wypadek. Katie uważa, że Liam nie jest jeszcze gotów na kolejne dziecko, a jeśli jest, to nie chce mieć go z obecną żoną. Steffy nie wierzy własnym uszom i chce wyrzucić Katie, która powtarza, że Liam chciał być z Hope, a wziął ślub ze Steffy jedynie ze względu na dziecko. Steffy kręci się w głowie i traci przytomność, ku przerażeniu Katie.

6585.3

Liam i Will odwiedzają Billa

Maya zjawia się w Spencer Publications i oskarża Billa o szantażowanie jej zdjęciem, które zrobiła jego podwładna. Zapowiada, że nie da się zastraszyć. Bill ironicznie stwierdza, że Maya powinna przyzwyczaić się do paparazzi, skoro została twarzą nowej kolekcji Forresterów. Następnie przypomina jej, że naruszyła warunki zwolnienia i może trafić za kratki, jeśli nie zostawi w spokoju Ricka i Caroline. Maya stwierdza, że Forrester nie kocha siostrzenicy Billa, lecz ten kontynuuje, że Avant wywoła skandal w firmie, jeśli trafi do więzienia. Spencer nie zamierza wdawać się z Mayą w dyskusje i raz jeszcze ostrzega, by trzymała się z dala od Ricka. Po wyjściu Mai, zjawia się Liam z Willem. Bill cieszy się z wizyty synów i pyta o samopoczucie Steffy. Przekonuje syna, że wkrótce znów zostanie ojcem.

6585.2

Rick informuje Caroline o rozstaniu z Mayą

W biurze FC, Carter omawia z Rickiem sprawy służbowe, ale szybko zauważa rozkojarzenie Forrestera. Rick chce wiedzieć, czy prawnik rozmawiał z Mayą na jego temat. Zaznacza, że wciąż wiele ich łączy i nie chce, by Carter próbował ją podrywać. Rick nie może pojąć, dlaczego Maya z nim zerwała. Po wyjściu Cartera zjawia się Caroline i całuje Ricka, w podzięce za zakończenie swojego romansu. On wyjaśnia, że to Maya go porzuciła. Caroline uważa, że kobieta postąpiła słusznie i postanawia pomóc Rickowi zapomnieć o niej, namiętnie go całując. On jednak zasłania się spotkaniem i wychodzi z biura.

Na Sky Lounge w FC, Carter spostrzega Mayę i wyjawia jej, że rozmawiał z Rickiem, ale nie powiedział mu o Billu. Walton flirtuje z kobietą, ale informuje również, że Rick czuje się zagubiony, gdyż nie wie, dlaczego został przez nią rzucony i nie wierzy, że chodzi o Caroline.

Maya zjawia się w biurze FC, gdzie zastaje Caroline, która triumfuje nad jej rozstaniem z Rickiem. Jest ciekawa, dlaczego Maya rozstała się z Forresterem. Ona wspomina jedynie, że ktoś pomógł jej w tej decyzji i oznajmia, że jeszcze nie skończyła z tą osobą. Caroline daje jej jasno do zrozumienia, że nie życzy sobie jej obecności w firmie, ale Maya oświadcza, że nikt nie będzie kontrolował jej życia.

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki